Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut kun lapsi syö yhden vesimelonin palan 30€ brunssilla

Vierailija
03.04.2025 |

Meillä siis kävi näin, 30€ oli yli 12v hinta eikä suostunut syömään kuin thden vesimelonin palan

Kommentit (195)

Vierailija
21/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa, jos vanhempi ei tuon vertaa tunne lastaan. 

No ajattelin et ainakin jälkkäriä syö kun jätskibuffa (upeita itse tehtyjä) ja 15 erilaista kakkua mutta ei edes maistanut

Unohdit vaan sen että oon VEGAANI 😡💢

Vierailija
22/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kommentoijalla tuskin on lapsia.

Todellakin on. Siksi en joudu tilanteeseen, jossa teini kieltäytyy syömästä muuta kuin vesimelonin palan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei lähde seuraavalla mukaan.

Ei olisi nytkään halunnut mutta pakotettiin, onko se paha?

Ap

Tää ei ole oikea ap mut joo olis mieluummin jäänyt kotiin pelaamaan, siksi kai jätti syömättäkin

Vierailija
24/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän osaa varmaan sanoa että oliko vielä nälkä vai ei. Valvoiko eikä vielä maita. Laihduttaako anorektisesti. Vai oliko huonoa ruokaa tarjolla. Syyt.

Vierailija
25/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajattelin et ainakin jälkkäriä syö kun jätskibuffa (upeita itse tehtyjä) ja 15 erilaista kakkua mutta ei edes maistanut

Aika outoa, jos vanhempi ei ole yli 12 vuodessa oppinut, että lapsi ei syö makeaa varsinkaan aamupalalla. 

Vierailija
26/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän osaa varmaan sanoa että oliko vielä nälkä vai ei. Valvoiko eikä vielä maita. Laihduttaako anorektisesti. Vai oliko huonoa ruokaa tarjolla. Syyt.

Oli jätskibuffa ja rakastaa jäätelöä mut ei ni ei. Ei laihduta.

Vierailija
27/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä itsekään haluaisi vedellä sokeriövereitä heti aamusta. En, vaikka tykkäänkin herkutella jäätelöllä jne. 

Vierailija
28/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa, jos vanhempi ei ole yli 12 vuodessa oppinut, että lapsi ei syö makeaa varsinkaan aamupalalla. 

Tää oli iltapäivällä, brunssit viiteen asti

Vierailija
29/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo harmittaisi.

Miksi brunssi ei maistunut, eikö brunssit nyt ole yleensä ihan luokkaa parempi aamupala ja tarjolla kaikkea herkkujakin? Ei luulisi olevan siitä kiinni, että on liian outoa ruokaa. 

Jättäisin hänet kotiin seuraavalla kerralla.

Vierailija
30/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla liittyi varsinkin lapsena ja teininä ruokailuun paljon vaikeuksia. Olisi ollut aika ahdistavaa joutua tuollaiseen paikkaan ja vielä kauhea paine siitä että nyt pitää syödä 30€ edestä. 

Tässä kohtaa ehkä ajattelisin että tärkeintä oli kokeilla. Noin kalliissa paikassa varmaan miljöö ja palvelu kunnossa, kyse ei ole pelkästään ruoasta vaan nauttia voi muillakin aisteilla. 

Vierailija
31/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brunssi=aamiainen+lounas. Kyseessä ei ole brunssi, jos sitä tarjoillaan alkuiltaan saakka. 

Vierailija
32/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä itsekään haluaisi vedellä sokeriövereitä heti aamusta. En, vaikka tykkäänkin herkutella jäätelöllä jne. 

Kello oli 16

Vierailija
33/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei 14-vuotias lähde minnekään brunssille eikä mielellään muutenkaan buffet-pöytiin. Hän on inhottavaa seuraa, irvistelee ja kieltäytyy ottamasta järkevää syömistä. Hän saattaa kelpuuttaa esim. croissantin tai vesimelonia, mutta kaikki muu on pahaa, hyi, en halua. Sitten jos yrittää sanoa, että nyt otat jotain enemmän, mielenosoituksellisesti jättää syömättä lautaselle. Hän syö ravintolaruokaa, mutta itse pitää valita annos. Sen valitsemisessa kestää.

Vierailija
34/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit vaan sen että oon VEGAANI 😡💢

Sinä ehkä mut tää lapsi ei

Vierailija
35/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkyt euroo sillähän saa jo kokolihapihvin

Vierailija
36/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytän itsäeni, kun raahasin nälättömän lapsen kolmenkympin brunsille. seuraavalla kerralla osaan etukäteen kysyä, että onko nälkä ja missä haluaisi syödä.

Vierailija
37/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kello oli 16

Se ei ole mikään brunssiaika. Taidat olla vain pikkuinen provoveeti, joka ei tunne edes alkeita ruokakäsitteistä. 

Vierailija
38/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3-vuotias saattaisi tehdä saman, mutta eivät enää koululaiset. Kyllä he syövät jo lähes kaikkea. Selittikö lapsi jotenkin syömättömyyttään? Oliko huonovointinen, vai suuttuiko vain, koska pakotitte? Eikö ruoka ollut hyvää vai onko taustalla jotain muuta? Ei kai vain laihduta? 

Itse haluaisin tuon ikäiseltä selityksen käyttäytymiselle, mutta ei siitä sen ihmeempää seuraisi. Seuraavalla kerralla kyllä varmistaisin lapselta, että on nälkäinen ja ruoka maittaa ennen kuin veisin mihinkään syömään.

Vierailija
39/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brunssi=aamiainen+lounas. Kyseessä ei ole brunssi, jos sitä tarjoillaan alkuiltaan saakka. 

Näin he mainostavat, toinen kattaus jatkuu klo 17 asti ja mentiin sinne kolmen jälkeen 

Vierailija
40/195 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä maksaisi 30€ aamupalasta. 

Brunssi ja aamupala on kaks ihan eri asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan