Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
19621/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena lässyttää lasten opiskelemisesta, vaikka juuri viime viikolla otti lapset pois koulusta kahdeksi päiväksi...

Ja hän muka opettaisi lapsia. Hän joka ei ymmärrä edes mitä oikeuden papereissa sanotaan - rumasti sanottu mutta aikamoinen tyhmyyden ruumiillistuma on aseeton opettamaan yhtään ketään. Anteeksi jos olen väärässä, mutta niin se meille näyttäytyy ja epäilen, että vain somessa näyttelisi tyhmää ja kotioloissa olisikin fiksu ja viisas.

Valitettavasti ne oikeasti tyhmät eivät ymmärrä olevansa tyhmiä. Yleensä sellaisilla on hyvin suuret luulot itsestään ja taidoistaan. Kuten tälläkin sankarittarella. 

Vierailija
19622/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riita näköjään tiktokissa jatkuu. Battaoonan julkaisussa kommenttikentässä. Helena nimimerkillä urser

Pystytkö siteeraamaan tänne jotain kirjoituksia?

Suomen pahimpien nettijuoruakkojen kööri kokoontuu tällä palstalla, ja taidan tuntea kirjoitustyylistä yhden?

Samanlaista vänkäämistä ja vahingoniloista irvistelyä muuallakin...

Just niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19623/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän kysäistä tekoälyltä mitä huomenna tapahtuu Helena koivun elämässä?

Minä kysyin. Vastaus 😂:

Valitettavasti ei ole saatavilla tarkkaa tietoa siitä, mitä huomenna, tiistaina 15. huhtikuuta 2025, tapahtuu Helena Koivun elämässä. Kuitenkin aiemmista uutisista voidaan havaita, että hänen elämänsä on ollut viime aikoina varsin tapahtumarikasta.

Helena Koivu on käynyt läpi monivaiheisen avioeroprosessin entisen aviomiehensä, Mikko Koivun kanssa. Avioero saatiin päätökseen tammikuussa 2024, ja oikeus määräsi Mikon maksamaan Helenalle noin 196458 dollaria.

Lisäksi oikeus määräsi lasten asuinpaikaksi Turun, ja he muuttivat Suomeen isänsä mukana kesällä 2023. Helena itse asuu vuorotellen Minnesotassa ja Turussa, jotta voisi olla lähellä lapsiaan.

Helena on m

Tää oli hauska.

Vierailija
19624/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenalla ei ole resursseja käydä lasupalavereissa. Mitä mä just kuulin? Ihminen, jolla ei ole mitään muuta kuin päivät pitkät aikaa,  sanoo että ei ole resursseja. Jo on aikoihin eletty. Minäkin olen tehnyt täyden työpäivän, käyttänyt koiran lenkillä kakskertaa (heh), vienyt toisen lapsen treeneihin ja autoin toista äsken kotitehtävässä. Ja juma, Helena sanoo, että hänellä ei ole resursseja. 

Ole onnellinen että sinulla on

Vierailija
19625/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena itse asuu vuorotellen Minnesotassa ja Turussa, jotta voisi olla lähellä lapsiaan.

😍Hyvä äiti

Vierailija
19626/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on puhunut yhden illan suhteesta Cindyn kanssa 2012.  Kirjassaan Cindy kertoo useammasta tapaamisesta myös vuosina 2015 -2017 .

Niinpä sellaista on Mikon totuus ....

Cindy:

Seksiyön jälkeen Cindy ei ole enää ollut yhteydessä Koivuun.

Lisäksi Cindy kertoo yön Mikon kanssa olleen silloin kun Mikko oli reilusti alle kolmekymppinen, eli ennen vuotta 2013.

Vierailija
19627/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena lässyttää lasten opiskelemisesta, vaikka juuri viime viikolla otti lapset pois koulusta kahdeksi päiväksi...

Eikä olisi vienyt takaisinkaan, ellei sossut olisi heitä hakeneet. 

Lisäksi ihmetyttää mistä käsin hän olisi hoitanut lasten opiskeluja, harrastuksia ym., kun ei ole vaivautunut hankkimaan sitä asuntoakaan. Helsingin turvakodista käsin vai mistä?

Voiko Helena tai mukit vastata?

Tarkoitus olikin kaapata lapset Viroon. Miksi Helena olisi muuten vienyt lapset kesken viikon Helsinkiin? Eihän siinä olisi mitään järkeä. Kyllä hän tietää, etteivät lapset voi Helsingistä käsin käydä koulua Turussa.  Ja tuo Helenan isän Helsinkiin tuleminenkin puhuu suunnitelman puolesta.

Vierailija
19628/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee, H ilmoitti että asuntoasia on hoidettu! Nyt vähän järkeä tulossa touhuun? Kunhan malttaa olla jatkossa laittamatta kaikkia lasten asioita instaan, eikä yritä ottaa kontaktia M&N. Toivotaan lasten vuoksi että tilanne nyt rauhoittuu.

Kukahan hullu tuollekin vuokraa asunnon. Siinä voi jäädä vuokrat saamatta. Joku hyväuskoinen hölmö. 

Arvaus. Pappa betalar.

Vierailija
19629/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on puhunut yhden illan suhteesta Cindyn kanssa 2012.  Kirjassaan Cindy kertoo useammasta tapaamisesta myös vuosina 2015 -2017 .

Cindy:

Lisäksi Cindy kertoo yön Mikon kanssa olleen silloin kun Mikko oli reilusti alle kolmekymppinen, eli ennen vuotta 2013.

