MNM moniko nainen kokeilisi jos olisi mahdolisuus ?
MNM moniko nainen kokeilisi jos olisi mahdolisuus ?
Kommentit (64)
Mites jos hiiva tarttuu kusirännistä kieleen. On paska vaiva.
Olis varmaan ihanaa. Jonain päivänä toteutan tuon. Haaveena on myös gangbang, missä olis 5-10 miestä ja minä kaiken huomion keskipisteenä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kokeilla ellen olisi uskovainen ;)
Älä anna sen estää.
Seksi kahden miehen kanssa oli pitkään haaveissa ja kun sopiva mies lopulta löytyi, toteutettiin kaikki se, mitä nainen voi kahdelta mieheltä saada. Seksi sinänsä oli yllättävänkin hyvää, sain orgasmin sekä miesten kanssa erikseen että kolmisin. Ongelmaksi on tulleet tunteet, sillä oman miehen lisäksi olen ihastunut vieraaseemme. Sellaiseen en ollut varautunut. N28
Been there, done that. Jopa kolmen miehen kanssa.
Kerran ollaan oltu vaimon kanssa kolmen kimpassa. Krapulassa kaveri meiltä ja taidettiin olla viellä vähän hönössä ja ehdotin vaimolle kimppakivaa ja yllätykseksi hän suostui, niin pantiin häntä vuorotellen. Myöhemmin vaimo yllätti kertomalla et kimppa oli hänen Kerran elämässä-listalla!
On tullut koettua: fwb-mies ja yksi tuttavani, jonka kanssa silloin tällöin harrastan seksiä. Olemme kaikki tahoillamme varattuja. Fwb-miehellä XL-kokoinen kalu, toisella XXXL. Siinä oli patukkaa kerrakseen! Tykkäsin ja nautin kyllä kovasti. Kun lähdettiin tämän tuttavamiehen kanssa tapaamisesta, hän halusi laueta vielä kerran, ja sehän sopi, joten iso auto parkkiin (oli talvi) ja takapenkille ja mies reisien väliin!
Vierailija kirjoitti:
No tota mulla on just nyt menossa semmonen tilanne, että kaks miestä haluaa mut, enkä mä osaa päättää, joten voishan se olla kiva katsoa sängyssä kumpi parempi. Pitääkin ehdottaa.
Voi olla, ettei sen jälkeen halua kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on halua ja kiinnostusta, mikä estää. Varmistat vain raskauden ehkäisyn ja tautiturvallisuuden. Nykyinen tai tuleva puolisosi voisi saada uutta kiihkoa suhteeseenne. Kertoa hänelle ei tarvitse.
Aikamoisia naisia täällä olisi luullut prosenttien olevan täysin päinvastaiset. Muita yllättyneitä?
Vaimolle 56v ehdottanut MNM, mutta ei ole lämmennyt ajatukselle.
M54
Kyllä meillä vaimo ottaisi vierasta heti seurassani jos vaan löytyisi sopiva nuori ja kokematon kaveri löytymään. Vielä jos ois vieraalla pieni varustus ja todella kokematon ni ois just vaimon unelmien täyttymys.
Kiinnostaisi kolmantena bi-mies. Oma puoliso on ollut vain naisen kanssa mutta on ottanut sträppiä multa, mua kiihottaisi valtavasti nähdä jos oma mies rohkenisi suudella tai runkata/ottaa suihin toiselta mieheltä. Haluisin myös kokea et oma mies panee mua ja samalla vieras häntä peppuun. Toki itsekin haluaisin et esim toinen panee mua ja oma mies nuolee tai suutelee suulle tai rintoja. Tai mua pannaan samalla ku otan omalta mieheltä suihin. Itse en välttämättä halua peppuseksiä, en juuri koskaan nauti siitä.
N30
On kokeiltu, oman miehen ja vieraan kanssa ja kahden vieraan kanssa Levillä.
Jaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika seksipositiivisia vastaajia. 85% naisista muka kokeilisi. Vaikea uskoa kun palsta on täynnä miesten aloituksia joissa kysellään miten saisi vaimon suostumaan. Oikeampi lukema on varmasti alle 10%
Pena
Naisten villi, vahva ja alkuvoimainen ja alkukantainen seksuaalisuus jyllää tälläisissä mielikuvituskyselyissä. Tosielämä on sitten oma lukunsa.
Näin varmaankin, haaveilla voi ja saa, mutta todellisuus on toista. Olen yrittänyt tosielämässä kahteen kertaan NMM-kuviota ( itse olen siis N ), kummallakin kerralla homma lopahti, siis kirjaimellisesti. Ei riittänyt miehillä kantti, vaikka niin oltiin muka halukkaita ja vaikka mihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika seksipositiivisia vastaajia. 85% naisista muka kokeilisi. Vaikea uskoa kun palsta on täynnä miesten aloituksia joissa kysellään miten saisi vaimon suostumaan. Oikeampi lukema on varmasti alle 10%
Pena
Oliskohan niin, että naisia joita ei yhtään kiinnostaisi kokeilla, ei kiinnosta koko keskustelu. Mutta jos kyselyn lukema olisikin alle 10%, mites sitten Pena kommentoisit?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia naisia täällä olisi luullut prosenttien olevan täysin päinvastaiset. Muita yllättyneitä?
Seksistä ei niin kiinnostuneet eivät käy täällä lukemassa tai kommentoimassa lainkaan