Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua muutakuin viimeisimmät kommentit ja mietin et millä äo täällä ollaan liikkeellä?
Näittekö videot Kakskerrasta ja näistä maskikorstoista nahkavyön kanssa? Mä näin ja olen pöyristynyt. Kyllä Koivu-mafia pyörittää Turun polliisia, siellä ei nyt ole kaikki kunnossa ollenkaan. Eiks Turun polliisin johtaja, joka antoi määräyksen poistaa Helena kodistaan, niin eiks tää pollisvääpeli saanut piällyspaikkansa aika epätodellisin keinoin? Siis Turussa jos missä paikat jaetaan sulle mulle frendien kesken. Ei kait tää tullut kellekkään yllätyksenä?
No ei. Poliisipäälliköllä ei ollut mitään tekemistä tän asian kanssa vaan yleisjohtajalla. Joten ihan turhaan möyhöät jostain epätodellisista keinoista. Tässä nähdään Hellun valheiden ja maalituksen seuraukset. Jengi alkaa uskoa ka
Helena taas itse palstalla.Tyypillistä kun ig hiljenee.Ig hiljaa kun paljastui että Helenalla on asunto.Poliisille kehtasi vinkua mihin joutuu kun ei ole paikkaa.Ei kuitenkaan antanut poliisien viedä ,olisi ollut nolo uusille naapureille.Nyt yrittää täälä aloittaa jälleen solvaus maratonia ex miehestä ja etenkin hänen vaimostaan.Tyyli ja tavat jo liian tuttuja.Helenan valhe kun paljastuu,pistää pään pensaaseen ja on hiljaa.Sitten syy viritetään muiden niskoille Tuo toiminta tyypillistä noin 4 vuotiaille veijareille.Ei enää 40 vuotiaalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on harmistunutta K-klaanin porukkaa, kun Helena on saanut uuden kodin, missä voi hoitaa lapsiaan. Palstan lynkkausaktivistit toivoivat hänen romahtavan ja joutuvan mielisairaalaan tai asunnottomana katuojaan, jolloin Natalie olisi saanut heti lapset Kakskertaan manipuloitaviksi hänen lapsikseen.
Hienoa Helena, että sinussa on sisukkuutta! Anna Mikon mennä, ansaitset paremman miehen.
Jaa-a. Kukahan Helenan huolii? Ehkä peräkammarin Pera Outokummusta.
Vierailija kirjoitti:
No, minä nyt en lähtökohtaisesti koe, että mulla on oikeus jonkun muun omaisuuteen. Tai jollakin muulla mun, toki pieneen, omaisuuteen.
Mitä sitä suotta vaikka uskonnollisista syistä olisi 15 lasta synnyttänyt ja heistä huolehtinut toisen puolison urheillessa.
Tää joka täällä miettii, että mulla ei lähtökohtaisesti ole oikeutta muiden omaisuuteen ja muuta sekopäätä niin voisi miettiä aivoja virkistääkseen, että sinä et ole ulkomailla asunut yritysjohtajan puolisona tai lätkävaimona. Sinulla ei ole pirnintäkään käsitystä mitä se on. Joten pidä suusi kiinni ja mene itseesi ja sivistä itseäsi kun olet pelkkä persaukinen persujen kannattaja mitä luultavimmin. Oletko kuullut, että sivistysvaltioissa on perheverotus? No etpä tietenkään xd
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tietää, missä Helena nyt on? Ystävän luona, olisko näin nopeasti saanut asunnon vai mitä? Vaikka Helena poistettiin kamalalla tavalla Kakskerrasta, uskon, että parempi hälle. Nyt mahdollisuus päästä eteenpäin. Helena on sitkeä ihminen. Pääsee varmasti eteenpäin. Hänellä on edelleen 3 tervettä hienoa lasta. Ei tarvi heidän taloudellisesta tilanteesta kantaa huolta niinkuin moni joutuu. On asunut monessa maassa, koulutusta, kielitaitoa, työkokemusta ja yrittäjyyskokemusta. Helena on kaunis, hyväkuntoisen oloinen, terve ja alle 40v. Ei ole säälittävä mitenkään, kun pääsee vaan avioerosta vihdoin yli.
Onko siis totta, että Hellulla nyt asunto Hirvensalossa? Hienoa, jos on.
Alas on vajonnut Helena kun viettää päivänsä täällä ja yliksellä rahvaan seassa kirjoitellen. Ei mitään järkevää sisältöä elämässä kuin sotia tuulimyllyjä vastaan ja valittaa someen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nuorin nähnyt minkäänlaista muuta elämää? Koko hänen elämänsä ajan vanhemmat ovat riidelleet.
Helena riitelee. Mikko ON yrittänyt sovitella.
Yksinkö riitelee itsensä kanssa? Petetyt äidit ovat usein katkeria ja pettyneitä kun koti häviää. Aviomiehen kuuluisi olla turvallinen ja välittävä etenkin jos perheessä on lapsia. Miten tuo M on yrittänyt sovitella jos pettää vaimoaan ja hylkää? Yäk!
Ai miten? No näin:
Heinäkuussa 2022 Mikko teki sovittelutarjouksen, jonka kokonaisarvo oli yhteensä viisi miljoonaa dollaria. Tämä oli suurin hänen Helenalle tekemistään sovittelutarjouksista. Mikko arvioi tienanneensa avioliittonsa aikana noin kymmenen miljoonaa dollaria, joten sovittelutarjous olisi ollut puolet tuosta summasta.
Eli hän olisi saanut liittomme ajalta saman, minkä minäkin. Sekään ei sopinut, Mikko sanoo.
Syyskuussa 2022 Mikko teki sovittelutarjouksen, jonka kokonaisarvo oli yhteensä 2,5 miljoonaa dollaria. Huhtikuussa 2023 Mikko teki sovittelutarjouksen, jonka kokonaisarvo oli yhteensä miljoonaa dollaria. Myöhemmin samassa kuussa hän teki vielä toisen sovittelutarjouksen, jonka kokonaisarvo oli 850 000 dollaria.
Heinäkuussa 2024, Mikko teki viimeisimmän sovittelutarjouksen. Sen kokonaisarvo on 1,5 miljoonaa dollaria.
Siihen sisällytin myös sen, että voisimme muuttaa takaisin Yhdysvaltoihin, jos sillä saisimme aikaiseksi sovun. Ehtoihin kuului lisäksi se, että kaikenlaiset julkaisut tämän aiheen ympäriltä loppuvat. Helena ei suostunut.
Vierailija kirjoitti:
No, minä nyt en lähtökohtaisesti koe, että mulla on oikeus jonkun muun omaisuuteen. Tai jollakin muulla mun, toki pieneen, omaisuuteen.
Mitä sitä suotta vaikka uskonnollisista syistä olisi 15 lasta synnyttänyt ja heistä huolehtinut toisen puolison urheillessa.
Nyt on aika spessu skenaario: 15 lasta uskonnon takia ja puoliso urheilee. Mutta varmaankin tässäkin on sovittu mikä korvaus on eron sattuessa ja sillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on harmistunutta K-klaanin porukkaa, kun Helena on saanut uuden kodin, missä voi hoitaa lapsiaan. Palstan lynkkausaktivistit toivoivat hänen romahtavan ja joutuvan mielisairaalaan tai asunnottomana katuojaan, jolloin Natalie olisi saanut heti lapset Kakskertaan manipuloitaviksi hänen lapsikseen.
Hienoa Helena, että sinussa on sisukkuutta! Anna Mikon mennä, ansaitset paremman miehen.
Onhan ne puoleksi Mikolla ja Nataliella, yhteishuolto 5-2-2-5
Eikö häätö ole vain vuokralaiselle? Oliko vuokrasopimusta? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten, vaikka Pera Outokummusta huolisikin kauniin Helenan. Kuka tahansa on pettäjä-exää parempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua muutakuin viimeisimmät kommentit ja mietin et millä äo täällä ollaan liikkeellä?
Näittekö videot Kakskerrasta ja näistä maskikorstoista nahkavyön kanssa? Mä näin ja olen pöyristynyt. Kyllä Koivu-mafia pyörittää Turun polliisia, siellä ei nyt ole kaikki kunnossa ollenkaan. Eiks Turun polliisin johtaja, joka antoi määräyksen poistaa Helena kodistaan, niin eiks tää pollisvääpeli saanut piällyspaikkansa aika epätodellisin keinoin? Siis Turussa jos missä paikat jaetaan sulle mulle frendien kesken. Ei kait tää tullut kellekkään yllätyksenä?
No ei. Poliisipäälliköllä ei ollut mitään tekemistä tän asian kanssa vaan yleisjohtajalla. Joten ihan turhaan möyhöät jostain epätodellisista keinoista. Tässä nähdään Hellun valhe
Lakimiehet tietää miten saadaan luvattomat asukkaat ulos ja tämä yleisesti otten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Poliisipäälliköllä ei ollut mitään tekemistä tän asian kanssa vaan yleisjohtajalla. Joten ihan turhaan möyhöät jostain epätod
poliisi toteuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nuorin nähnyt minkäänlaista muuta elämää? Koko hänen elämänsä ajan vanhemmat ovat riidelleet.
Helena riitelee. Mikko ON yrittänyt sovitella.
Yksinkö riitelee itsensä kanssa? Petetyt äidit ovat usein katkeria ja pettyneitä kun koti häviää. Aviomiehen kuuluisi olla turvallinen ja välittävä etenkin jos perheessä on lapsia. Miten tuo M on yrittänyt sovitella jos pettää vaimoaan ja hylkää? Yäk!
Helena haki eron miehestään.Jelens eli avoliitossa Troyn kassa,mies oli vielä naimisissa.Samoin Helenan ero vasta vireillä.Yroy muutti välittömästi tai jo aiemmin kuin Mikko lähti Helenan ja lasten kanssa asumaan.Oikeuden asiakirjoissa mainita Troy H.Helena Koivun kumppani
Kaksi tavallista työmiestä koiran hihnan kanssa kääntyy maskikorstoiksi nahkaruoskan kanssa. Lisäksi nuo poliiseja koskevat väitteet on oikeasti aika rajuja syytöksiä. Joskus toivon että otettaisiin käyttöön rangaistuksena vanha kunnon jalkapuu. Ihmiset voisivat sitten nauraa ja heittää kananmunia näiden puissa killuvien idioottien päälle. Team Helena voitaisiin ensimmäisenä kärrätä vaikka Turun torille.
Kyllä noita tyyppejä mahtaa naurattaa, jos kuulevat miten juttu on kääntynyt hellun instassa. Eihän sitä itsekään uskoisi, jos niitä hellun juttuja ei olisi itse nähnyt. Sen verran päättömiä ja korkealentoisia hellun jutut on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää joka täällä miettii, että mulla ei lähtökohtaisesti ole oikeutta muiden omaisuuteen ja muuta sekopäätä niin voisi miettiä aivoja virkistääkseen, että sinä et ole ulkomailla asunut yritysjohtajan puolisona tai lätkävaimona. Sinulla ei ole pirnintäkään käsitystä mitä se on. Joten pidä suusi kiinni ja mene itseesi ja sivistä itseäsi kun olet pelkkä persaukinen persujen kannattaja mitä luultavimmin. Oletko kuullut, että sivistysvaltioissa on perheverotus? No etpä tietenkään xd
En ole tuo kenelle vastasit, mutta olen ihan samaa mieltä kuin tuo toinen kirjoittaja että lähtökohtaisesti kenelläkään ei ole oikeutta muiden omaisuuteen. Jokainen hommatkoon omaisuutensa itse. Helena sai jo ruhtinaallisen korvauksen viiden vuoden liitostaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä kuolen nauruun.
Mikko Koivusta puhutaan Helenan instassa kansallisaarteena. Eiköhän Mikko Koivu oo ihan tavallinen mies.
Helena mukitonkat ovat niin hölmöjä ja lapsellisia että kuvittelevat että Mikon puolella ollaan vain NHL-uran ja Leijona-kapteeniuden takia. Eivät millään käsitä että ihan siksi ollaan että emme hyväksy Helenan karmeata käytöstä ja julmuutta Mikkoa ja Mikon perhettä kohtaan. Moni ei ole edes kiinnostunut jääkiekosta ja osa ikinä katsonut yhtäkään peliä, minkään joukkueen.
Nyt on aika spessu skenaario: 15 lasta uskonnon takia ja puoliso urheilee. Mutta varmaankin tässäkin on sovittu mikä korvaus on eron sattuessa ja sillä mennään.
Olimme lasten kanssa leirillä urheiluopistossa. Meidän vieressä majoittui 15 lapsinen lestadiolaisperhe ja äidillä uusin tulokas rintaruokinnassa. Nainen kertoi heidän tulonsa syyksi sen, että mies saa urheilla. Uutena vuotena pyysin naista seurakseni ilotulituksia katsomaan muiden seuraan. Kertoi, että hänelle riittää, kun näkee ne verhojen välistä. Ruokaillessa nuorin lapsista kiukkuili eikä äiti saanut syötyä. Tarjouduin auttamaan ja toimimaan lapsen vahtina sen aikaa. Äiti totesi, että on sen verran hankala lapsi, ettei suostu muiden hoidettavaksi jäämään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö häätö ole vain vuokralaiselle? Oliko vuokrasopimusta? 😁
Kyllä jossakin luki, että pitää mikon oikeuden kautta häätää .
Ihan samalla logiikalla voisi sanoa että sä et murtaudu sun lasten isän taloon ja hauku häntä julkisesti jatkuvasti. Oli eroasiat solmussa tai ei. Ei tuollaisia väitteitä kannata heitellä koska Helena on tehnyt itse yhtä sun toista. Uhriutuminen ei siis kannata vaikka se varmasti kivaa olisikin.