Perussuomalaiset menetti kannatustaan Yle-leikkausten jälkeen - miksi ampua itseään jalkaan?
Puolue jonka pitäisi edistää suomenkieltä ja suomalaista kulttuuria (myös vähemmistökielten ruotsin ja saamen asemaa) ja myös tarjota ohjelmia suomenkielisille kuulo- ja näkövammaisille, onkin leikkaamassa just näitä.
Isänmaallisemmat perussuomalaiset on jättänyt puolueen koska tuo ei ole Suomen edun mukaista.
Miksi sivistävät ajankohtaisohjelmat ja hartausohjelmat on tiettyjen perussuomalaisten mielestä törkysisältöä.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna Yle radio suomen alueella, melkein koko aamu lässytetty Antti Tuiskua kun se hiihtää tänään ja äsken tuli 2 ukkoa lisää lässyttään samaa paskaa. En tiedä mutta ärsyttää, kun joutuu tällaisesta maksamaan palkkaa noille.
Ei ole totta!!! Alko taas lässytään tuota Tuiskun hiihtämistä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Yle leikkaa ihan itse ohjelmiaan kostoksi persuille. Tosi asiassa kaikkeen olisi varaa, mutta Yle haluaa tahallaan uhriutua...
YLE on itse todistanut, että heidän vinoutunut ohjelmapolitiikkansa on totisinta totta. Hyvä laitetaan pihalle ja laaduton turhuus pidetään määrärahojen kohtuullistamisen myötä. Suorastaan pelottavaa.
Ylen liikevoitto 2023 oli 4,9 miljoonaa euroa, 2024 se sukelsi 0,9 miljoonaan leikkausten takia.
Vierailija kirjoitti:
Ap on hakoteillä, yle on vihervasemmistolainen mädätys kanava
t ei persu
Vain persu puhuu vihervasemmistosta.
Muut ymmärtävät ettei sellaista ole olemassakaan kuin vihervasemmisto. On meillä vihreät ja Vasemmistoliitto sekä liuta muita puolueita ja monella tavalla ajattelevia ihmisiä. Ihmiset eivät jakaudu mustavalkoisesti persuihin ja vihervasemmistoon, vaan ihmisiä ajatuksineen on laidasta laitaan.
Yleisradio ei oo ikinä edistäny suomalaista kulttuuria mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Ylen liikevoitto 2023 oli 4,9 miljoonaa euroa, 2024 se sukelsi 0,9 miljoonaan leikkausten takia.
Mitä haluat sanoa tällä vanhalla tiedolla?
Vierailija kirjoitti:
Yle leikkaa ihan itse ohjelmiaan kostoksi persuille. Tosi asiassa kaikkeen olisi varaa, mutta Yle haluaa tahallaan uhriutua...
Jos rahoitusta millä tahansa alalla leikataan, esim. sote, koulutus tai yle, toimintaa ei voida jatkaa entisellä tavalla vaan välttämättä täytyy supistuksia tehdä. Tämä näkyy kouluissa ja tämä näkyy ylellä. Ohjelmatarjontaa supistetaan, ihmisiä pistetään kävelemään ja kaunistamaan työttömyystilastoja. Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Se, että sinun mielestä kyseessä on persuille kosto, niin kukahan se tässä uhriutuu? Se porukka, joka näitä leikkauksia on ajanut, luulisi heidän nyt olevan tyytyväisiä, kun tavoite on saavutettu. Kannattaa kuitenkin muistaa, että vielä toistaiseksi yhtiöt, Ylekin, päättävät itse ohjelmatarjontansa täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna Yle radio suomen alueella, melkein koko aamu lässytetty Antti Tuiskua kun se hiihtää tänään ja äsken tuli 2 ukkoa lisää lässyttään samaa paskaa. En tiedä mutta ärsyttää, kun joutuu tällaisesta maksamaan palkkaa noille.
Eikös tämä hiihto oli viikko sitten Taivalkoskella?
On nyt tulevana viikonloppuna. Viime viikolla oli Suomen cupin hiihdot Iisalmessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on YLE itse joka päättää mistä säästetään, mikäli ohjelmatarjontaa ylipäätään tarvitsee vähentää. Nähtävästi YLE pitää kaikelaisia somalien- ja arabienkielisiä uutisia ja p-päiväkirjoja tärkeämpänä ohjelmatarjontana kuin mainittua kotimaisen kulttuurin ediastämistä.
Olet ollut liikaa persumedian valheiden parissa. Tiedätkö edes missä ylen somalinkieliset uutiset esitetään?
