On tää kyllä aika raadollista. Tienasin vielä toissa vuonna 45 000 euroa ja nyt joudun hakemaan toimeentulotukea
Jännityksellä odotan minkälainen päätös Kelasta tulee.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle ole jäänyt mitään säästöjä tai omaisuutta?
Lue kommentteja.
Kun kaikki on pistetty sileäksi on aika toimeentulotuelle ja muille etuuksille ja täysin ansaitustikin vielä.
Olen piilottanut rahani ja haen tukia. Tienasin joskus 85000 euroa vuodessa nettona ja työt vaan loppui kun konkurssi tuli. Rahat voi piilottaa ja minä olen säästänyt paljon.
Mä en oikeasti ymmärrä, MIKÄ estää menemästä töihin ? Hyviä työntekijöitä tarvitaan, jos olet saikuttaja niin toki sitten ymmärrän, ei kukaan halua sellaista töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti ymmärrä, MIKÄ estää menemästä töihin ? Hyviä työntekijöitä tarvitaan, jos olet saikuttaja niin toki sitten ymmärrän, ei kukaan halua sellaista töihin.
Valitettavasti kun itse tietää olevansa hyvä työntekijä eikä kukaan huoli, tietää että puhut paskaa. Eivät ota monestakaan syystä liian fiksuja hyviä ihmisiä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on säästöjä vaikka tonni, niin hylätty päätös tulee. Samoin jos sinulla on mitään varallisuutta. Sitten jos et omista mitään eikä tileilläsi ole rahaa, niin voit saada hyväksytyn päätöksen.
Säästöt on käytetty ja kaikki omaisuus myyty.
Ap
0/5
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä, toimeentulotukimenot ovat nousseet 15%, joten moni muukin on kauhukabinettikaudella pudonnut pienituloisimpien suomalaisten joukkoon, ja yhä useampi putoaa tällä tuhopolitiikalla jolla työttömien määrä on noussut 9,5%:iin, noin 330 000 työtöntä, josta 115 000 pitkäaikaistyötöntä ja 55 000 korkeakoulutettuja työttömiä. Miesten työttömyys jo EU-maiden korkein ja työllisyyskehitys velkaantumisen kanssa Euroopan huonoin. Orpon ja Purran kausi tuottanut jo 76 000 työllisen laskin, kun Rinteen ja Marinin hallitukset nostivat työllisyyttä 117 000 hengellä Kelan raportin mukaan ja Etla kertoi koronatukien pelastaneen yli 40 000 työpaikkaa. Tuhoajat piti silti valita.
PetosJytky! toi voiton.
Vierailija kirjoitti:
Juu, Suomen 330 000 työtöntä, joista 115 000 pitkäaikaistyötöntä, 55 000 korkeakoulutettua työtöntä ja 1 300 työtöntä tohtoria ovat laiskoja vaan, eikö vaan vähäpoika? Voi pyhä yksinkertaisuus!
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää sinua menemästä töihin? Oma ala on semmoinen että ei ole kyllä mitään huolta siitä että olisin työtön, työtarjouksia tulee vaikka on vakkaritöissä.
Putkimies?
Vierailija kirjoitti:
Mikä esti hakemasta heti töitä? Itse saan töitä aina kyllä, olen pitänyt töistä lomaa jopa 2vuottakin, aina töitä on.
Olen hakenut koko ajan töitä, työttömyyspäivärahan saaminen jo vaatii lähettämään työhakemuksia. En vaan pääse edes haastatteluun, kun hakijoita on tähän mennessä ollut kaikkialle vähintään 100.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on säästöjä vaikka tonni, niin hylätty päätös tulee. Samoin jos sinulla on mitään varallisuutta. Sitten jos et omista mitään eikä tileilläsi ole rahaa, niin voit saada hyväksytyn päätöksen.
Oma asunto saa olla.
Jo vain "saa" mutta sitten tulee vain pelkkä työmarkkinatuki 595 euroa kuussa käteen. Pistää nopeasti miettimään mikä lasku jää kuun lopussa maksamatta kun mitään asumistukea yhtiövastikkeeseen ei tipu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Trollollolloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottasti kuulut MEE TÖIHIN huutelijoihin ja äänestit persuja
Menepäs töihin.
Mee ite lässski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Trollollolloo.
Mitä trollia tässä nyt oli?
Ap
Mene punikki parempiin töihin ! Kaikilla on samat mahdollisuudet tienata tarpeeksi. Yrityksen voi myös perustaa.
Minä tienaan miljoonan vuorokaudessa tekemättä mitään. Ihanaa, kun kerrankin hallituspuolueet ajattelee meitä vähemmistöön kuuluvia.
Tuottamattomat ihmisen irvikuvat joutaakin kuolla.
Kokoomus ja persut rules!
Okei, jos on tollanen diipadaapa paska ala, niin toki sitten ei ole töitä, ikävä kyllä. Opiskele ammatti jossa oikeasti on töitä. Voisit ehkä tienatakin vähän enemmän kuin tuon 45000€. Se on aika vähän.
Uli uli uli ... mee töihin ! Ja lopeta sosialistien äänestäminen, me kokoomuslaiset pärjäämme aina !
Hyville työntekijöille on aina kysyntää, fakta. Alanvaihto? Ainakin saisit enemmän rahaa.
Taas punatautinen vassari valittaa. Töihin siitä, SUOMI NOUSUUN !
Eikö sulle ole jäänyt mitään säästöjä tai omaisuutta?