Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55671)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi postaus on tullut Helenalta stooryihin klo 02 yöllä. Sen ekan jälkeen. Sanoo siinä että mitään virallista häätöä ei ole hänelle annettu, eikä oikeuden päätöksiä kodista poistoon.
Niin Helenan mukaan tietenkin, tosiasiassa kyllä tästä on luultavimmin saatu oikeuden päätös kiinteistön hallinnan siirrosta Mikolle joka on annettu Helenalle tiedoksi. Poliisit ei käy häätämässä ihmisiä taloista jossei oli oikeuden päätöksellä vahvistettu.
Ylilyöntejä ja virheitä sattuu kuule oikeassa maailmassa useinkin. Siellä sun maailmassa ei tietenkään, mutta täällä joo.
Enkä mä ihmettelisi sitäkään, jos nuo olisi vaan esittäneet poliiseja Mikkokiimoissaan.
Ikävä kyllä, en minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seilissä hoidettiin hysteriasta kärsiviä naisia, Helena on tällaine. Hormonit ja vietit liian korkealla. Saareen vaan ja m...
Juu. Se on siinä aika lähellä Kakskertaa. Se vois olla uusi myproperty.
Seiliin pakotettiin naiset tilanteissa, joissa esim. mies halusi itselleen uuden vaimon. Ei mitään "hysteeriadiagnoosia" ole edes olemassa. Kannattaa lukea vähän pitemmälle kuin otsikko.
Mikkona veisin Hellun käräjille koko asuntohässäkästä, jos nainen luopui osuudestaan jo Minnesotassa niin ei kukaan voi erehtyä luulemaan itse omistavansa vielä puolia tuosta kiinteistöstä.
Tämän takia tuli pidätysmääräys, koska ei allekirjoittanut papereita mitä oikeus pyysi useaan kertaan.
kyllä kait tuolla naamioituu kaikki, jotka ei halua kuvaansa hellun instaan, jopa rekkarit
Eilen ei ole oikeasti tapahtunut mitään, mitä H väittää. Jos olisi, niin kyllä ne videot olisi jo esillä. Tää on sitä samaa, että "kyllä mää vielä kerron joskus kaiken" uhkailua, mitä on kuultu jo pitkään. Ja sitten kun olisi aika kertoa (esim. lähestymiskielto-oikeudenkäynnissä), niin eipä olekaan mitään kerrottavaa.
Toki karhuryhmä kerätään minuuuteissa kokoon ja lähetetään raskaasti aseistettuna supervaaralliselle tehtävälle hakemaan pienikokoista naista suihkun lattialta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kommando-joukkoja MK on palkannut sinne?? Miehillä naamiot, pihalla useita autoja, joiden sisällä koiria, autojen rekkarit huputettu ettei voi tunnistaa?? Nyt on kyllä Kovaa Peliä Turuus.
Mistä näitä voi tilata tontille, siis ihan vaan rahalla näköjään. Olen Turusta enkä ole ikinä kuullutkaan. Karhu-ryhmä kyllä toimii mutta ei sitä voi joku miljonääri rahalla saada pihalleen taistelukoirien kanssa parkkiin.
Luulin että siellä olis ollut poliisi mutta nehän tulikin vasta Helenan soiton jälkeen paikalle.
Miksi vieläkin kukaan uskoo yhtään mitään mitä Helena sanoo. Voihan Helena sanoa, että soitti itse poliisit, vaikka ne olis oikeasti tulleet häntä hakemaan
Toivottavasti Helenan mukit ja hupparit ei jääny mökille tai muuten voi tulla Mikolle kalliiksi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kommando-joukkoja MK on palkannut sinne?? Miehillä naamiot, pihalla useita autoja, joiden sisällä koiria, autojen rekkarit huputettu ettei voi tunnistaa?? Nyt on kyllä Kovaa Peliä Turuus.
Mistä näitä voi tilata tontille, siis ihan vaan rahalla näköjään. Olen Turusta enkä ole ikinä kuullutkaan. Karhu-ryhmä kyllä toimii mutta ei sitä voi joku miljonääri rahalla saada pihalleen taistelukoirien kanssa parkkiin.
Luulin että siellä olis ollut poliisi mutta nehän tulikin vasta Helenan soiton jälkeen paikalle.
Miksi vieläkin kukaan uskoo yhtään mitään mitä Helena sanoo. Voihan Helena sanoa, että soitti itse poliisit, vaikka ne olis oikeasti tulleet häntä hakemaan
Miksi poliisit olisi tulleet Helenaa hakemaan? Häätöäkään tehdä noin. Tossa on tasan kaksi vaihtoehtoa, joko siellä on jotkut sekopäät oikeasti heiluneet tai sitten Helenalla on mennyt todellisuudentaju. Molemmat ihan yhtä kauhea lopputulos, ei pitäisi repiä elämäänsä sisältöä kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi poliisit olisi tulleet Helenaa hakemaan? Häätöäkään tehdä noin. Tossa on tasan kaksi vai
Ei tietenkään poliisit tule ensimmäisenä hakemaan. Veikkaan, että ei ole lähtenyt suosiolla, siksi tarvittu virkavallan apua poistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi vei Helenan pois ja sitten heräsi suihkuhuoneen lattialta? Poliisiko vei Helenan suihkuhuoneen lattialle? Aika sekavaa settiä taas kerran. Psykoosit?
