Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, kaikkivaltias jumala on antanut lapsia raiskaajille ja murhaajillekin. Mikolle ja Helenalle myös. Mitä niin pahaa Natalie on menneisyydessä tehnyt, että jumala on jättänyt hänet ilman?
Jos kuvittelee satuolentojen jakelevan ihmisille lapsia niin on syytä hakeutua pikapikaa hoitoon.
Eli suosittelet natikalle viimein hoitoa?
Eu vaan suosittelemme Helenalle hoitoa. Sveitsissä on klinikoita joista saa lasillisen juotavaa
Kylläpä te Mikon fanitte olette häiriintyneitä. Ehkä kannattaisi itse harkita sveitsiin menoa, varmasti saadaan sulle kolehti kerättyä.
Eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolisin silmin näyttää siltä, että Mikko koittaa tehdä Helenan äitiyden mahdottomaksi. Vie tältä ihan kaiken. Jos Nati on maho, niin saatetaan hänestä yrittää leipoa muka äitiä
Jep, itsellänikin äitiys on tehty mahdottomaksi, kun exä ei anna muuttaa kesämökilleen.
Niin mullakin. En enää voi olla äiti tyttärelleni, kun exäni ei suostu että asun hänen kesämökillään. Enkä saa hänen taloonsakaan muuttaa :(
Harmi että meitä exänsä sortamia on näin paljon :( Ei auta kuin kiskaista 6 litraa punkkua, ja mennä someen ränttäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko tämä show on todella irvokasta.
Olen antanut palautetta palstan ylläpidolle että tämä ketju suljettaisiin.
Olen antanut palautettä äidillesi että leikkaa jatkossa sinun ruutuaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se alkoholismi selittäisi todella monta asiaa.
Ja siihen kun lisää aivovamman. Todellakin. Surullista lapsille. Onko äitipuolikin samanlainen?
Kyllä Ylle on ihan oikea Helenan äiti, ei äitipuoli.
Tietenkin! Viesti koski mikkoa ja natikkaa. Ei ylle ole aivovammainen jääkiekkoilija.
Miksi puhut halventavaan sävyyn aivovammasta?
En ole ikinä kuullut, että Mikolla sellainen olisi, mutta vaikka olisikin, niin miksi halveksua häntä siitä?
Onko sulla jotain faktatietoa asiasta?
Tällä palstalla on nyt vuorokauden sisään esitetty Mikosta mm. seuraavaa: hänellä on aivovamma, hän käy huorissa, hän on lahjonut poliisin, hän on alkoholisti. Toivon että joku seuraa näitä keskusteluja ja noiden väitteiden esittäjät joutuvat vastuuseen kunnianloukkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persoonallusuushäiriöisille ei ole mitään hoitoa tai lääkitystä. Mikä auttaa on että pääsee heistä niin pitkälle kuin voi ja eroon.
Mikko parka kun meni per.häiriöisen remmiin. Siinä vanhettuu yks sun toinen
Parka? Siinähän vain vakka löysi kantensa, eiköhän kahden pershärön liitto toimi paremmin kuin normaalin ja häiriintyneen.
Ei Mikko ole pers.häiriöinen ! Mikko on vaan Mikko, suomalainen NHL kääkiekkoilija.
Mikossa ei ole minkäänlaista narsisismia!
Vierailija kirjoitti:
Nuo H:n uusimmat videot. Onko jossain lääkkeissä? Varmaan siskon luona ellei salaa ole kämppää vuokrannut. Jotenkin toivoin että hän osaisi jo lopettaa, pyytäisi sekoiluaan anteeksi edes lapsiltaan ja häviäisi somesta. Mutta sama meno vaan jatkuu. Hidastettua törmäystä päin seinää katsellessa
Joihinkin Kauniiden ja rohkeiden seuraajiin mukilaisiin nuokin sadut menevät läpi. Ovat valmiita uhraamaan oman maineensa Helenan vuoksi ja riehumaan tädin puolesta omalla nimellään nettipalstoilla. Eikä Helena voisi vähempää välittää noista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolisin silmin näyttää siltä, että Mikko koittaa tehdä Helenan äitiyden mahdottomaksi. Vie tältä ihan kaiken. Jos Nati on maho, niin saatetaan hänestä yrittää leipoa muka äitiä
Jep, itsellänikin äitiys on tehty mahdottomaksi, kun exä ei anna muuttaa kesämökilleen.
Niin mullakin. En enää voi olla äiti tyttärelleni, kun exäni ei suostu että asun hänen kesämökillään. Enkä saa hänen taloonsakaan muuttaa :(
Harmi että meitä exänsä sortamia on näin paljon :( Ei auta kuin kiskaista 6 litraa punkkua, ja mennä someen ränttäämään.
Minunkin eksällä on kesämökki tyhjillään. Säästäisin aivan valtavasti rahaa, kun muuttaisin sinne. Suuri vääryys, etten voi asua siellä.
Mikko on se uhri. Aivan sairas ajatusmaailma niin monella naisella täälläkin. Pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten näin sairas ketju voi olla edelleen? Poistoon välittömästi.
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Ehkä Koivun suvulla ei ole mitään sitä vastaan, että Helenaa haukutaan ja aineistoa tänne haetaan muualta kuten ylikseltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalie ei ole tippaakaan kiero. Kyllä sen äitipuolenkin on otettava roolinsa lasten elämässä. Ja uskon että Natalie antaa kuvan aikuisesta roolinkantajasta. Lapset tarvitsevat nyt tukea ja ymmärrystä. Helenan käyttäytyminen ei ole ollut tervettä. Toivon että Helena saa nyt tukea, mitä hän ilmeisesti ei ole koskaan elämässään saanut. Kaikki on ollut vain teatterimaista kulissia.
