Voiko naisellisuutta ja viehkeyttä jotenkin opetella?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssiharrastus voisi auttaa ap
Kuulostaa tylsältä.
-sivusta
Ai tanssiminen? Ahaa
No onhan tuo jos vertaa vaikka taistelulajeihin tai yksilölajeihin kestävyysmielessä. Juostessa saa sentään ajatella kaikkea. Tanssiminen on ihmeellistä vatkaamista. En koskaan tajunnut mitä hienoa on Vanhojen tansseissa.
-sivusta
Minulle taistelulajit ovat ankeaa ja tylsää. Tanssi on ihanaa! Tanssia on aika paljon muutakin kuin wanhat. Jokainen lapsi rakastaa tanssia, meillä on siihen luonnollinen taipumus. Tappelemista rakastavat lähinnä pojat ja poikatytöt
Tanssin koulussa jiveä ja opettelin myöhemmin balkanilaisia tansseja. Se on silti puisevaa. Hirveä määrä turhia koreografioita.
Tanssia voi myös ilman koreografiaa. Itseilmaisuna. Antaa musiikin viedä. Harrastan tätä yksin kun muut ei näe. Naisellisuus on mielestäni pehmeyttä ja lämpöä. Ei ole ulkonäöstä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Sitten tulee talvi eli ei suomessa voi,siis juoskaa niillä korkkareilla hosemaahan,korkkarit ja pilatut kääntyneet varpaat on kyllä ruma näky.
Feminiinillä kaunottarella on sisäjalkineet aina tarvittaessa mukanaan. Avoinvarpikorkkarit on keksitty juurikin siksi että kaunottaren varpit eivät mene pilalle, ja bonuksena ne ovat sitten esillä, paljaina, niin että miehet voivat niitä(kin) ihailla.
Tyypillinen av-ketju: viinalla aivonsa pilalle liuottaneet setämiehet lässyttävät pukeutumisfetisseistään (aina ne sukkanauhat ja -liivit) sekä taistelulajien ylivoimaisuudesta naisille tarkoitetussa ketjussa.
Naisellisuutta voi opetella. Itse olin parikymppiseksi asti poikatyttö. Nyt 30 vuotta myöhemmin olen ladylike. Edelleen miehiä kiinnostelee olemukseni. Kaikki eleet ja ilmeet, hymy vaikuttaa. Pukeutuminen, minulla on usein mekko tai hame. Ihana vaate. Älä mollaa muita kun avaat suusi, tämä erottaa minut useimmista muista naisista. Keskity hyviin asioihin elämässäsi, älä ikäviin. Älä pidä lähelläsi negatiivisia ihmisiä, he ruokkivat huonoja puolia itsessäsi.
Tässä muutama ohje alkuun. Videon tekijä on itse todella naisellinen, hyvä esimerkki klassisesta naisellisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tanssia voi myös ilman koreografiaa. Itseilmaisuna. Antaa musiikin viedä. Harrastan tätä yksin kun muut ei näe. Naisellisuus on mielestäni pehmeyttä ja lämpöä. Ei ole ulkonäöstä kiinni.
Tanssin lähinnä kännissä, mutta olen lopettanut juomisen jo ajat sitten. Muuten ei kyllä huvita yhtään. Lämmin en oikein ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten tulee talvi eli ei suomessa voi,siis juoskaa niillä korkkareilla hosemaahan,korkkarit ja pilatut kääntyneet varpaat on kyllä ruma näky.
Feminiinillä kaunottarella on sisäjalkineet aina tarvittaessa mukanaan. Avoinvarpikorkkarit on keksitty juurikin siksi että kaunottaren varpit eivät mene pilalle, ja bonuksena ne ovat sitten esillä, paljaina, niin että miehet voivat niitä(kin) ihailla.
Kiitos tiedosta.
Transihmisiltä kannattaa kysyä, transnaiset ovat kaikki töröhuulisia, silikonirintaisia ja fyllipyllyisiä ja kotkankyntisiä. Tolla pääsee alkuun feminiinisellä polulla. Miehet tykkää.
Aivot nairikkaan, tissit ja huulet tyrkylle. Korkkarit ja iso perse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi tuollaista opetella? Tietenkin se on roolin vetämistä! Sama kuin introvertti yrittäisi olla ekstrovertti tmv. Tärkeintä on olla oma itsensä.
Koska haluaisin olla edes yhden miehen silmissä viehättävä, jotta en joutuisi elämään koko elämääni sinkkuna.
Ap
Tästä on se vanha sanontakin: "Fake it till you make it". Tarpeeksi kun jotain harjoittaa niin se alkaa tulla selkäytimestä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen av-ketju: viinalla aivonsa pilalle liuottaneet setämiehet lässyttävät pukeutumisfetisseistään (aina ne sukkanauhat ja -liivit) sekä taistelulajien ylivoimaisuudesta naisille tarkoitetussa ketjussa.
Kukkahattutätien ja tuulitakkitätien tyyli ei alkuunkaan puhuttele miestä sillä tavalla kuinka AP haluaa miehiä puhutella.
Vierailija kirjoitti:
Aivot nairikkaan, tissit ja huulet tyrkylle. Korkkarit ja iso perse.
Korkkarit tuo jo lapsena luettu ,sarjakuva..korkejännitys hui kun oli jännää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkahattutätien ja tuulitakkitätien tyyli ei alkuunkaan puhuttele miestä sillä tavalla kuinka AP haluaa miehiä puhutella.
Kukkahatut, tuulitakit ja ne sukkanauhaliivit ovat edelleenkin jääneet sinne 80-luvulle, jolloin nuoruuttasi elit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myönnän välillä esittäväni miehelleni vähän feminiinisempää kuin olen, pyydän avaamaan purkin vaikka olen vuosia yksin asuessa aina jokaisen purkin saanut itsekin auki. Ja sellaista kihertämistä olen myös huomannut alkaneeni tekemään, ihan alitajuisesti.
En nyt puhu mistään purkin avaamisista tai kiherryksestä vaan liikehdinnästä. Olen ihan pökkelö ja kadehdin niitä naisia, jotka elehtivät koko kropallaan tosi naisellisesti, käyttävät käsiään ja heilauttavat hiuksiaan luonnollisen näköisesti jne.
Ap
Siihen auttaa liikunta. Juoksua, tanssia, joogaa, mitä vaan koordinaatiota vaativaa. Ja jos ei, niin poseeraaminen vaan pahentaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi opetella esimerkiksi eleganttia liikkumista, kaunista puhetyyliä jne. Yleensähän nämä opetellaan lapsuudessa mallista, mutta kyllä aikuiseltakin onnistuu.
Ei ole mielestäni näyttelemistä sillä kyllähän käytöstavat joka tapauksessa opetellaan. Harva täällä kulkee täysin luonnollisena aitona metsäläisenä.
Eri asia ovatko nämä asioita, jotka miellyttävät kiinnostuksenkohdettasi. Suomalaiset miehet eivät tunnu naisellisuutta kovin korkealle aina arvostavan.
No tämä juuri. Ei sinänsä ihme, että ainakin ennen naiset sekosivat etelän matkoilla, kun saivat huomiota. Suomessa paras kehu on olla hyvä työihminen. Toki nainen on tehnyt "naisten kotityöt", mutta lisäksi käynyt töissä ja auttanut miestä puusavotassa. Ei Suomessa ole arvostettu naisia, jotka ei saa purkinkantta auki. Onhan tasa-arvo lisään
Sitten valittavat kun miehet ei kiinnostu, ja kaikki miehet ovat pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi tuollaista opetella? Tietenkin se on roolin vetämistä! Sama kuin introvertti yrittäisi olla ekstrovertti tmv. Tärkeintä on olla oma itsensä.
Koska haluaisin olla edes yhden miehen silmissä viehättävä, jotta en joutuisi elämään koko elämääni sinkkuna.
Ap
Ja mitä sen jälkeen? Elät koko elämäsi esittäen jotain muuta mitä olet?
Minusta uusien tapojen opettelu ei ole roolin vetämistä. Elämässä kannattaa aina pyrkiä eteenpäin, ja kehittymään ja uudistumaan ihmisenä.
Mun ainakin piti opetella uudestaan sen jälkeen kun sairastuin autoimmuunitautiin ja elin kuumeessa. Olin niin kipeä, väsynyt, heikko ja kuumeileva, että olin kuin joku koditon Pertti kun voimia ei ollut mihinkään. Näytinkin hyvin kipeältä oli naisellisuus kaukana. Olin aina hyvin kaunis ja naisellinen tyttö ja nainen ennen kuin sairastuin...
Opeteltuahan se kai lähes aina on. Samoin kun "miehekäskin" käytös on pääosin opeteltua
Vierailija kirjoitti:
sama täällä!
No ne on näitä ajatuksia ja mietteitä näin perjantaipäivänä parin kaljan jälkeen,mutta ei sitä voi heti tunnistaa onko nainen hyvis vai näyttelevä hyvis.Viehättävä nainen kutsuu sinut jatkoille ja aamulla on lompakko poissa ,niinkuin kävi aikoinaan Kalle Tappiselle.