Joku kyllä fantasioi tästä cindystä

Vierailija
19630/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein Losista asti tultaisiin dokkaria tekemään. Hienoa! Ei tarvitse enää vihjailla paljastuksilla, Mikkoa tai muitakaan ne ei kiinnosta. Samalla pakettiin myös muut projektit: keittokirja, disäänd däd kirja, podcääst, 18 jenkin työllistäminen omassa firmassa, pikkurahamiljoonan tienaaminen ja sotahaalarin riisuminen, sillä game is over. 

Jos ajatellaan että tämä dokkari pitäisi paikkansa, en IKINÄ Helenana suostuisi siihen. Mitään takeita ei ole että se olisi vähääkään Helenalle myönteinen vaan pahimmillaan toimisi valtavan julkisena nöyryytyksenä. 

Tämä. Dokkarit perustuvat kuitenkin tosi asioihin joiden taustat selvitetään. Luulen ettei siitä tule yhtään Helenalle mieleinen. Onhan se nähty miten Helena perustelee kaikki teot vedoten siihen kuinka itse omassa mielessään tietää m

Onhan tällaisista hölmöläisistä tehty dokumentteja paljon. Huvia kansalla. Pääesiintyjä ei vain tiedä olevansa narri. 

Vierailija
19631/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi virolainen lokki pitää Suomi lippistä päässä. Varsin vitsikästä. 

En näe siinä mitään vitsikästä ja miksei saisi.Kauniit tytöt Tokiosta  kävelee Suomalaiset saunamyssyt päässä kesällä Helsingissä jotka ovat ostanet Espalta Lapuan Kankkurista.

Vierailija
19632/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenalla ei ole resursseja käydä lasupalavereissa. Mitä mä just kuulin? Ihminen, jolla ei ole mitään muuta kuin päivät pitkät aikaa,  sanoo että ei ole resursseja. Jo on aikoihin eletty. Minäkin olen tehnyt täyden työpäivän, käyttänyt koiran lenkillä kakskertaa (heh), vienyt toisen lapsen treeneihin ja autoin toista äsken kotitehtävässä. Ja juma, Helena sanoo, että hänellä ei ole resursseja. 

Helenalla ei luultavasti ole resursseja henkisellä puolella. Sitten vielä ihmettelee miksi on valvotut tapaamiset ja lapset määrätty isälleen. 

Vierailija
19633/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan käännösapua:

Helenalta on viety ajokortti pois, joten hän ei voi autoilla ilman Aivarin kuljetuspalvelua.

Helena ei todellakaan ole menossa rahvaan seuraan istumaan bussiin, vaan vain kuljetus Mersun takapenkillä kelpaa.

Tämän takia hänellä ei ole resursseja mennä lasutapaamisiin, ellei saa lisäresursseja (isukkia kuskaamaan).

Vierailija
19634/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena itse asuu vuorotellen Minnesotassa ja Turussa, jotta voisi olla lähellä lapsiaan.

😍Hyvä äiti

Hän asui tiedätkö sinä missä se Minnesta on.

Vierailija
19635/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee, H ilmoitti että asuntoasia on hoidettu! Nyt vähän järkeä tulossa touhuun? Kunhan malttaa olla jatkossa laittamatta kaikkia lasten asioita instaan, eikä yritä ottaa kontaktia M&N. Toivotaan lasten vuoksi että tilanne nyt rauhoittuu.

Kukahan hullu tuollekin vuokraa asunnon. Siinä voi jäädä vuokrat saamatta. Joku hyväuskoinen hölmö. 

Arvaus. Pappa betalar.

Pappa saattaa olla pihi ja jättää maksamatta. Koska Mikon kuuluisi maksaa. t. Pappa

Vierailija
19636/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaus. Pappa betalar.

Toivottavasti joku mukilainen on antanut asuntonsa hellulle käyttöön.

Vierailija
19637/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cindy:

Joku kyllä fantasioi tästä cindystä

Kyllä Mikko ;))

Vierailija
19638/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Koivu: Kakskerta ei ole sun koti! Miksi jauhat sitäkin niissä instagram videoissa taas kerran? Miten ei mene ymmärrykseen? Miten voi ihminen olla noin yksinkertainen?

Miksi pidät edelleen vihkisormuksia vaikka olet yli 5v sitten eronnut?

Vierailija
19639/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan käännösapua:

Helenalta on viety ajokortti pois, joten hän ei voi autoilla ilman Aivarin kuljetuspalvelua.

Helena ei todellakaan ole menossa rahvaan seuraan istumaan bussiin, vaan vain kuljetus Mersun takapenkillä kelpaa.

Tämän takia hänellä ei ole resursseja mennä lasutapaamisiin, ellei saa lisäresursseja (isukkia kuskaamaan).

Siis tämä. Miettikää nyt oikeasti tämänkin keski-ikäisen naisen vanhempia. Toinen kuskaa ajokortitonta tytärtään ympäriinsä ja toinen tuo laastareita, lapioita, ruokaa jne. kun eihän tytär itse pärjää. 

Vierailija
19640/55669 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😍Hyvä äiti

Hän asui tiedätkö sinä missä se Minnesta on.

Minnesota.Ulkomaalainen  puhelin kädessä kääntää välillä miten sattuu jos ei ole tarmkanalen.Missäs kielimaisteri kun ei jo ehtinyt tätä korjailemaan

Ketju on lukittu.