Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaatteko kieltää jotain sängyssä, kun ette tod.haluaisi. Vai tyydyttekö vain osaanne, että kumppani olisi tyytyväinen?

Vierailija
02.04.2025 |

Itse en ole kehdannut, koska olen ajatellut sen johtavan mykkäkouluun tmv. En voinut sietää kun ex mieskumppani nuoli sormiansa ja työnsi ne sitten alapäähäni. Inhotti hänen likaiset sormensa ja pitkät, usein ihan mustat ja tupakasta kellastuneet kyntensä. Hän ilmeisesti odotti, että olisin ollut aivan onnessani, mutta ei, se oli lähinnä prutaali toimitus. Näin jälkikäteen se tuntuu lähinnä raiskaukselta, koska siinä ei ollut mitään hellyyttä tai omaa tahtoani. Onko joku muu kokenut näin jossain intiimissä tilanteessa? 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellän. Nuorempana en välttämättä tajunnut että voi sanoa ei, mutta nykyään kyllä osaan.

N 30

Vierailija
2/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Enkä todellakaan ryhtyisi seksiä harrastamaan likaisen miehen kanssa. Yök. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi päästää seksiä harrastamaan tuollaisia tyyppejä, jotka eivät osaa omaa tahtoaan kommunikoida.

Vierailija
4/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet ei kuulu sinne. Niissä on kynnet ja luita. Ne on kovat, terävät ja ällöttävät.

Lääkärikäynti gynelläkin on miellyttävämpää. Yhtä kiihottavaa, eli ei ollenkaan. 

Vierailija
5/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo on merkki siitä, että olet elänyt traumalapsuuden etkä ole saanut muodostettua rajoja ja omanarvontuntoa. 

Kuvottava mies pihalle. Sinulle terapiaa ja jatkossa vain hyvän miehen kanssa suhteeseen. Suhde ei ole hyvä, jos taivut tekemään yhtään mitään, ettei sinulle huudettaisi, sinua hylättäisi tms.

Vierailija
6/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne omat rajat kannattaa pitää ja suoraan vaan kertoa, jos jostain ei pidä.

Vierailija
7/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen aina sanonut napakasti ei. Nuorena räpläs peppua ja pimppiä edes takas... Ällöttävän epähygienista.

Sitten nuo nikotiinisormet, et koske mun alapäähän nikotiinin keltaisilla sormilla, kun alkaa kirvellä. Mies on tuosta ottanut nokkiinsa monesti, mutta myös sitten alkanut pesemään ahkerammin käsiään. Käyttää jopa käsivoidetta nykyään, ettei ole kuivat ja semmoiset korput, että raapii paikkoja.Siinä sitten mykkäilee, mutta naida voidaan, muttet saa koskea. ;D

Niin ja olenhan mä joskus kieltäytynyt suutelemasta hänen aamulöyhkäistä suutaan. Se vaan on niin ällöttävää. Tarjoan sitten takaapäin tai lusikassa paneskelua. Hän jättää löyhkänsä mun seläntaakkse. On kelvannut aina.

Vierailija
8/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prutaalia proosaa Porvoosta.

Vierailija
9/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin sanon ei. En ole mikään tahdoton seksinukke.

Vierailija
10/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei lue ajatuksia. Jos haluat jotain tai et halua jotain, niin jumankauta ilmaise se asia äläkä jää päässäsi odottelemaan jumalallista väliintuloa.

Vierailija
11/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKSIJUTUT KUULUVAT SEKSIPALSTALLE.

Vierailija
12/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalipyynnöistä olen kieltäytynyt pari kertaa. Naisen kanssa siis ja olen mies. yök. BSDM jutuista kerran. Olisi pitänyt hakata nyrkillä toisiaan. Löi pari kertaa, sitten heitin pihalle. Muuten en mistään, jos kumppani on puhdas. No homostelusta 2x. Ihme, että tällaisiin törmää, kun olen aikuisiälläni ollut sinkku 4v, ja siitäkin suurimman osan itsekseni. M52

Vierailija
13/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi antaa peppuun, mutta miehen mieliksi suostun aina välillä.

Vierailija
14/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

POISTOON

Vierailija
15/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki, mutta hyvin monet naiset kieltäytyvät siitä, mitä mies toivoo. Kysyvät kuitenkin, mitä haluaisit. Samoin, jos mies kertoo, että tuo tuntui todella hyvältä, niin sitä ei tule enää koskaan. En ole naisvihaaja. Kysynkin naisilta, mistä tämä johtuu?

Ja on ollut paljon pidempiä fwb suhteita.

Vierailija
16/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellän naista ottamasta suihin kun nukun, mutta ei auta. Monta kertaa herään, kun hän imee kaluani. Tunnen oloni hyväksikäytetyksi, mikä neuvoksi?

Vierailija
17/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yuo hirevö naiseen sormilla runkkailu, ai kamala! Luulevatko jotkut miehet yhä että tuollainen saa naisen nauttimaan?! Kaikkea muuta.!

Jos iehet haluavat, että nainen ottaa hiekkaperin käteensä ja sillä sitten "hyväilee" kaula, niiin sitten joo.

Mikä kumma se on edelleen, että puhe on ettei "tervitse koskea  siihen klitorikseen"..tarvitse koskea. Okei eipä tarvitse kaluunkaan koskea ei käsin, ei huulilla suulla ei millään, se on sitten niin.

Vierailija
18/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen aina sanonut napakasti ei. Nuorena räpläs peppua ja pimppiä edes takas... Ällöttävän epähygienista.

Sitten nuo nikotiinisormet, et koske mun alapäähän nikotiinin keltaisilla sormilla, kun alkaa kirvellä. Mies on tuosta ottanut nokkiinsa monesti, mutta myös sitten alkanut pesemään ahkerammin käsiään. Käyttää jopa käsivoidetta nykyään, ettei ole kuivat ja semmoiset korput, että raapii paikkoja.Siinä sitten mykkäilee, mutta naida voidaan, muttet saa koskea. ;D

Niin ja olenhan mä joskus kieltäytynyt suutelemasta hänen aamulöyhkäistä suutaan. Se vaan on niin ällöttävää. Tarjoan sitten takaapäin tai lusikassa paneskelua. Hän jättää löyhkänsä mun seläntaakkse. On kelvannut aina.

Mutta hän joutuu sietämään sun aamulöyhkäistä anustasi, kun olet koko yön unissasi piereskellyt!

Vierailija
19/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan suostuu tuollaiseen? Mies ei selkeästikään ole mikään helmi, mutta kaikkea saa tehdä. En ymmärrä.

Vierailija
20/32 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SEKSIJUTUT KUULUVAT SEKSIPALSTALLE.

Ja siellähän tämäkin aloitus on....