Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatteko kieltää jotain sängyssä, kun ette tod.haluaisi. Vai tyydyttekö vain osaanne, että kumppani olisi tyytyväinen?

Vierailija
02.04.2025 |

Itse en ole kehdannut, koska olen ajatellut sen johtavan mykkäkouluun tmv. En voinut sietää kun ex mieskumppani nuoli sormiansa ja työnsi ne sitten alapäähäni. Inhotti hänen likaiset sormensa ja pitkät, usein ihan mustat ja tupakasta kellastuneet kyntensä. Hän ilmeisesti odotti, että olisin ollut aivan onnessani, mutta ei, se oli lähinnä prutaali toimitus. Näin jälkikäteen se tuntuu lähinnä raiskaukselta, koska siinä ei ollut mitään hellyyttä tai omaa tahtoani. Onko joku muu kokenut näin jossain intiimissä tilanteessa? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei pidä tehdä jos ei itse halua. Ei koskaan. Jos teet seksissä asioita, joita et oikeasti halua tehdä, se tulee vaikuttamaan pitkällä tähtäimellä negatiivisesti seksuaalisuuteen ja mielenterveyteen. 

Vierailija
22/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itseasiassa todella noloa ja lapsellista, että aikuinen mies työntää sormensa naisen alapäähän. Ymmärrän, että teinit tekevät tällaista kun eivät muuta osaa tai uskalla, mutta että sitten joku 30 - 70 vuotias mies. Lähtisi kyllä heti mies kiertoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö työnnätkö omat sormesi alapäähäsi ja runkkast itsesi lähelle kliimaksia ja huudat ukon sit tupakalta panemaan vai miten toimit 

Vierailija
24/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On itseasiassa todella noloa ja lapsellista, että aikuinen mies työntää sormensa naisen alapäähän. Ymmärrän, että teinit tekevät tällaista kun eivät muuta osaa tai uskalla, mutta että sitten joku 30 - 70 vuotias mies. Lähtisi kyllä heti mies kiertoon. 

Mitä sitten pitäisi tehdä tilanteessa, kun nainen pyytää tuota ja saa niin hyvän orgasmin, että sänkykin kastuu?

Vierailija
25/32 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi!

Tuo oli ensimmäinen mitä mieheltäni pyysin kun sänkyyn asti päädyttiin, ja nimenomaan sormet sisään ja kunnon sormetusta, ei mitään klitan hierontaa, sitä saan tehtyä itsekin. Jos et sinä tykkää tai olet ollut miesten kanssa joilla kädet pskaiset niin ei se tarkoita että kaikki muut kokee samoin. 

Omallakin miehellä karheat sormet, mutta kynnet siistit ja kädet puhtaat. Ja osaa kyllä hieroa klittaakin tarvittaessa, mutta tykkään enemmän tuosta sormet sisään-meiningistä 

Vierailija
26/32 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittomme alkuaikoina tuli suostuttua kolmeen asiaan hänen mielikseen yhden kerran. Kerran jälkeen totesin, ettei ole minun juttuni. Hänellä on paljon monipuolisempi kokemus ja kierukka. Ne kolme asiaa minun kohdallani ovat: minun kullini suuun otto, kondomin käyttö ja anaaliseksi. Tästä periaatteesta en ole luopunut.

Vierailija
27/32 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiellän naista ottamasta suihin kun nukun, mutta ei auta. Monta kertaa herään, kun hän imee kaluani. Tunnen oloni hyväksikäytetyksi, mikä neuvoksi?

Sairasta, tätä alapeukutetaan, miestä saa käyttää hyväksi!?!?

Vierailija
28/32 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole kehtaaminen, vaan valinta. Nainen voi elää ypöyksinkin.

Vierailija
29/32 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaa sanoa jos en halua jotain . Ja kaikkien kuuluis

Vierailija
30/32 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, ja toivon vastapuolen myös ilmaisevan toiveensa ja asiat mitä,  ei halua tehdä. Ei varsinkaan uusi kumppani voi tietää, mistä pidän, jos en sitä kerro

Vierailija
31/32 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan ihmettelen, miten ihmeessä naiset osaavat arvata, mitä mies tahtoo: panoa ja tai suihinottoa. Mutta miehellä ei ole aavistustakaan mitä se nainen haluaa!

Näin se menee.

Vierailija
32/32 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Ei näitä aloituksia pliis enää ikinä. Totta kai pitää kieltäytyä, jos jotain ei halua. Et tee kuin hallaa itsellesi suostumalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi