Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naisellisuutta ja viehkeyttä jotenkin opetella?

Vierailija
04.04.2025 |

Vai näyttääkö se vaan roolin vetämiseltä?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi tuollaista opetella? Tietenkin se on roolin vetämistä! Sama kuin introvertti yrittäisi olla ekstrovertti tmv. Tärkeintä on olla oma itsensä.

Vierailija
2/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaisi tuollaista opetella? Tietenkin se on roolin vetämistä! Sama kuin introvertti yrittäisi olla ekstrovertti tmv. Tärkeintä on olla oma itsensä.

Koska haluaisin olla edes yhden miehen silmissä viehättävä, jotta en joutuisi elämään koko elämääni sinkkuna.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on kun olet itsevarma onnellinen nainen joka on kohtelias ja ystävällinen ihminen kaikille kulkeissaan. Parhaillaan viehkeys ja naisellisuus on energiassasi, ei kannata esittää mitään eikä manipuloida tai vaatia keneltäkään mitään. Erotut joukosta niiden silmissä joiden silmissä on tarkoitus erottua.

Vierailija
4/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluaisin olla edes yhden miehen silmissä viehättävä, jotta en joutuisi elämään koko elämääni sinkkuna.

Ap

No kannattaa silti olla vain oma itsesi sillä ei se esittäminenkään loputtomiin pysty jatkumaan. Jos yrität liikaa niin se kääntyy itseäsi vastaan ja jos odotat toiselta itsellesi käytökselläsi palkintoa etkä saa niin tulet vain vihaiseksi, kiukkuiseksi ja katkeraksi helposti. Muista ettet voi pakottaa ketään viehättymään itsestäsi väkisin.

Vierailija
5/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voimaannu!

Ole kuin tarun sankari, joka jättää elämänkumppaninsa nautinnon etsimiseen!

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011112792.html

Vierailija
6/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja mitä sen jälkeen? Elät koko elämäsi esittäen jotain muuta mitä olet?

Vierailija
7/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
8/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naisellisuus on aika synnynnäistä tai jo lapsena opittua äidin ja naispuolisten sukulaisten käytöksestä. Ei ole ehkä luontevaa opetella naisellista käytöstä myöhemmin. Tietysti ulkonäköön ja vaatetukseen voi vaikuttaa. 

Ota mallia naisellisesta ystävättärestäsi - miten hän kävelee, istuu ja puhuu. Ehkä jotai tapoja voi tarttua, kun vietät aikaa hänen kanssaan.

Osa naisellisista tavoista voi olla niin teennäisiä, että kaikkea ei kannata lainkaan yrittää matkia.

Vierailija
9/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen eteen pitää nähdä vaivaa jonka kuka vaan voi tehdä omana itsenään.

Vierailija
11/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän välillä esittäväni miehelleni vähän feminiinisempää kuin olen, pyydän avaamaan purkin vaikka olen vuosia yksin asuessa aina jokaisen purkin saanut itsekin auki. Ja sellaista kihertämistä olen myös huomannut alkaneeni tekemään, ihan alitajuisesti.

Vierailija
12/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoon tuomittu tie näytellä jotain. Kaikki huomaavat epäaitoutesi, ja se voi olla myös surkuhupaisaa.

Vierailija
13/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkälainen olet siis nyt? Miten pukeudut ja käyttäydyt?

Vierailija
14/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointa on kun olet itsevarma onnellinen nainen joka on kohtelias ja ystävällinen ihminen kaikille kulkeissaan. Parhaillaan viehkeys ja naisellisuus on energiassasi, ei kannata esittää mitään eikä manipuloida tai vaatia keneltäkään mitään. Erotut joukosta niiden silmissä joiden silmissä on tarkoitus erottua.

Tämä juuri. Kiinnitä huomiota omaan sisäiseen puheeseesi. Eli miten itse suhtaudut itseesi, ja olet sinut itsesi kanssa. Tuntuu että liian monella naisella on traumaattinen äitisuhde ja kiltin tytön syndrooma. Se taas oireilee tempoilevana ja uhmakkaana käytöksenä, ja tunneongelmina. 

Vierailija
15/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myönnän välillä esittäväni miehelleni vähän feminiinisempää kuin olen, pyydän avaamaan purkin vaikka olen vuosia yksin asuessa aina jokaisen purkin saanut itsekin auki. Ja sellaista kihertämistä olen myös huomannut alkaneeni tekemään, ihan alitajuisesti.

En nyt puhu mistään purkin avaamisista tai kiherryksestä vaan liikehdinnästä. Olen ihan pökkelö ja kadehdin niitä naisia, jotka elehtivät koko kropallaan tosi naisellisesti, käyttävät käsiään ja heilauttavat hiuksiaan luonnollisen näköisesti jne.

Ap

Vierailija
16/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehet pitävät erilaisista naisista, ei kaikkien ihannenainen ole naisellinen ja viehättävä. 

Feikkaamaan ei kannata alkaa, vai meinasitko sitten esittää hänen kanssaan vuosikymmeniä jotain muuta kuin olet?

Vierailija
17/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen jäykkä ja kulmikas.

Ap

Vierailija
18/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ulkonäöstä - jos kumisaappaan näköinen ja auton kokoinen neito yrittää, on tuomittu epäonnistumaan.

Vierailija
19/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen jäykkä ja kulmikas.

Ap

Eli typerä ja vttumainen.

Vierailija
20/98 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on hoikka ja nuori  (10+ tai 20), eikä ole rumapainoinen, eikä ole pilannut ihoaan tatuoinneilla, niin ehdottomasti hän voi kehittyä naisellisuuden sekä viehkeyden osaamisalueillakin kuten kaikilla muillakin osaamisalueilla. Aiheesta on valtavasti kirjoja mutta Googlekin osaa auttaa alkuun https://www.google.com/search?q=how+to+be+more+feminine+woman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan