MNM moniko nainen kokeilisi jos olisi mahdolisuus ?
MNM moniko nainen kokeilisi jos olisi mahdolisuus ?
Kommentit (64)
Kaikki kiinnostaa, kunhan taudeilta suojaudutaan.
Mä oon kerran ollu kolmen kimpassa. Siis niin että oli 2 miestä. ja Muutaman kerran pariskunnan mukana.
No tota mulla on just nyt menossa semmonen tilanne, että kaks miestä haluaa mut, enkä mä osaa päättää, joten voishan se olla kiva katsoa sängyssä kumpi parempi. Pitääkin ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
No tota mulla on just nyt menossa semmonen tilanne, että kaks miestä haluaa mut, enkä mä osaa päättää, joten voishan se olla kiva katsoa sängyssä kumpi parempi. Pitääkin ehdottaa.
Olisit siis valmis ottamaan molemmat miehet samaan aikaan antamaan sinulle hyvää oloa. Onko tullut joskus kokeiltua noin kimpassa ?
Vastasin että ottaisin jos oma mies olisi se toinen.
Tämä on itsellä haaveissa ollut tosiaan mutta mies ei vielä ole näyttänyt vihreää valoa. Riippuisi toki siitä, löytyisikö sopivaa kolmanneksi.
Kysyin rouvalta kimpasta ja voisi jossain olosuhteessa, muttei suostunut tarkentamaan. Siis mmn
Ajatuksena kiinnostaisi, oikeasti en ikinä uskaltaisi kokeilla. Ehkä parempi niin.
En pystyisi, sillä mulla pitää olla tunteetkin mukana, ja niitä ei vois olla randomiin. Tehkööt ne jotka kykenee.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi, sillä mulla pitää olla tunteetkin mukana, ja niitä ei vois olla randomiin. Tehkööt ne jotka kykenee.
Niin minäkin luulin että pitää olla tunteet mukana. Itselleen voi valehdella monella tapaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin luulin että pitää olla tunteet mukana. Itselleen voi valehdella monella tapaa
No en valehtele. Pitää olla tunteet, ja tuntea ylipäänsä ihminen. Ja puhun itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksena kiinnostaisi, oikeasti en ikinä uskaltaisi kokeilla. Ehkä parempi niin.
Tämähän se on. Taudit huolena vaikka kuinka suojautuisi. Lisäksi voi olla piilotettuja kameroita jne. No thanks.
Oon saanut 2 miestä ja haluun lisää ..
Luin oman tulevan ex-vaimoni kokeilun täältä vauva sivuilta
Kokeilisin jos olisi mahdolisuus olen varattu.
N.41
Pari kertaa kokeillut ja yksinkertaisesti ihastunut! Kimppailusta ei ehkä saa parhaita orgasmeja, mutta takuuvarmasti hauskaa ja nautinnollista menoa, johon jää täysin koukkuun. Haluan ehdottomasti uudestaan!
NMN kiinnostaisi enemmän
Olen 32v. sinkku nainen
Aika seksipositiivisia vastaajia. 85% naisista muka kokeilisi. Vaikea uskoa kun palsta on täynnä miesten aloituksia joissa kysellään miten saisi vaimon suostumaan. Oikeampi lukema on varmasti alle 10%
Pena
Kyllä kyllä =)
Nainen 24