Minkä ikäisenä sait verenpainelääkkeet?
Katsotaan onko se totta, että päälle nelikymppisistä muka puolet syö jo lääkkeitä.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpot syö lääkkeitä kun elämäntavoilla saa korkean verenpaineen kuriin. Syökää lihaa ja eläinrasvaa niin laihdutte ja verenpaineenne palaa optimaalisiin lukemiin.
Jännät elintavat, kun niillä pystyy geenitkin muuttamaan....
Geenit kertoo vaan alttiuden ongelmille - syö oikein ja liiku oikein niin lukemat palautuu luontaisesti oikeiksi.
Olen ollut kasvissyöjä vuodesta 1978. Verenpaineet ja kolesterolit optimilukemissa. Mitenkäs tämän selität lihahullu?
eri
Sulla ei todennäköisesti ole geneettistä taipumusta korkeaan verenpaineeseen.
Juurihan tuossa kerrottiin, että geenit eivät vaikuta, vaan pelkällä ruokavaliolla ja liikunnalla on merkitystä.
Vasta nelikymppisenä verenpainelääkkeet ja beetasalpaaja. Kolmikymppisenä kolesterolilääke.
Vierailija kirjoitti:
Lisäsin ennestään liikkuvaan elämään vielä 2 tuntia lisää liikuntaa joka päivä. Hyvät arvot muuttuivat lääkärin sanoin IHANTEELLISIKSI, olen BMI 20, nainen 48 v. Tosin kuntotestin mukaan kolmivitonen ja kehonikätestissä samoin. Sydämen ikä 37.
Sori, mutta pakko kertoa tämä. Vastaavanlainen mies oli esimieheni, innokas kuntourheilija, raitis, hyvät arvot kaikessa. Kuoli sitten syöpään vähän päälle viisikympisenä. Ei ihminen ole itsensä herra, vaikka niin luulee.
Minulla on ihmislajille parhaat, eli primitiivisissä oloissa elävien luvut, 110/60.
Pyöräilen joka paikkaan ja ikää on sen verran että ikäiseni kuuluvat jo viiteryhmään : esipaineiset.
olen vm 1977
43v, mutta en verenpaineeseen (se oli jo valmiiksi viitearvojen alarajoilla), vaan migreeniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäsin ennestään liikkuvaan elämään vielä 2 tuntia lisää liikuntaa joka päivä. Hyvät arvot muuttuivat lääkärin sanoin IHANTEELLISIKSI, olen BMI 20, nainen 48 v. Tosin kuntotestin mukaan kolmivitonen ja kehonikätestissä samoin. Sydämen ikä 37.
Sori, mutta pakko kertoa tämä. Vastaavanlainen mies oli esimieheni, innokas kuntourheilija, raitis, hyvät arvot kaikessa. Kuoli sitten syöpään vähän päälle viisikympisenä. Ei ihminen ole itsensä herra, vaikka niin luulee.
Itse en koskaan ole luullut itseäni itseni herraksi, vaan Luoja päättää kaiken. N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitäkin huolimatta syöpä on yleisempää ylipainoisilla.
21- vuotiaana. Olen nyt 61- vuotias. Ovat siis todella tärkeitä lääkkeitä. Nuorempana oli lääkkeen oton laiminlyöntejä aina välillä. Nyt otan ne todella säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihmislajille parhaat, eli primitiivisissä oloissa elävien luvut, 110/60.
Pyöräilen joka paikkaan ja ikää on sen verran että ikäiseni kuuluvat jo viiteryhmään : esipaineiset.
olen vm 1977
Eikö noilla paineilla huippaa? Vai oletko lyhyt? Minulla pitkänä verenpaineen pitää olla riittävän korkea, muuten alkaa huimata.
Parin kuukauden kuurin sain jo 25 -vuotiaana samalla kun todettiin kilpirauhasen liikatoiminta, mutta ilmeisesti lääkäri silloin oletti verenpaineen normalisoituvan kun sairaus hoidetaan. Se ei kuitenkaan auttanut vaan sairaus oli nostanut verenpaineen pysyvästi. Lääkärit eivät uskoneet että tarvitsen verenpainelääkityksen ennen kuin olin nelikymppinen, vaikka lukemat olivat joka mittauksessa aina liian korkeita.
37-vuotiaana! Sukurasite,kortisonilääkitys isolla annoksella nosti verenpaineen hyvin korkeisiin arvoihin! Lääkitys on auttanut! N 60
Vierailija kirjoitti:
43v, mutta en verenpaineeseen (se oli jo valmiiksi viitearvojen alarajoilla), vaan migreeniin.
Minulle kirjoitettiin verenpainelääkkeitä migreeniin 39-vuotiaana. Eivät sopineet, sydän ei kestänyt niitä. Nyt sitten yritän pitää verenpaineen kurissa elintavoilla. Taipumus korkeaan verenpaineeseen näyttäisi olevan, joten saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo. Lääkkeet vievät hautaan alta aikayksikön, koska sydän ei kestä niitä, mutta sitten taas korkea verenpainekin on vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen vm 1977
Eikö noilla paineilla huippaa? Vai oletko lyhyt? Minulla pitkänä verenpaineen pitää olla riittävän korkea, muuten alkaa huimata.
Ei huippaa. 165/57
35v mies. Syön lähinnä perunaa, rasvaa, lihaa ja hedelmiä. Verenpaine "priimaa" lääkärin sanoin.
Aloittaja olettaa, että tähän kyselyyn vastaa Suomen kaikki yli nelikymppiset?