En yhtään ymmärrä Helena Koivun ajojahtia
Eihän hän tee mitään mitä yksi jos toinenkin eroava ihminen ei tekisi. Poikkeavaa on vain pariskunnan varallisuus ja yhdysvaltalaiset oikeudenkäynnit.
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on joutunut aivan järkyttävän nettikiusaamiseminen uhriksi.
Välillä ei ole tarvinnut selailla kuin päivän ajan hänestä kirjoitettuja viestejä ja viesteissä on jo haukuttu yksityiskohtaisesti hänen ulkonäkönsä, luonteensa ja keksitty ties millaisia sairaita valheita Helenasta. Ja tätä on jo jatkunut vuosi tolkulla. Hävetkää aikuiset ihmiset!
Kyllä tässä on aivan muut joutuneet nettikiusaamisen ja muun kiusaamisen uhriksi ja ihan yksinomaan Helenan toimien takia. Helena kannatusjoukkoineen yrittää sabotoida jopa Mikon ja hänen vaimonsa työnteon lätinöillään. Jos Helenaa ei työnteko kiinnosta niin pitäisi antaa edes muille rauha tehdä töitä.
Helenan nettikiusaus on uskomatonta. Mieshän itse petti nykyisen vaimon kanssa rouvaa -oliko peräti sama vuosi kuin 3.
Mikko ja Natalie tapasivat ennen kuin Mikko oli tavannut Helenaa!!! Helena tuli heidän väliinsä.
Ai jännittävää.Miten Helena the äiti mahtoi sen Troy toy boyn kanssa puuhailla,avioliiton aikana ja Mikon rajoilla.Nämö tiedot löytyy oikeuden papereista.Tutustukaa niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä ei ole tarvinnut selailla kuin päivän ajan hänestä kirjoitettuja viestejä ja viesteissä on jo haukuttu yksityiskohtaisesti hänen ulkonäkönsä, luonteensa ja keksitty ties millaisia sairaita valheita Helenasta. Ja tätä on jo jatkunut vuosi tolkulla. Hävetkää aikuiset ihmiset!
Ihmetellä täytyy, mistä tällainen järkyttävä nettikiusaaminen. Mieshän käyttäytyi huonosti ja rouvaa syytetään. Yleensä ollaan jätetyn puolella, kun mies uskoton.
Jätti eksän vielä puille paljaille, ja kaikki väittää, että miljoonia sai.
Hämmästyttävää, että Suomessa on näin paljon ilkeitä ihmisiä.
Mikko on tuonut meille MM-mestaruuden. Helena ilkeyttä ja riitelyä. 6 miljoonaa suomalaista + pari miljoonaa virolaista on Mikon puolella.
Miettikääpä itse jos ex-puoliso vaan päättäisi, että lapset muuttaa nyt toiseen maahan. Lopulta itsekin pakko muuttaa, repiä kaikki juuret irti, aloittaa koko elämä tyhjästä, uudessa maassa. Lapset joutuisivat aikamoiseen myllyyn myös. Ottamatta kantaa tähän tapauksessa, yleisesti vain pohdin. Empaattisena ihmisenä en pystyisi tekemään noin lapsille, enkä exälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetellä täytyy, mistä tällainen järkyttävä nettikiusaaminen. Mieshän käyttäytyi huonosti ja rouvaa syytetään. Yleensä ollaan jätetyn puolella, kun mies uskoton.
Jätti eksän vielä puille paljaille, ja kaikki väittää, että miljoonia sai.
Hämmästyttävää, että Suomessa on näin paljon ilkeitä ihmisiä.
Mikko on tuonut meille MM-mestaruuden. Helena ilkeyttä ja riitelyä. 6 miljoonaa suomalaista + pari miljoonaa virolaista on Mikon puolella.
Miltä valtakirjalla puhut minun puolestani?
Vierailija kirjoitti:
Helena on itse syynä siihen nettikirjoitteluun.Hän levitti kaikki perheen asiat julkisuuteen,eikä edes itselle edullisesti.
Väitän ettei monikaan edes tiennyt koko avioerosta,ei Helenasta tai heidän lapsistaan mitään.Helena on tuonnut kaikki julkisuuteen ajatellut että siitä hyötyvänsä taistelussa Mikkoa ja kummallusta kyllä Natalieta nimitellen yms.
Kukaan järkevä ihminen ei toimi niin kuin Helena.Mukiporukka on lyönnyt vettä myllyyn.. " sulle kuulee,taistele,älä anna periksi " yms.
Mitenkään ei ole tuettu siihen että asiat saisivat paremman lopputuleman.
Tämä lasten tilanne ja lopputulema oli täysin nähtävissä.Oli myös nähtävissä ettei Helena voi jäädä 2x aan,asumaan.
