Eikö tuota Finnairin economy light lippua ole mahdollista perua?!
Haluaisin perua lipun ettei se näy järjestelmässä ja ostaa kokonaan uuden paluulipun. jostain syystä finnair ei vastaa ja en löydä mistään sivuilta "peru lippu" painiketta. Todella outoa toimintaa?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkkien kanssa kannattaa olla nyt tosi tarkkana, kun Trump hulluttelee siellä. Soita asiakaspalveluun ja pyydä mitätöimään se väärä lippu. Kai ne voi sen mitätöidä vaikka ei olekaan peruutusoikeutta.
Ei ne sitä mitätöi. Ihan turha ruuhkauttaa aspaa tällaisen takia. Ap:han on jo poistunut maasta ennen kuin se toinen paluulippu tulee ajankohtaiseksi.
Joo, mutta en pääse maahan kun olen epäilyttävä jolla on 2 paluulippua ja vaikka sanon että käytän sen aiemmin niin ne rajavartiathan näkee sun lipputiedot ja luulee tietysti, että käytän sen jälkimmäisen
Höpsistä. Kuule ihmiset matkustavat koko ajan edestakaisin. On businessmatkailua, jolloin on varattu useita lippuja etukäteen. Paluulippujakin voi olla monta, vaikkei ole vielä selvillä, milloin maahan aikoo matkustaa, työasioista johtuen.
Mutta luulen, että sinun on parasta pysytellä kotinurkissa, olet niin hukassa matkustamisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta luulevat että käytän sen myöhemmän jos sitä ei pysty perumaan."
Et kai sinä sitä voi käyttää jos olet jo lentänyt aikaisemmin pois maasta.
Niin mutta rajatarkstuksessa olen epäilyttävä jolla 2paluulippua, ei paljon rahaa jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta rajatarkstuksessa olen epäilyttävä jolla 2paluulippua, ei paljon rahaa jne
Ne on kuule ihan muut syyt kuin se lippu, joiden takia ole epäilyttävä. Pysy siis kotona äläkä lähde sekoilemaan muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkkien kanssa kannattaa olla nyt tosi tarkkana, kun Trump hulluttelee siellä. Soita asiakaspalveluun ja pyydä mitätöimään se väärä lippu. Kai ne voi sen mitätöidä vaikka ei olekaan peruutusoikeutta.
Ei ne sitä mitätöi. Ihan turha ruuhkauttaa aspaa tällaisen takia. Ap:han on jo poistunut maasta ennen kuin se toinen paluulippu tulee ajankohtaiseksi.
Joo, mutta en pääse maahan kun olen epäilyttävä jolla on 2 paluulippua ja vaikka sanon että käytän sen aiemmin niin ne rajavartiathan näkee sun lipputiedot ja luulee tietysti, että käytän sen jälkimmäisen
Höpsistä. Kuule ihmiset matkustavat koko ajan edestakaisin. On businessmatkailua, jolloin on varattu useita lippuja etukäteen. Paluulipp
No mulle neuvottiin että kantsii ostaa uusi paluulippu vaikka liput oli jo hankittu ja sanottiin että älä mene vaikka matkaa suunnittelut kauan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykytilanteessa en pitäisi kovin todennäköisenä että pääset maahan minkäänlaisilla lipuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SInulle on sanottu, että soita Finnairin asiakaspalveluun.
Mokoma trolli.
Ei se lipun peruutusehto soittamalla muutu. Ap on ostanut lipun, jolla ei ole peruutusoikeutta ja nyt hänen on vain elettävä sen asian kanssa.
Ei muutu, mutta jospa sitten uskoisi. Koska palstalaisten asiallisia vastauksia ei usko. Mutta ap on trolli.
Älä huoli, ap. Olen ilmoittanut, ettet ole kykenevä huolehtimaan itsestäsi, joten sinua ei päästetä Suomesta pois.
t. edunvalvojasi
Kuunes ap. Ne seuraa tätä keskustelua ja ihan pelkästään jo tämän peristeella eväävät maahanpääsysi. Ei ne päästä maahan potentiaalisya ongelmatapausta.
