Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Hahahah kyllä juoppo-helenalle viini aina maistuu! Kuka sitä nyt menisi johonkin viinibaariin pelkkää vettä juomaan?! Onneksi kuviin tallentui Helenan viinilasin piilottelu.
Reippaasti hellu sätkä suupieleen, ja viinilasi käteen.
Sut on nähty!🙃
Vierailija kirjoitti:
Hahahah kyllä juoppo- Mikolle viski aina maistuu! Kuka sitä nyt menisi johonkin viinibaariin pelkkää vettä juomaan?! Onneksi kuviin tallentui se ilotyttö. Näkin natikin sen seiskasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, lähteekö täältä viestejä ?
Oudon hiljaiseksi meni, tarkoittaako sitä että on ylläpidon hyvä helluvihaketju taas pilattu? Eiköhän häviä kohta kokonaan. Hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaisi olla liikaa ihan kenelle tahansa tällainen, en käsitä miten Mikko ja perheensä jaksaa tätä loputonta ajojahtia yhden naisen toimesta.
Niinpä. Lisäksi Helenan syy, että Seiskan paparazzit käyvät Mikon kotitalon luona päivystämässä.
Helenalla on diili seiskan kanssa. Kesken pakkaamisen soitetaan Ylimutkalle.
Hörkköhän oli potkaissut nuorena jotain miestä päähän ja kuoliko se mies?
Kyllä kuoli. Ja toinen Helenan hyysääjä Enbuske hakkasi naista ja sykki päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Helena voisi poistua jo julkisuudesta. Samaa jauhaa vuodesta toiseen. Rupeaisi elämään ja eikä vain jauhaisi sontaa joka paikassa.
Ei muuta osaa, täysin hyödytön ihminen yhteiskunnalle. Ainoa joka sitä sietää on se kampaajasisko.
Semmotteet voimafantasiat sieltä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ntuska raskaana? Pyörtyi pitkopuilla ja joi Mikon viskiä.
Onko joku faninsa pamauttanut sen natin paksuksi 🤣 ni nati saa tasoisensa miehen sitten. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko natikka raskaana? Pyörtyi suihkussa ja joi viinibaarissa vain vettä.
Onko joku faninsa pamauttanut sen paksuksi 🤣 ni nati saa tasoisensa miehen sitten
Ei taida onnistua häneltä. Täällä ja yliksellä olisi varmaan vapaaehtoisia auttajia, jos joku parikymppinen kolli vaikka saisi mahon tiineeksi 🤭 tulisi halvemmaksi kuin keinosiemennys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaisi olla liikaa ihan kenelle tahansa tällainen, en käsitä miten Mikko ja perheensä jaksaa tätä loputonta ajojahtia yhden naisen toimesta.
Niinpä. Lisäksi Helenan syy, että Seiskan paparazzit käyvät Mikon kotitalon luona päivystämässä.
Helenalla on diili seiskan kanssa. Kesken pakkaamisen soitetaan Ylimutkalle.
Hörkköhän oli potkaissut nuorena jotain miestä päähän ja kuoliko se mies?
Kyllä kuoli. Ja toinen Helenan hyysääjä Enbuske hakkasi naista ja sykki päälle
Niin varmaan. Entä ne sun omat rikokset 🤭 on taas oikea pukki kaalimaan vartijana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, lähteekö täältä viestejä ?
Oudon hiljaiseksi meni, tarkoittaako sitä että on ylläpidon hyvä helluvihaketju taas pilattu? Eiköhän häviä kohta kokonaan. Hetkeksi.
Taas on yksi hyvänmielenketju pilalla. Nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahah kyllä juoppo- Mikolle viski aina maistuu! Kuka sitä nyt menisi johonkin viinibaariin pelkkää vettä juomaan?! Onneksi kuviin tallentui se ilotyttö. Näkin natikin sen seiskasta.
Helena huhuu! Onko ketään kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vierailija kirjoitti:
Ja herra raskaan ryön raataja käy hermoajeluilla vähän väliä?
Jos tuodta nyt jotain spekulaatiota viritellään, todennäköisin skenaario on se että lapset ovat reagoineet isänsä tekoon ja paikalle on kutsuttu ammattilaisia. Se että toinen hioltaja aiheuttaa toiselle henkistä stressiä ja poistattaa kodistaan/estää sinne pääsyn, on hyvinkin traumaattista lapsille.Helenan poistaminen Kakskerrasta on luultavasti tehty viranomaisten hyväksynnän kautta ja viranomaiset ovat käyneet selittämässä lapsille, miksi näin on tehty.
Juuri näin. Mikko laittoi raukkana jätkäkaverit tekemään likasen työn joka läpyskän kanssa suunitteli Lasten ja Helenan pään menoksi.Ei raikka itse vienyt päällään sinne. Tottakai lasu meni hätiin lapsia rauhoittelemaan.
