Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentavaa olla ruma

Vierailija
04.04.2025 |

En pysty käsittämään miksi jo muutoinkin paskan elämäni päälle on kuin kirsikaksi kakun päälle lyöty niin vastenmielinen naama ettei kukaan edes halua tutustua. Miten ihmeessä voi kokea rakkauden elämässään jos kukaan ei lähtökohtaisesti edes anna sille mahdollisuutta tutustumalla?

Asia on alkanut vaivaamaan siihen pisteeseen, että ainoat vaihtoehdot on joku leikkaus, thaivaimo tai itsensä tappaminen. Viimeyönä pitkään tuijottelin heikoille jäille ja mietin, että ehkä se keventäisi tuskani....

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa masennukselta. Joku matalankynnyksen mielenterveyspalvelu vois auttaa alkuun. Vaimo ei poista sitä, ettei tykkää itsestään. 

Vierailija
2/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa masennukselta. Joku matalankynnyksen mielenterveyspalvelu vois auttaa alkuun. Vaimo ei poista sitä, ettei tykkää itsestään. 

Miten voi pitää itsestään jos kukaan muukaan ei pidä? Kyllähän se jo paljon mielialaa piristäisi kun joku hyväksyisi ja näyttäisi, että välittää. Vähemmän se terapeutti minusta välittäisi kuin vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei rumat naiset halua ruman miehen kanssa seurustella. Sen takia onkin yli 600 000 sinkkumiestä ja lähes saman verran sinkkunaisia.

Vierailija
4/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi pitää itsestään jos kukaan muukaan ei pidä? Kyllähän se jo paljon mielialaa piristäisi kun joku hyväksyisi ja näyttäisi, että välittää. Vähemmän se terapeutti minusta välittäisi kuin vaimo.

Mutta ei se mitenkään automaattisesti itsetuntoa paranna että on kumppani. Itselläni on ollut hyvä parisuhde jo vuosia mutta aika lailla on jäljellä samat epävarmuudet ja itsetunnon ongelmat kuin ennenkin. Parisuhde on tietenkin hieno juttu mutta se ei korjaa ihan niin paljon asioita kuin moni etukäteen ajattelee.

Vierailija
5/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei rumat naiset halua ruman miehen kanssa seurustella. Sen takia onkin yli 600 000 sinkkumiestä ja lähes saman verran sinkkunaisia.

Tämähän se. Monelta osin miesten itse aiheuttama tilanne, rumille naisille ei pitäisi antaa mahdollisuuksia eikä edes kännissä satunnaista säälimunaa, niin ymmärtäisivät oikean tasonsa ja pariutuisivat tasoistensa eli rumien miesten kanssa. 

Vierailija
6/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kaverit? Ei kai nyt ainakaan miehet seuraasi karta ulkonäkösi takia? Voisit saada kokemuksen, että ainakin luonteestasi pidetään, jos ei ulkonäöstä. Pariutumisen kannalta on tietysti vaikeampaa, kun siinä on osansa viehättävyydelläkin. Ei tosin sillä, että se riippuisi pelkästään ulkonäöstä, mutta ei se useimmille merkityksetöntäkään ole.

Vierailija
7/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Monelta osin miesten itse aiheuttama tilanne, rumille naisille ei pitäisi antaa mahdollisuuksia eikä edes kännissä satunnaista säälimunaa, niin ymmärtäisivät oikean tasonsa ja pariutuisivat tasoistensa eli rumien miesten kanssa. 

Tämä on ihan hyvä pointti naisten hypergamiasta.

Miehethän panevat ihan mitä tahansa pullukkaa tai vanhaa naista. Tämän jälkeen nämä naiset oppivat että he voivat saada timmin tai nuoren miehen ja odottavat jatkossa samaa.

Vierailija
8/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut mahdollisuutta heiltä, joihin olen itse ihastunut, mutta ei se tietenkään tarkoita, että pariutuisin sittenkään sellaisen kanssa, josta en pidä. Elän yksin, jos ei mieleistä löydy.

Vierailija
9/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut mahdollisuutta heiltä, joihin olen itse ihastunut, mutta ei se tietenkään tarkoita, että pariutuisin sittenkään sellaisen kanssa, josta en pidä. Elän yksin, jos ei mieleistä löydy.

Kelpaako yleisesti rumana pidetty nainen? 

Vierailija
10/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako yleisesti rumana pidetty nainen? 

Kyllä kelpaa, jos on kapea vyötärö ja pyöreä, treenattu perse, eikä ole ylipainoa. Kaikkiin em. ominaisuuksiin voi itse vaikuttaa. Naama saa olla ruma, siihen kun ei voi itse vaikuttaa. Kelpaisi minulle heti. 