Polta kaikki kolme lippua ja pysy kotimaassa.
Finnairilla on 24 tunnin peruutusoikeus kaikissa lipuissa. Pätee myös noihin economy-lippuihin. Paremmissa lipuissa on peruustusaikaa tuon jälkeenkin.
Huutista. Miksi Finnair? Jos kohteeseen lentää MIKÄ TAHANSA MUU yhtyö niin se otetaan mielummin kuin finnair. (KAIKKI muut yhtiöt antavat ottaa käsimatkatavaran ilman lisämaksua)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi noita halvimpia lippuja perua tai tehdä muutoksia. Olisit lukenut lipun ehdot ennen varaamista.
Minkä tahansa lipun voi perua. Kaikista ei vaan saa rahaa takaisin jos lipun peruu.
Vierailija kirjoitti:
Juuri ap:n kaltaisten va jakkien takia Finnairin asiakaspalveluun on pahimmillaan parin tunnin jono. Menee puoli päivää, kun näille tampiolle selittää yksinkertaisia asioita, jotka normaaliälyinen ihminen osaisi lukea jo 6-vuotiaana.
Täällä on kyllä nämä vastaajat sekaisin eikä AP! Luulisi olevan Finnairinkin etu, että lipun jota ei tulla käyttämään voisi perua, että he voivat myydä sen uudelleen! AP ei ole haluamassa rahojaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
ICE voi tulkita kaksi paluulippua eri tavalla. Paluu 30 pv jälkeen olisikin hämäystä, ja oikeasti ap aikoo palata vasta 90 pv jälkeen. Minkä toki Esta sallii, mutta niukat matkarahat (nyt enää 2000€, kun 500€ meni siihen toiseen paluulippuun).
Ymmärrän kyllä ap:n huolen. Mutta ehkä ap:n kannattaisi silti ajatella niin kuin ICE, eli todella halutessaan voisi viipyä sen 90 vrk, kun on kerran maahan päässyt.
Toisaalta, ap voisi hankkia myöhemmin toisen menolipunkin. Hän voi silloin esittää, että on tulossa uudelleen taas parin kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykytilanteessa en pitäisi kovin todennäköisenä että pääset maahan minkäänlaisilla lipuilla.
Jopas jotakin. Kerropa minullekin, millä perusteella ap ei pääsisi maahan?
Vierailija kirjoitti:
SInulle on sanottu, että soita Finnairin asiakaspalveluun.
Mokoma trolli.
En usko että on trolli. Ja jos on , niin kerrankin asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Kuule ihmiset matkustavat koko ajan edestakaisin. On businessmatkailua, jolloin on varattu useita lippuja etukäteen. Paluulipp
No ei kyllä ole. Businessliput voi muuttaa, miksi olisko monta varausta? Yritän nykyään vaikka USAan kahdella paluulipulla. Ja joihinkin kehittyviin maihin, saisi rajalla maksaa "selvittelyssä". Mitä enemmän, sen nopeampi selvittely.
Kyllä ainakin Finnairin Appissa on peruuta varaus vaikka olisin light economy.
Heti siinä lipputyyppien vertailun listassa lukee ton kohdalla näin:
Ei takaisinmaksua
Ei lippumuutoksia
Eli et voi tehdä lipulle muutoksia ja se on kerrottu selkeästi heti siinä varausvaiheessa.
Ap, mihin Fiinnairin lentosi on ostettu? Siis eka välilasku USA:ssa on missä?
Mä olen vielä vaiheillut lentojen suhteen, kun mietin mikä kenttä olisi rajajumppailun suhteen sujuvin.
Finski lentää Dallasiin, mutta toisella yhtiöllä pääsisi keskilänteen pienemmälle kentälle. Jatkolento joka tapauksessa päälle.
Tässä sulle selkeä toimintaohje: LOPETA AIVOTON SPÄMMÄYS S**TANAN HOORANPENTU