Videolta näkee, ettei kyseessä olleet mitkään vartiointiliikkeen miehet, vaan Mikon härskejä jätkäkavereita, jotka selvästi nauttivat tilanteesta saada miellyttää lätkäidoliaan. Helena luotti poliiseihin, ja hänen järkytystään lisäsi huomata jepareitten olevan samassa juonessa naamiomiesten kanssa. Yksi poliisi vielä pahensi asiaa käskyttämässä ovella Helenaa lähtemään äkkiä. Ainakin minä myönnän meneväni paniikkiin, jos joku tuttunikin painostaa jotenkin kiirehtimään, saatikka joku ventovieras häätäjä. Se tilanne oli ulkopuolisen silminkin ahdistava.
Minä itse olen herkkä itkemään ja samoin koko sukuni, joten tunnistin Helenan itkun aidoksi. Hän itki pettymystään, mutta hän itki myös pelosta - siitä että hänen henkeään uhataan.
Helena on vielä nuori, terve ja urheilullinen, joten hän tuskin päätyi suihkuhuoneen lattialle pyörtymisen tai muun tajuttomuuden vuoksi. Minä epäilen jonkun "rambomiehistä" tainnuttaneen hänet joko huumaten tai kolkaten? kun hermostui Helenan kännykkäkuvaamiseen. Joku soitti ambulanssin paikalle, kun sen verran inhimillisyyttä löytyi.
Se joku Tiina, jota täälläkin on haukuttu ja potkuilla työstäänkin uhattu, saattaa tietää Helenan oletetusta "pyörtymisestä" enemmänkin, ja on siksi niin rohkea sanomisissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko natikka raskaana? Pyörtyi suihkussa ja joi viinibaarissa vain vettä.
Onko joku faninsa pamauttanut sen paksuksi 🤣 ni nati saa tasoisensa miehen sitten
Ei taida onnistua häneltä. Täällä ja yliksellä olisi varmaan vapaaehtoisia auttajia, jos joku parikymppinen kolli vaikka saisi mahon tiineeksi 🤭 tulisi halvemmaksi kuin keinosiemennys.
Helena ja hattivatit liikkuu
Helenan koti ei oo täällä - Chisun sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Jäikö hellun vaatteet kakskertaan, näytti ihan pultsarilta hienossa viinibaarissa kulahtanut lippis ja huppari päällä?
Kyse uhriutumisesta. Musta Väri korostaa kadulle heitettyä onnetonta naista. Hahaa kuka uskoo tätä näytelmää?
Mikko vaikuttaa olevan täysin irrallaan todellisuudesta. Viimeinen näyttö siitä oli tämä mafiapelleily kakskerran pihassa. Ja kotikatua ympäri rallitus. Alkaa tulla vähän kanye west-fiilikset hänestä. Eikö hänellä ollut jotain mielenterveyden haasteita? Korjatkaa jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et siitä tiedä hevonvittua pelkäsikö vai ei.
Ei pelännyt ei. Johan sen kuuli äänestäkin, kun ylimieliseen tapaansa meni komentamaan, että te ette saa olla täällä. Minä omistan tämän paikan. Joonaksenkin näki siellä. Ai helvetti mikä julkinen nöyryytys muka-omistajalle ja vieläpä itse laittoi instaansa kaikki todisteet. Byebye Hellu.
Kunpa ne miehet olisivatkin antaneet vähän koiranhihnasta molluskalle
Ja lopuksi vielä rojut ränniin. Se pallomaha oli taatusti saanut paatuneen mahon raskaaksi 👍
Eihän se mahon vene ennekään soutamalla kulunut, 😄😄😄😄🤣🤣🤣
Minä rakastan mahoja naisia,t
Hellu herra 47
Vierailija kirjoitti:
Helenan koti ei oo täällä - Chisun sanoin.
Ei Chisulla ole sellaista biisiä, olet erehtynyt. Sen nimi on Mun koti ei oo täällä, ja kertoo kuin Natalien elämästä.
No nyt on kyllä mukilaisilla kunnon salaliittoteoriat. Uskon ennemmin että joku vain trollaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikko vaikuttaa olevan täysin irrallaan todellisuudesta. Viimeinen näyttö siitä oli tämä mafiapelleily kakskerran pihassa. Ja kotikatua ympäri rallitus. Alkaa tulla vähän kanye west-fiilikset hänestä. Eikö hänellä ollut jotain mielenterveyden haasteita? Korjatkaa jos olen väärässä.
Oikeassa olet. Näkyy että päässä on vikaa . Jotuuko iskuista jäällä vai isänsä kunniahimon pakotus. Käytös ei ole tervettä.
Niitä kuule riittää, aloitetaan vaikka siitä kun Helena väitti, ettei hän ole saanut itselleen kuuluvia rahoja..... Osaat varmaan englantia, käy itse lukemassa ne pöytäkirjat.