En yhtään ymmärrä Helena Koivun ajojahtia
Eihän hän tee mitään mitä yksi jos toinenkin eroava ihminen ei tekisi. Poikkeavaa on vain pariskunnan varallisuus ja yhdysvaltalaiset oikeudenkäynnit.
Kommentit (235)
En minäkään. Antaa heidän hoitaa sotkunsa itse.
Olen ymmärtänyt, että Mikko on tarjonnut hänelle asuntoa Turun keskustasta ja rahaa jonkin verran. Se ei ole käynyt Helenalle. Kyllä se ongelma vaikuttaa olevan Helena.
Et sinä taida ymmärtää paljon mitään muutakaan. Ei se mitään. Kyllä me ymmärrämme.
Helena on joutunut aivan järkyttävän nettikiusaamiseminen uhriksi.
Välillä ei ole tarvinnut selailla kuin päivän ajan hänestä kirjoitettuja viestejä ja viesteissä on jo haukuttu yksityiskohtaisesti hänen ulkonäkönsä, luonteensa ja keksitty ties millaisia sairaita valheita Helenasta. Ja tätä on jo jatkunut vuosi tolkulla. Hävetkää aikuiset ihmiset!
En ymmärrä myös. Mitä muiden asiat kuuluvat kenellekään. Hyviä tapoja on toimia ja vähemmän hyviä. Osa tuomitsee heti ja syyttää, yhtä osapuolta kaikesta.
Katsokaa tämä ja jutellaan sen jälkeen lisää. https://www.instagram.com/stories/helenakoivu/
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä myös. Mitä muiden asiat kuuluvat kenellekään. Hyviä tapoja on toimia ja vähemmän hyviä. Osa tuomitsee heti ja syyttää, yhtä osapuolta kaikesta.
Helena itse tunkee seiskaan ja someen niitä sekopäisiä tarinoitaan ja valheitaan.
Apua, minä en edes tiedä, kuka on Helena Koivu!!
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Jättäkää jo rauhaan.
Itse hän huomiota kerjää tempuillaan.
Itse se pitää yllä tuota temppuilua. Ei vain ota uskoakseen että miehen puolelta tykkyy on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena itse tunkee seiskaan ja someen niitä sekopäisiä tarinoitaan ja valheitaan.
Jos se helpottaa häntä avautua kokemuksistaan ja toinen osapuoli kertoo omia juttuja. Ei ole pakko lukea niitä. Mistä nyt tiedät että joku olisi valhe?
Ottaisitte selvää tapahtuneesta!
Ero on tapahtunut VIISI VUOTTA SITTEN. Mikolla on uusi vaimo. Helena sai lähes kaksi miljoonaa erossa.
En ymmärrä minäkään, miten Helena jaksaa jahdata Mikkoa ja sen rahoja.
Eroava? Lähtivät eriteille 6 vuotta sitten, kauan tuo meinasi vielä tehdä eroa? Seuraavat 20 vuotta??
Vierailija kirjoitti:
Välillä ei ole tarvinnut selailla kuin päivän ajan hänestä kirjoitettuja viestejä ja viesteissä on jo haukuttu yksityiskohtaisesti hänen ulkonäkönsä, luonteensa ja keksitty ties millaisia sairaita valheita Helenasta. Ja tätä on jo jatkunut vuosi tolkulla. Hävetkää aikuiset ihmiset!
Ihan itse se tuuttaa sormen täyteen sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitte selvää tapahtuneesta!
Ero on tapahtunut VIISI VUOTTA SITTEN. Mikolla on uusi vaimo. Helena sai lähes kaksi miljoonaa erossa.
Jonka hellu törsäsi alle vuodessa ja nyt koittaa persaukisena keinolla millä hyvänsä nyhtää lisää. Kun ei onnistu, niin tekee sitten kaikkea muuta kiusaa.
En kyllä onnekseni tunne ketään, jolle eron tekeminen olisi kestänyt noin kauan. Voi olla normaalia alun tunnekuohussa, mutta tämä sekopää on riehunut vuosikausia ja hakee julkisuutta juorulehden kautta. Täyttä ongelmajätettä koko ihminen, mutta hyvähän se toisaalta on, että ei kykene peittelemään todellista luonnettaan niin kenenkään ei tarvitse ihmetellä miksi ero ylipäänsä tuli. Surullista, että lapsia ei ole otettu tuolta kokonaan pois, ei mikä tahansa äiti ole parempi kuin ei äitiä ollenkaan. En ymmärrä, miten kestävät koulussa, kiusataan varmasti älyttömästi sekopään Seiska-julkisuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on ihan ok itse soitella Seiskaan julkisuutta saadakseen mustamaalatakseen omien lastensa isää? Sori, ei tippaakaan myötätuntoa tuota naista kohtaan, itse on soppansa keittänyt. Menisi töihin, niinhän täällä huudellaan muillekin.
En minäkään. Jättäkää jo rauhaan.