Tiedätkö miksi Sebastian Tynkkynen vastusti p-päiväkirjoja? Hän ei tykännyt ohjelmasta koska se oli suunnattu murrosikäisille tytöille, eikä heistä yksikään maksa yle-veroa :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtiin vain että persut ärsyyntyisivät.Heti myönnetään lisärahoitusta.
Suomalainen kun maksaa mielellään sen 100 euroa jotta persu menettää 50 euroo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE on itse todistanut, että heidän vinoutunut ohjelmapolitiikkansa on totisinta totta. Hyvä laitetaan pihalle ja laaduton turhuus pidetään määrärahojen kohtuullistamisen myötä. Suorastaan pelottavaa.
Ylellä on valtavasti laatu dokumentteja. On oma valinta, jos sieltä katsoo vain laadutonta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vanhalla? 2024 on viimeisin valmistunut tilikausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi voittoa tekevältä yritykseltä lähdetään leikkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rahoitusta millä tahansa alalla leikataan, esim. sote, koulutus tai yle, toimintaa ei voida jatkaa entisellä tavalla vaan välttämättä täytyy supistuksia tehdä. Tämä näkyy kouluissa ja tämä näkyy ylellä. Ohjelmatarjontaa supistetaan, ihmisiä pistetään kävelemään ja kaunistamaan työttömyystilastoja. Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Se, että sinun mielestä kyseessä on persuille kosto, niin kukahan se tässä uhriutuu? Se porukka, joka näitä leikkauksia on ajanut, luulisi heidän nyt olevan tyytyväisiä, kun tavoite on saavutettu. Kannattaa kuitenkin muistaa, että vielä toistaiseksi yhtiöt, Ylekin, päättävät itse ohjelmatarjontansa täällä Suomessa.
Niin miks kansa ei saa päättää mitä ohjelmia lopetetaan ja mitä näytetään? Kansahan ylen maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS menetti kannatustaan jo ansiosidonnais leikkausten jälkeen.
Moni ei edes katso enää telkkaria vaan nettiä.
Vuoden 2024 äänikuningattaren Li Andersonin äänisaalis kertoo minulle siitä että Suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä että tällainen tulos on mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu.
Perut ei jaksa kiinnostaa, mutta ehkä vähän kiinnostaa miten Vasemmistoliitto sijoittuu näiden kolmen Kokoomus, SDP ja Keskustan takana.
Voi kuule, vasemmistoliittoa äänestää monet muutkin kuin työttömät, mm. korkeasti koulutetut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on YLE itse joka päättää mistä säästetään, mikäli ohjelmatarjontaa ylipäätään tarvitsee vähentää. Nähtävästi YLE pitää kaikelaisia somalien- ja arabienkielisiä uutisia ja p-päiväkirjoja tärkeämpänä ohjelmatarjontana kuin mainittua kotimaisen kulttuurin ediastämistä.
Olet ollut liikaa persumedian valheiden parissa. Tiedätkö edes missä ylen somalinkieliset uutiset esitetään?
Tiedätkö miksi Sebastian Tynkkynen vastusti p-päiväkirjoja? Hän ei tykännyt ohjelmasta koska se oli suunnattu murrosikäisille tytöille, eikä heistä yksikään maksa yle-veroa :)
En todellakaan tiedä. Somaliassakaan ei näytetä suomenkielisiä uutisia.
Kuntiin ja kaupunkeihin on tulossa irtisanomisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS menetti kannatustaan jo ansiosidonnais leikkausten jälkeen.
Moni ei edes katso enää telkkaria vaan nettiä.
Vuoden 2024 äänikuningattaren Li Andersonin äänisaalis kertoo minulle siitä että Suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä että tällainen tulos on mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu.
Perut ei jaksa kiinnostaa, mutta ehkä vähän kiinnostaa miten Vasemmistoliitto sijoittuu näiden kolmen Kokoomus, SDP ja Keskustan takana.Voi kuule, vasemmistoliittoa äänestää monet muutkin kuin työttömät, mm. korkeasti koulutetut ihmiset.
Ne on kyllä sit ihan sekasin. Neuvostoliitto hävis kylmän sodan ku kommunismi ei toimi.
"Kesätyöpaikkojen määrä on tänä vuonna romahtanut. Samalla harvoja paikkoja hakevat myös pidempään työttömänä olleet."
Sen sijaan että antasit tuulen vaan puhaltaa, pönkität omilla kirjoituksillasi näitä transihmisten asioita ja huolenaiheita. Oletko kiinnostunut transasioista?