Oletko ollut "kaveri" sellaisen kanssa, josta et pitänyt?
Minä olin lapsena. Hän oli epämiellyttävä. Lapsena tekee outoja asioita.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella 3v kun en osannut vielä silloin vastustaa dominoivia, ripustautuvia mulqvisteja. Tosin pistin lopulta välit poikki, lähdin itse lukioon ja tämä päällepäsmäri lähihoitajaksi lukemaan. Tästä välien poikkaisemisesta seurasi tekstarilla uskomattoman lapsellinen haukkumisspämmäysvyöry ja olin kyllä niin helpottunut että pääsin siitä ääliöstä eroon :D
Toivottavasti et kuitenkaan vähättele lähihoitajan ammattia. T. Ylioppilas-lähihoitaja
Miksi mainitsit, että olet ylioppilas? Kaikki ovat.
ööö... ei ees? lol
Vierailija kirjoitti:
Joo, henkilö joka äärimmäisen negatiivinen. Aina jakaa watsappiin tapan itseni, kaikille parempi ettei mua ole, juon itseni hengiltä yms valittaa suhdeongelmia vaikka itse se ongelma ja ihmettelee kun ihmiset kaikkoaa ympäriltä. yhyy miks kukaan ei tykkää musta. Tosi raskas ihminen ja kuitenkin yli 30.v. Kaikki aina huonoa hänen elämässä ja ei ikinä hyvää sanottavaa.
Ja ei minua haittaa negatiivisuus sillain, mutta tuolla ei ole ikinä ollut mitään kivaa kerrottavaa. Kaikki aina vaan paskaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella 3v kun en osannut vielä silloin vastustaa dominoivia, ripustautuvia mulqvisteja. Tosin pistin lopulta välit poikki, lähdin itse lukioon ja tämä päällepäsmäri lähihoitajaksi lukemaan. Tästä välien poikkaisemisesta seurasi tekstarilla uskomattoman lapsellinen haukkumisspämmäysvyöry ja olin kyllä niin helpottunut että pääsin siitä ääliöstä eroon :D
Toivottavasti et kuitenkaan vähättele lähihoitajan ammattia. T. Ylioppilas-lähihoitaja
Heh, ylioppilas oli jotain joskus 50-luvulla.🤣 Ja aika säälittää allekirjoittaa teksi tittelillä.
Olen nykyäänkin.
Mulla on tosi vähän ystäviä enkä ole koskaan oikein voinut valita niitä. Olen ollut niiden kanssa jotka suostuvat olemaan mun ystäviä, pidän heistä itse tai en.
Olen aika sarkastinen, raskassoutuinen ja syvällinen persoona joka ei oikein ymmärrä moniakaan naisten juttuja. Ja se on mulle ihan fine, mutta aika vähän on naisia, jotka tämmösestä ihmisestä kiinnostuu ystävänä. Miesten kesken on helpompaa, mutta jostain syystä heistä en ole saanut ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ylioppilas oli jotain joskus 50-luvulla.🤣 Ja aika säälittää allekirjoittaa teksi tittelillä.
Sä olisit vielä saattanut olla jotakin 1800-luvulla!!! 🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunniotus ansaitaan ja siihen ei riitä pelkkä ammattinimike.
Yli oppilas oli vanha vapaamuurareiden imagon kohotus. Siis lukio on keskikoulu siinä kuin peruskoulu. Sitten sen päälle opiskellaan oikea ammatti. Ne on pohjakoulutusta. Peruskoulusta ei saa pipoa päähän . Lukiosta mennään sitten yliopistoon kuin taas peruskoulusta ammatillisiin ja kauppakouluihin . Monet käy lukion kun on ensin käynyt ammatilliset ja haluaa lisää opiskella esim.tekniikkaa ja kemiaa.
Joo, oppikoulun luokat 1 viiva 5.
Hän oli aivan järkyttävä narsisti. Alensi mua ja ylensi itseään. (No olihan hänellä lukuaineiden ka 10, mutta en olisi jaksanut kuunnella, miten huono olen. Mulla ka noin 8,5)
Jumiuduin kaveriksi, kun tytöthän on koulussa yleensä pareittain ja sitten mulla ei olisi ollu tketään muutakaan. Luokalla oli tyttöjä pariton määrä. Olisin saattanut jäädä yksin.
Leuhki itseään. Hupaisa esimerkki: kuukausia kehui, miten hienon ja suuren työpöydän tulee saamaan. Kun näin sen, niin mulla oli ollut samanlainen jo 6 vuotta aiemmin ja oli edelleen. (Muurame 2 m leveä. Syvyys ehkä noin 50 cm.)
Työssä oppimista ja työssä osaamista sitten vasta sen huomaa onko opittu joku työ ammatti oikein.
Miksi mainitsit, että olet ylioppilas? Kaikki ovat.