miehillä seisoo joka aamu, naiset hoiteletteko ikinä miestänne arki aamuisin?
Terveillä miehillä seisoo joka aamu, kuulit oikein. Aivan joka aamu. Te naiset, hoiteletteko ikinä miestänne aamuisin? Vaikka myös teidän aloitteesta, kun huomaatte miehellänne seisokin.
Kommentit (61)
Silloin tällöin omasta aloitteesta otan kalun käteen, yleensä viikonloppuisin.
Yleensä aina, ja niin tekee mieskin mulle, monastikkin päivän aikana. Minä onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuuko miehesi alasti että on helppo ottaa kalu käteen? T: m 26 v
Olisi kiihottava kokemus jos puolisoni hoitelisi minut joku arki aamu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuuko miehesi alasti että on helppo ottaa kalu käteen? T: m 26 v
Ei nuku
Peittelen aina stondista aamulla niin että laitan kalun boksereiden välistä ulos napaan päin ja paita päälle.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä aina, ja niin tekee mieskin mulle, monastikkin päivän aikana. Minä onnekas.
Oletko homo?
Hoidan miessian sohvalle jo illalla.
Vierailija kirjoitti:
Hoidan miessian sohvalle jo illalla.
Mutta kun aamulla seisoo kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Ei mies halua aamulla.
Haluatko sinä kuitenkin aamuisin? T: m 26 v
turhia unelmia 50 lähestyessä, teinit srinän takana. itse kyl tekisin vaimolle kivaa muttei käy aamuisin kun ei oo pessyt tunteihin,( tämä omasta mielestään)
Joskus herännyt siihen kun vaimo antaa suuseksiä
Aamupuu ei ole seksuaalinen funktio, katoaa nopeasti, eikä ilmene systemaattisesti joka aamu. Univaihe herätessä vaikuttaa aamupuun esiintymiseen merkittävästi. Lähde: https://www.verywellhealth.com/morning-wood-erectile-dysfunction-3015086
Tietenkin, mikäli miehen vieressä nukkuu nuori ja hoikka kaunotar, paljaana, niin mies ei tarvitse kovin paljoa mielikuvitusta itse asiaan siirtymiseen. Tässä puolestaan on kyseessä seksuaalinen funktio.
Joskus aamuisin saatan käännähtää vaimon päälle, ja tulla muutamalla työnnöllä. Lähtee päivä hyvin käyntiin. Mitä vaimo tästä sitten saa joku heti kysyy. No hyvän mielen, kun voi olla avuksi. Niinkuin saan itsekin, kun voin vaimoa auttaa.
Joo, jos ei ole kiire töihin. Viikonloppuisin ja lomilla lähes joka aamu. Aamuseksi on kivaa. Mutta niin on päivä- ja iltaseksikin.
Onneksi molemmat edelleen halutaan, vaikka ikää jo on.
T. N 48
noin kerran kuukaudessaviikonloppu aamuisin lasken miehen kalsareita sen verran että saan kovan esiin ja alan vatkaamaan pikku hiljaa
Hoitelen sen mahd. nopeasti pois päiväjärjestyksestä.