Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virpominen

Vierailija
03.04.2025 |

Milloin virpojat tänä vuonna tulevat oven taakse?

Jos samassa porukassa on vaikka kolme lasta ja he antavat yhden koristellun oksan, niin annatteko kaikille kuitenkin omat palkat? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse olen varautunut karkeilla, joka vuosi. Enpä näitä kovasti odota, mutta kun tämä perinne on kerran vuodessa, eiköhän sen aikuinen kestä ja lapset saavat hyvän mielen.

Kahdesti vuodessa on ollut jo kauan. Tuli Suomeen sen jälkeen kun Fonzie oli joutunut sairaalaan lasten osastolle ja lapset harmitteli kun eivät nyt pääse karkki tai kepponen kierrokselle. Fonzie pelasti tilanteen toteamalla, että karkki tai kepponen on mahdollista aina missä on ovia.

Vierailija
22/30 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa ovea virpojille. Palmusunnuntai on ahdistava päivä.

Alueellamme käyvät virpojat ovat mielestäni liian vanhoja kiertämään ovelta ovelle ja pyytävät rahaa suoraan, jos ei herkkuja ole tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee lauantaina , kyselin , koska on menoja  että tiedän olla kotona.

Vierailija
24/30 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole virpojia nähnyt sitten 70-luvun eli peilistä näin semmoisen viimeksi, kun sinne katsoin ennen kuin lähdin itse virpomaan.

Vierailija
25/30 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos +20 vuotiaita niin otan mielellään piiskaa.

M55

Sori, mutta se vitsa luovutetaan sinulle itsellesi. Saat sitten omin kätösin tehdä sillä mitä ikinä lustattaa ja laittaa höyhenet pöllyämään niin paljon kuin huvittaa. Virpojile annat vitsasta palkan.

Vierailija
26/30 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän taloon ei virpojat pääse koska on ovikoodi. 

Vierailija
27/30 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että tämä perinne kielletään. Trullit kiertää virpomassa. Ei halloween-asuiset kummitukset ym. muut tiikerit ja mielikuvitushahmot liity mitenkään pääsiäiseen. En myöskään avaa ovea sellasille, jotka on vaivautunu vaan ottamaan kipon käteen ja lähtee kerjäämään karkkia. 

Päivi Räsänen, ota koppi tästä. 

Vierailija
28/30 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ovikelloa. Enkä kuule muutenkaa. 

Vierailija
29/30 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ite namuskat. Nykypenskat mässää ihan tarpeeks.

Vierailija
30/30 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pukeudut trulliks ja tuut oven taakse kaffepannun kans niin saat sandelsin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän