Miksi valkoiset maat tarvitsevat monikulttuuria, mutta muslimimaat ei?
En ymmärrä.
Esim. Puola ja Unkari ovat niin hyviä lomakohteita, kun niisä ei ole mustia tai muslimeita.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen on turha puhua turvallisuudesta. Persujen kuntapolitiikan ehdokkaissa on enemmän rikollisia kuin maahanmuuttajissa ikinä.
Mitä jos jaettaisiin vaikka suosiolla Suomi kahtia? Jää sinä ja muut kaltaisesi sinne toiselle puolelle vihreiden, sinikeltaisten ja muun väristen kanssa... Maksa verot ja elätä heidät itse. Me muut voidaan mieluusti mennä toiselle puolelle.
Persut vois lähteä venäjälle. Tosin paljon isompi muslimipopulaatio siellä on kuin täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kyselet aivokuolleita kysymyksiä.
Missä oon sanonut haluavani "basaarikulttuurin suomeen"
Oletko islamofobi?
Mitä tarkoitat islamofobilla. Ja mitä sitten vaikka olisinkin
Tähänkin vastaukseen loppui äärioikeiston apinointi. Kun toinen osapuoli ei ollutkaan se olkiukko jota on totuttu hakkaamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun meidän länsimaiden päättäjät nyt vain ovat sitoutuneet väestönvaihtoagendaan.
Ne valloittaa tätä maata koko ajan tekemällä lapsia.
Sinun logiikallasi kaikki maahanmuuttajat kaikissa maissa valloittavat maata harrastamalla seksiä ilman ehkäisyä.
Väestönvaihto-sanaa käyttävät vain harhaiset. Muiden syyttäminen oman kansan alhaisesta syntyvyydestä on kummallisen säälittävää. On riittävästi aikaa ja helppoa muuttaa teoreettista väestöennustetta, jossa sadan vuoden päästä suomalaiset ovat vähemmistönä. Edelleen Suomessa syntyy eniten kantasuomalaisia lapsia.
Ei kaikki, mutta liian monet ja osa.
No on siinä se ero, että jos minä ja mun mies muutettaisiin vaikka Sveitsiin, niin ei me siellä alettaisi tehtailemaan lapsia eikä mun mies alkaisi pitää useampaa vaimoa, joiden kanssa tekisi useita lapsia. Tai no, mistäs mä voin varmaksi tietää hänen puolestaan. Mut itse en ainakaan ryhtyisi kenellekään miehelle vaimo numero X:ksi lapsia tekemään sarjatyönä. Eikä muutenkaan mentäisi sillä mentaliteetilla, että tästä maasta tulee joskus meidän suomalaisten.
Niin vielä ehkä syntyy eniten kantasuomalaisia. Mutta kuinka kauan. Jo nyt on aika vähemmistöolo usein, jos menet jonnekin tietyille alueille pk-seudulla ja meno vain pahenee täällä.
Kuinka paljon lisää olet valmis maksamaan veroja, jotta voidaan maksaa hulppeita tukia tänne tulijoille?
Sinun mielestä ehkä harhaista, minun mielestä naiivia taas olla näkemättä suuntausta.
onko tääkin taas jotain kansamm tiettoa jota on jostain youtuben videoista kritiikittä imetty
esim noista useista vaimoista aina puhutaan. tosiasiassa alle 1%:lla islamilaisista miehistä on useampi kuin yksi vaimo
mutta kuten todettua, äärioikeistoa ei faktat paljon kiinnosta, ne on pitemminkin ikävästi propagandan ajamisen tiellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen on turha puhua turvallisuudesta. Persujen kuntapolitiikan ehdokkaissa on enemmän rikollisia kuin maahanmuuttajissa ikinä.
Mitä jos jaettaisiin vaikka suosiolla Suomi kahtia? Jää sinä ja muut kaltaisesi sinne toiselle puolelle vihreiden, sinikeltaisten ja muun väristen kanssa... Maksa verot ja elätä heidät itse. Me muut voidaan mieluusti mennä toiselle puolelle.
Persut vois lähteä venäjälle. Tosin paljon isompi muslimipopulaatio siellä on kuin täällä
Ihan mielenkiinnosta: missä päin sinä asut? Jätetään se alue sinulle ja laitetaan Suomen rajat uusiksi. Venäjällekin voi toki mennä ne, jotka haluaa. Itse en sinne en halua. En ole venäläinen enkä mikään muslimimaalainenkaan. Enkä edes persu. Hyvää puoluetta Suomessa ei edes ole. Sen takia tarvittaisiin se uusi valtio. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta: missä päin sinä asut? Jätetään se alue sinulle ja laitetaan Suomen rajat uusiksi. Venäjällekin voi toki mennä ne, jotka haluaa. Itse en sinne en halua. En ole venäläinen enkä mikään muslimimaalainenkaan. Enkä edes persu. Hyvää p
Juu sun kaltaiset idiootit lähtekööt suosiolla helvettiin täältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun meidän länsimaiden päättäjät nyt vain ovat sitoutuneet väestönvaihtoagendaan.
Sinun logiikallasi kaikki maahanmuuttajat kaikissa maissa valloittavat maata harrastamalla seksiä ilman ehkäisyä.
Väestönvaihto-sanaa käyttävät vain harhaiset. Muiden syyttäminen oman kansan alhaisesta syntyvyydestä on kummallisen säälittävää. On riittävästi aikaa ja helppoa muuttaa teoreettista väestöennustetta, jossa sadan vuoden päästä suomalaiset ovat vähemmistönä. Edelleen Suomessa syntyy eniten kantasuomalaisia lapsia.
No on siinä se ero, että jos minä ja mun mies muutettaisiin vaikka Sveitsiin, niin ei me siellä
Sehän siinä 1%:ssa onkin, kun se on sitten sitä virallista tietoa (jos on?). Kun ne useammat vaimot on ilmeisesti niitä epävirallisia vaimoja, jotka tilastoissa on yksinhuoltajina.
Siksi tätä aihetta pitäisikin virallisesti tutkia lisää, jotta asia saataisiin oikeat faktat kunnolla esille päivänvaloon ja laitettua stoppi tuollaiselle tukihuijaamiselle, jos sitä on kuten väitetään.
Älä tule huutelemaan äärioikeistoksi, äläkä ummista silmiäsi. Kyllä rehelliset, hyvinkäyttäytyvät maahanmuuttajat on ok, jotka ei yritä mitään valtausta ja elävät siivosti ja jos suomalaisillekin riittäisi töitä ym.
Itsekö haluat ihan kritiikittä ja sokkona tänne ketä vain ja kuinka paljon vain? Kuka vain saa huijata tukia niin paljon kuin lystää ja pystyy?
Onhan sulla vielä hyväpalkkainen ja varma työpaikka?
Mitä jos koko maailman ihmiset kohta haluaa tänne? Voit jo sanoa heihei hyvinvointi-Suomelle... Ellet joudu itse sinne helvettiisi täältä myös jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä 1%:ssa onkin, kun se on sitten sitä virallista tietoa (jos on?). Kun ne useammat vaimot on ilmeisesti niitä epävirallisia vaimoja, jotka tilastoissa on yksinhuoltajina.
Siksi tätä aihetta pitäisikin virallisesti tutkia lisää, jotta asia saataisiin oikeat faktat kunnolla esille päivänvaloon ja laitettua stoppi tuollaiselle tukihuijaamiselle, jos sitä on kuten väitetään.
Älä tule huutelemaan äärioikeistoksi, äläkä ummista silmiäsi. Kyllä rehelliset, hyvinkäyttäytyvät maahanmuuttajat on ok, jotka ei yritä mitään valtausta ja elävät siivosti ja jos suomalaisillekin riittäisi töitä ym.
Niin mitä sinä nyt varsinaisesti halusitkaan selvittää ja minkä vuoks. Siis onko jollain islamilaisilla mieillä useampi vaimo/tyttöystävä. Mitä ajattelit tällä saavuttaa. Pitäskö selvittää myös kuinka moni kantis pettää puolisoaan että saatais "virallista tietoa"
Vierailija kirjoitti:
Itsekö haluat ihan kritiikittä ja sokkona tänne ketä vain ja kuinka paljon vain? Kuka vain saa huijata tukia niin paljon kuin lystää ja pystyy?
Mitä jos koko maailman ihmiset kohta haluaa tänne? Voit jo sanoa heihei hyvinvointi-Suomelle... Ellet joudu itse sinne helvettiisi täältä myös jossain kohtaa.
Kelle vastaat? Kuka täällä on tällaista toivonut. Eikä tämmöinen koskaan missään vaiheessa ole ollut mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on siinä se ero, että jos minä ja mun mies
Mitä eikö persujen vihaaja-alapeukuttaja haluakaan virallista tilatotietoa ja tutkimusta vai mikä niissäkin nyt on vikana?
Mikään ei kyllä kelpaa teille, jos ootte vaan päättänyt, että joku on persu ja esittää kritiikkiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Eikös monet muslimivaltiot ole nimenomaan monikulttuurisia alueita joista tuli valtioita kun länsimaalaiset vetivät karttaan rajoja?
Njaa, pahinta tää rajojen veto tais olla länsi/eteläpuolen afrikassa. Missä on pääosin väestö kristillistä. Tosim esim jossain nigerian alueella on myös paljon muslimiväestöä
Vierailija kirjoitti:
Mitä eikö persujen vihaaja-alapeukuttaja haluakaan virallista tilatotietoa ja tutkimusta vai mikä niissäkin nyt on vikana?
Mikään ei kyllä kelpaa teille, jos ootte vaan päättänyt, että joku on persu ja esittää kritiikkiä. :D
Kysyttiin että mitä tällä tutkimuksella saavutettais. Tuo ~1% väestöstä moniavioista koskee nimenomaan islamilaisia maita. Ei heillä pitäs olla asian suhteen mitään salattavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelle vastaat? Kuka täällä on tällaista toivonut. Eikä tämmöinen koskaan missään vaiheessa ole ollut mahdollista
Vaikea tällä palstalla edes kirjoittaa mitään, kun tämä heittää viestit miten sattuu eikä ota niitä lainauksia aina mukaan, mihin vastaa + sensuroi joitain ja jättää julkaisematta kaikkia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin että mitä tällä tutkimuksella saavutettais. Tuo ~1% väestöstä moniavioista koskee nimenomaan islamilaisia maita. Ei heillä pitäs olla asian suhteen mitään salattavaa
No virallisella tutkimuksella ja asioiden kunnollisella selvittämisellä voitaisiin ehkä saavuttaa mm. se, että saataisiin sitä virallista tietoa, eikä tarvitsisi olla niiden erilaisten epävirallisten lähteiden varassa, kun on vasta varmoja epäilyjä. Kun siis syytätte oliko se nyt youtube-videoista peräisin se väite niistä vaimojen määrästä ja useista lapsista ym.
Kyllä suomalaisetkin väärinkäyttää tukia, ei sillä. Nekin pitäisi tutkia paremmin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siellä syntyvyys on kunnossa.
Kumpi on parempi, kymmenen älykästä ja korkeasti koulutettua tyyppiä jotka osaa hoitaa automaation vai kymmenen tuhatta jotka kelpaavat korkeintaan kepapinleikkaajiksi ja woltin kuskeiksi?
Ne kymmen korkeastikoulutettua on jo siivilöity sieltä paremmista kouluista rakentamaan uutta ameriikkaa. Nokian tasoinen yritys pystyi aikanaan houkuttelemaan noita kv tason toimijoita tänne, samoin keskussairaaloissa noita on. Monet kertovat kohtaavansa arjessa sen verran syrjintää että lähtevät maitojunalla takaisin usa:aan.
MIstäs saatais tänne hoitajia hoitamaan meitä ikääntyviä ja tekemään kaikkea muuta paskaduunia, mikä lähiön työkkäripersuille ei kelpaa? Enää edes marjanpoimijat ei viitsi tulla tänne isäntien puristeltavaksi, jos tulee huono mustikkavuosi jää vu
En ole se, jonka kanssa kirjoittelit, vaan ihan eri.
Mutta siis sehän meillä täällä on ongelma, että meillä on täällä kyllä työttömiä suomalaisiakin hoitajia, vaikka höpötetään hoitajapulasta.
Itse olen myös kauniisti vähättelemältäsi paskaduunialalta eli turvallisuusalalta. Mulla oli monta kiva työkohde, jossa meitä oli monta työntekijää. Sopimus oli vuodessa kai kuulemma joku 1,5 miljoonan euron arvoinen. Työkohde kilpailutettiin ja meidän firma hävisi. Tilalle tuli toinen firma, joka kyllä tarjosi töitä osalle vanhoista, mutta huonommalla palkalla ja huonommilla ehdoilla. Ei kaikki menty. Tilalle tuli aika moni ulkomaalaistaustainen tekijä. Kyllä olisi meillekin kelvannut, mutta meidän mielestä tuollainen on suorastaan työolojen polkemista eikä voitu suostua. Suomessa kuitenkin laillista, vaikka kirkuu vääryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabiassa esimerkiksi on paljon kansainvälisen taustan sairaanhoitajia, ihan värvättynä työvoimana koska omaa ei ole. Sama esimerkiksi Emiratesin henkilökunnan kanssa. Eli kyllä arabimaihinkin haetaan länsimaalaista työvoimaa.
Ja Palestiinassa on paljon porukkaa idästä, vaikka olot eivät ole vakaimmasta päästä. Suomi on itseasiassa säilynyt poikkeuksellisen homogeenisenä, kiitos ilmaston ja kielen.
Missä v--n palestiinassa?
Sama pätee muihinkin puolueisiin. Taustat tulisi tarkistaa ehdokkailta muutenkin, kuin miehen sanaan luottamalla.