Kylpyhuoneesta haettiin poliisien valvonnassa shamppoot yms. ja sitten alkoi "heikottaa" ja päädyttiin suihkun lattialle. Paikalle kutsuttiin varmuuden vuoksi ensihoito ja siitä matka jatkui päivystykseen sinnekkin varmuuden vuoksi, kun on tiedossa, että insta laulaa kohta ja lööpit pukkaa otsikoita. Tämä on minun veikkaukseni tapahtumien kulusta.
Ei tietenkään poliisit tule ensimmäisenä hakemaan. Veikkaan, että ei ole lähtenyt suosiolla, siksi tarvittu virkavallan apua poistamiseen.
Ja putkaanvientiin ja ja ja. Ei toimi noin. Ja jos huppupäät oli Helenan harhoja, miksi poliisit olisi tulleet paikalle ylipäätään? Millainen tilanteenkulku sun mielestä tossa siis on ollut?
Talonmies tullut tekemään häädön ja kun Helena ei lähde, poliisit pyydetty paikalle vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin! Se on kuulkaa kuohuvan paikka tänään!
Säälittävää. Sekä sinun, että Helenan touhut. Kuka helvetti lukee Seiskaa?
Kaikki me uteliaat luetaan seiskaa!😍
kiva lukea juoruja muista ihmisistä ja todeta, että tuolla vasta meneekin huonosti.😇
Jelenasta varsinkin on hauska lukea, koska koko juttu on niin älytön. Hän on sellainen, että tekee kaiken mahdollisen mahdollisimman väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mikkona veisin Hellun käräjille koko asuntohässäkästä, jos nainen luopui osuudestaan jo Minnesotassa niin ei kukaan voi erehtyä luulemaan itse omistavansa vielä puolia tuosta kiinteistöstä.
Tämän takia tuli pidätysmääräys, koska ei allekirjoittanut papereita mitä oikeus pyysi useaan kertaan.
Hellu ei ole koskaan omistanut puolta rakennuksista. Hellu omisti vain puolet tontista, ja siitä osuudesta hän on luopunut.
Vierailija kirjoitti:
Ja putkaanvientiin ja ja ja. Ei toimi noin. Ja jos huppupäät oli Helenan harhoja, miksi poliisit olisi tulleet paikalle ylipäätään? Millainen tilanteenkulku sun mielestä tossa siis on ollut?
Talonmies tullut tekemään häädön ja kun Helena ei lähde, poliisit pyydetty paikalle vai?
Kuka mistään putkaanvienneistä on puhunut? En ala tätä vänkäämään, pysyn aiemmassa kannassani eli poliisit antaneet virka-apua poistamiseen, en näe mitään syytä miksei näin olisi tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Eilen ei ole oikeasti tapahtunut mitään, mitä H väittää. Jos olisi, niin kyllä ne videot olisi jo esillä. Tää on sitä samaa, että "kyllä mää vielä kerron joskus kaiken" uhkailua, mitä on kuultu jo pitkään. Ja sitten kun olisi aika kertoa (esim. lähestymiskielto-oikeudenkäynnissä), niin eipä olekaan mitään kerrottavaa.
Itse luulen, että siellä on kova editointi käynnissä, jotta saataisiin aikaan versio, joka puoltaa H:n versioita. Tämä ei ole kertaakaan aiemmin onnistunut, mutta jospa tämän kerran...
Vierailija kirjoitti:
Ei talonmies mitään häätöjä tee ja kyse ei ole häädöstä jos ei ole virallisesti vuokralainen.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään ei ole mitään tietoa, mitä Kakskerrassa on tapahtunut, muuta kuin H:n kertoma. Ja se voi olla täyttä kuvitelmaa. Ainoa mitä tiedetään oikeasti on se, että H on joutunut sairaalaan. Sitten kun niitä videoita alkaa tulla, niin veikkaan, että niistä muodostuu aika eri tarina kuin mitä H on tänään kertonut.
Helena tumppusormillaan parhaillaan editoi niitä videoita, että saisi narratiivinsa mielensä mukaiseksi.
Jos nyt ylipäänsä on edes sairaalassa ollut. Ylilaudalla puhuivat, että ehkä olikin putkassa koko ajan mutta sairaala sopii paremmin uhriutumistarinaan.
Kun on arvailtu, kumpikätinen Helena on, niin kannattaa muistaa/ottaa huomioon se, että ainakin hänen videonsa ovat aina peilikuvia.