Melkein vuoden Mikko selvästi odotti että Helena hankkii asunnon ja oman elämän,eikä roiku Mikon liepeillä.Sillä että olisi hankkinut oman elämän 2x;n ulkopuolelta,ei mitenkään liity paikan omi
Mä en toivo Helenan pääsevän koskaan jaloilleen. Sehän tarkoittaisi vain, että se kiusaisi entistä pahemmin muita saatanallisten voimiensa tunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä itse jos ex-puoliso vaan päättäisi, että lapset muuttaa nyt toiseen maahan. Lopulta itsekin pakko muuttaa, repiä kaikki juuret irti, aloittaa koko elämä tyhjästä, uudessa maassa. Lapset joutuisivat aikamoiseen myllyyn myös. Ottamatta kantaa tähän tapauksessa, yleisesti vain pohdin. Empaattisena ihmisenä en pystyisi tekemään noin lapsille, enkä exälle.
He olivat sopineet yhdessä niin jo lasten syntyessä, että palataan takaisin Suomeen, kun Mikon NHL-ura päättyy. Hellu ei ole paljoa haikaillut juuriaan Virossa, kotimaassaan.
"Miltä valtakirjalla puhut minun puolestani?" Suomessa on
Pyöristin vähän. Laitetaan sitten vaikka 5,5 miljoonaa suomalaista, niin maanpetturit jää luvun ulkopuolelle.
Nyt kun haistan Hellun täällä, niin kertoisikohan hän, mitä tekstareita Troy lähetteli Hellun teinitytölle?
tyhmät palstan läski jun tit fanittaa kendoa, yök miten yteliä ala päitä!
Vierailija kirjoitti:
yök miltä haisee palstapunkeroiden tavarat, yök!!!1
Vierailija kirjoitti:
"Miltä valtakirjalla puhut minun puolestani?" Suomessa on
Pyöristin vähän. Laitetaan sitten vaikka 5,5 miljoonaa suomalaista, niin maanpetturit jää luvun ulkopuolelle.
Maanpetturi? Millä oikeudella kutsut minua maanpetturiksi? Minun ei ole mikään pakko arvostaa ketään tässä maassa, jos hän ei arvostustani ansaitse. Riippumatta saavutuksista, ammatista, sosiaalisesta statuksesta tai materian määrästä.
Minun arvostustani ei voi ostaa.
Kaikkia suomalaisia ei kiinnosta lätkä, yhtään. Voi varmaan tulla yllätyksenä, että ihmisten kiinnostuksen ja arvostuksen kohteet vaihtelevat täällä maapallolla, jolla "muutama" miljardi meitä. Eipä mulla muuta.
Sääliksi käy heidään lapsiaan. Lapsi on luonnostaan lojaali molemmille vanhemmillee ja riitely vain kriisiyttää lapsen mielen. Lapsen lojaliteettikriisi on tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Voin toki miettiä mutta heidän kohdallaan ei ollut lainkaan kyse mistään tuollaisesta. Mikään ei tapahtunut yhtäkkiä ja yllättäen, Suomi ei ollut Helenalle mikään outo ja vieras maa, Mikko ei vienyt ketään väkisin. Lapsista huolehdittiin ja heitä valmistettiin muuttoon - vaikka Helena tekikin kaikkensa sabotoidakseen sen. Miten muuten juuret juurtui vieraaseen maahan ja kulttuuriin niin lujasti että olisi vaikea palata maahan joka on ollut kotimaa parikymmentä vuotta ja jossa/jonka vieressä omat vanhemmat ja sisaret?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He olivat sopineet yhdessä niin jo lasten syntyessä, että palataan takaisin Suomeen, kun Mikon NHL-ura päättyy. Hellu ei ole paljoa haikaillut juuriaan Virossa, kotimaassaan.
Olivat vissiin sopineet jo ennen lasten syntymiä. Mikolla kai oli se ajatus ja tahto kaiken aikaa kun siellä pelasi, kotiin palaa kun ura on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ilmeisesti jonkun älykön kommentti?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että arvostus ex-jääkiekkoilijaa kohtaan nolla.
Myös suomalaisten henkilökohtaisuuksiin menevä nettikiusaus puille paljaille jätettyä ex-vaimoa kohtaan hämmästyttää ja miksi tällainen kirjoittelu sallitaan. Yleensähän ollaan jätetyn puolella.
Mies petti vielä Natalien kanssa vaimoaan. Nyt lapsilla tämä nainen äitipuolena.
Tulee sääli lapsia.
Kuka voi tehdä noin omille lapsilleen.
Tämäkin teksti taas pelkkiä valheita täynnä.
Helena olisi saannut olla täysin rauhassa, jos olisi ollut itse hiljaa.Moni tuskin tiesi kuka on Helena no ehkä jääkiokosta kiinnostuneet toesi Mikko Koivun.Helena ajatteli että julkisuus saa Mikon maksamaan mitä hän pyytää ja ostamaan oltavat mitä hän haluaa.Itse on kussut mutoilleen,niin että nyt onlaosetkon Mikolla kokonaan. Nyt Helena saa mitä tilaa.Surullista,totta.Mutta hyvä oppi eroaville,ettei kannata kuudetta vuotta veivata asioita ja kuvitella omia ajamaan oikeaksi toiminasta,tai tuottavan tuloksena oltavat.Miccoooo ei ole vedäteytävissä.
Sama. Todella vaikea käsittää miksi tämä nainen ei anna ex-miehensä olla vaan riippuu ja roikkuu edelleen kuin takiainen vaikka erosta on vuosia ja mies uudessa avioliitossakin jo.