Niin juuri. On todella arvokasta että noilla lapsilla on elämässään turvallinen ja tasapainoinen nainen. Nataliella on todella tärkeä asema perheessä, ei ainoastaan Mikon vaimona vaan nimenomaan naisen mallina lapsille joiden oma äiti on epävakaa ja arvaamaton eikä osaa tukea omia lapsiaan näiden kasvussa ja kehityksessä.
Natalie on epätasapainoinen ja yrittää viedä äidin paikan. Kertonut lehdiss
Luetun ymmärtämisen taito. Olen lukenut sen saman haastattelun ja hän kertoi ongelmista jotka Helena on kiusaamisellaan aiheuttanut. Millä tavalla mielestäsi yrittää viedä äidin paikan? Hän hoiti Helenan lapsia kymmenen kuukautta kun bioäitiä ei kiinnostanut omat lapsensa koska Amerikassa oli niin paljon kivempaa ja tietysti se könsikäs Troy. Hän kuuluu nyt lasten perheeseen, ei hänen pidä olla välinpitämätön puolisonsa lapsia kohtaan, se ei ainakaan tekisi lapsille hyvää. Millä lailla epätasapaino ilmenee? Hänellä on työ, harrastuksia, ihmissuhteita ja selkeästi nauttii elämästään ja on kiitollinen ihminen, ei rieku somessa eikä Seiskassa, ei järjestä kohtauksia ym, toisin kuin miehensä ex-puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on tyytyväisen näköisenä instassaan puhumassa kun on taas saanut aikaan kunnon myrskyn ja huomiota. Ja fanit kaakattaa tyytyväisinä.
Tukka pesty, meikki kunnossa ja monologit jatkuvat. Mutta onneksi kertoo itse, että asianajajat jatkavat keskenään riidan käsittelyä. Nyt Helena voi itse keskittyä oman itsenäisen elämänsä kuntoon saamiseen.
Milloin sä menet muuten töihin?
Joko Helena otti auton alle ja suuntasi skumppafestarille Helsinkiin? Toivottavasti ei ottanut pohjia alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siihen kun lisää aivovamman. Todellakin. Surullista lapsille. Onko äitipuolikin samanlainen?
Tietenkin! Viesti koski mikkoa ja natikkaa. Ei ylle ole aivovammainen jääkiekkoilija.
En ole ikinä kuullut, että Mikolla sellainen olisi, mutta vaikka olisikin, niin miksi halveksua häntä siitä?
Useasti linkattu se JAMAn tutkimus, jossa todettiin 95,8% 20v pelanneista ammattilaisista kärsivän aivovammasta. Se on faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on se uhri. Aivan sairas ajatusmaailma niin monella naisella täälläkin. Pelottavaa.
Myönnän, että olen alussa uskonut Helenaa. Edelleen myös ajattelen, että on Mikossakin ollut vikaa. Mutta Helena on ylittänyt kaikki mahdolliset rajat. Mikään ei enää oikeuta hänen toimintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useasti linkattu se JAMAn tutkimus, jossa todet
Miten se liittyy mitenkään Helenan rötöstelyyn? Se on ihan vana päälleen pudonnut jo lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on tyytyväisen näköisenä instassaan puhumassa kun on taas saanut aikaan kunnon myrskyn ja huomiota. Ja fanit kaakattaa tyytyväisinä.
Tukka pesty, meikki kunnossa ja monologit jatkuvat. Mutta onneksi kertoo itse, että asianajajat jatkavat keskenään riidan käsittelyä. Nyt Helena voi itse keskittyä oman itsenäisen elämänsä kuntoon saamiseen.
Milloin sä menet muuten töihin?
Olen kotiäiti. Minulla on rikas mies ja hyvä avioehto. Entä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Miten grandioosi rikas narsku voisi olla uhri? Älä ole naurettava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erno on vissiin käskenyt Hellua pitämään turpansa kiinni instassa. Ei se muuten olisi noin hissukseen.
Tiina Tiik toimii Hellun puhetorvena.
Sillä on samanlaiset ylimieliset hymyt kuin Helenalla videoita vuodattaessaan, onkohan samanlainen mieli myös? En kyllä haluaisi tuon naisen hoitoon sairaalassa, tulee mieleen Kill Bill -elokuvan hoitsu.
Tiinalla on karu herätys todellisuuteen. Olisiko kannattanut tällaiset kannanotot esittää omassa kodissaan omat rytkyt yllä?
Tiina Seppänen haukkui seiskan / fb keskusteluissa tiina se nimimerkillä Mikkoa ja Natalieta.
Varmaan on täälläkin.
Onko syntynyt 1958 vai 1960? Nuorempi ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten grandioosi rikas narsku voisi olla uhri? Älä ole naurettava!
Siis rikas ei voi olla narsistin uhri? Ok.
Sellaiset tyypit kuin Helena pääsevät aina jaloilleen. Nyt oli jo meikkiä ja hiuksetkin laitettu, seuraavissa videoissa se ylimielinen hymykin on varmaan palautunut. Helena ei jää yksin, koska on niin hyvä manipuloimaan.
Olen varma, että joku näistä skenaarioista toteutuu:
-Hellu pääsee mukilaisen luokse asumaan
-joku tarjoaa omaa tyhjää asuntoaan
-vuokraa ihan itse normaalin kämpän niillä rahoilla, joita hän vielä jemmaa
Viini-illat, hotelliyöt ja Helsingin reissutkaan eivät tähän lopu. Keksii myös jonkun muun kiusaamistavan Mikkoa kohtaan, vaikkei enää Kakskertaan pääse.
Kylläpä te Mikon fanitte olette häiriintyneitä. Ehkä kannattaisi itse harkita sveitsiin menoa, varmasti saadaan sulle kolehti kerättyä.