Vierailija
11/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pelkkä ulkonäkö nyt kenenkään ihmisen elää tuollaiseksi tee. Itse olen ruma nainen, mutta kyllä mä olen aina ihmisiin ihan hyvin tutustunut, niin opinnoissa, töissä, harrastuksissa, naapureihin jne. Ei ulkonäöllä siinä ole mitään merkitystä, kun tarkoitus ei ole seksuaalinen vaan ihmisenä ihmiselle juttelu.

Mutta, näistä alunperin platonisista hyvänpäivän tuttuuksista tai kaveruuksista on tullut muutaman kerran elämässä parisuhteitakin, silloin kun kohde on ollut sinkku vastakkaisen sukupuolen edustaja, ja on ihastunut persoonallisuuteeni. Aviopuolison löysin työkaverista vähän päälle kolmikymppisenä. En ole koskaan erityisesti mistään seuranhakupaikoista seuraa hakenut, vaan kaikki 3 parisuhdettani on tullut noin ihan kaveruuspohjalta. Luultavasti parempi tapa kuin yöelämä tai Tinderit niille, joilla ulkonäkö ei ole valttikortti.

Omassa lähipiirissäni kyllä ne "rumatkin" miehet on yleensä parinsa löytäneet, jos sellaista ovat kaivanneet, ja yrittäneet lähestyä naisia myös. Ne on lähinnä sellaiset hyvin ujot ja sulkeutuneet, jotka on ehkä jäänyt paritta vastoin tahtoaan, kuin rumat. Mutta niin, kesällä vietetään serkkuni häitä, mies on alle 170-senttinen, jo kolmekymppisenä päälaki kalju, iso kaljamaha, mutta niin vaan on hoikka blondi kihlattunsa kovasti rakastuneen oloinen.

Vierailija
12/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot nainen niin ei hätää saat aina parisuhteen ja seksiä

Vierailija
13/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö sulle. Jokainen on omalla tavallaan kaunis. 

Vierailija
14/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän kukaan luule, jos on saanut baarista ennen valomerkkiä jonkun kännisen matkaansa, että se tarkoittaisi että se on oma taso. Itse olen 50 v, sairaalloisen lihava, ja ruma kuin faan, mutta kyllä baarista valomerkin aikaan aina seuraa löytyy silloin kun sitä haluan. Toisinaan yllättävän nuorta ja hyvännäköistäkin seuraa, se on kai se alkoholi joka tekee rumatkin kuumiksi, tai epätoivo. En silti kuvitteli, että jos 30-vuotias komea mies tuhannen kännissä halusi lähteä "meille" ja sekstailtiin, että mun olisi mahdollista saada semmoinen parisuhteeseen.

Vierailija
15/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suositus menisi deittisovelluksille ja siellä tutustut ulkomaalaisiin naisiin.

Suominaiset ovat joo äärimmäisen nirsoja, mutta ulkomaalaiselle naiselle voit olla ulkoisesti ihannemies.

Ei tarvii olla edes mikään köyhän maan aasialainen.

Vierailija
16/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan toisin päin, naisia arvioidaan paljon kriittisemmin ulkonäön perusteella, eikä sitä voi yhtä helposti kompensoida muilla asioilla. 

Vierailija
17/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään toisin päin - miten ihmeessä kukaan voisi pitää sinusta, kun et itsekään pidä? Mistä löytyy joku niin hölmö, että voit esittää jotain, mitä et usko itsekään? 

Vierailija
18/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se parisuhde poista mielenterveyden haasteita, yms. Itse olen ruma nainen (omasta mielestäni ainakin), sairastan masennusta, ptsd:tä ja päälle vielä estynyt persoonallisuus. Kuitenkin onnistuin tutustumaan aivan upeaan mieheen joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja minä hänet, mutta ei tämä parisuhde ole poistanut noita minun korvien välissä olevia ongelmia ja ajatusmalleja. Niitä minä korjaan terapiassa että voin olla parempi kumppani miehelleni.

Vierailija
19/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan toisin päin, naisia arvioidaan paljon kriittisemmin ulkonäön perusteella, eikä sitä voi yhtä helposti kompensoida muilla asioilla. 

Näin naisena näitä miesten juttuja lukeneena kyllä vaikuttaa siltä, että varmasti aina löytyisi joku epätoivoinen, jolle kelpaisi kuka tahansa, mutta ei siinä näin omasta näkökulmasta mitään juhlittavaa ole. Kuka sellaisen suhteen haluaisi, jossa tilallasi voisi olla kuka tahansa muukin, joka olisi ko. tyypin kelpuuttanut?

Vierailija
20/39 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse siis treenattu ja lihaksikas, kun naiselta vaadit treenattua kroppaa ja täydellistä takapuolta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi