Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
51261/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenahan on myöntänyt, että Mikko ei pettänyt. Mikko ei rikkonut avioliittoa, sen teki ihan Helena itse. Hän myös halusi itse, että avioero käsitellään USA:ssa, kun luuli saavansa enemmän rahaa.

Mistä sä tiedät mitä Helena halusi tai ei? Mikko ei saanut eroa Suomessa, ei olisi saanut vaikka Helenakin olisi suostunut. Tottakai Helena yritti pitää kiinni kodistaan ja lapsistaan ja elämästään, kaikki olisi. Varsinkin kun Mikko oli häipynyt ja tapaili jo uutta. 

Helena halusi toisen rahat. Ei niitä lapsia kulaan ollut viemässä ja se talokin oli Mikon. Ei Helenan.

Vierailija
51262/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenahan on myöntänyt, että Mikko ei pettänyt. Mikko ei rikkonut avioliittoa, sen teki ihan Helena itse. Hän myös halusi itse, että avioero käsitellään USA:ssa, kun luuli saavansa enemmän rahaa.

Ei CINDYN kanssa, muiden kanssa kyllä. Mikko myös huhujen mukaan pani jenkeissä aviossa olevaa 50+puumaa jonka mies jäkispiireissä. 

Jos sinä eroaisit miljonääristä ja olet vähävarainen 3:n lapsen vanhempi, haluaisitko saada erossa mahdollisimman paljon vai mahdollisimman vähän rahaa? :) Mietipä tätä itseksesi, ei tarvitse vastata tänne.

Huhujen mukaan, niinpä. Onpa luotettava lähde! Helena on saanut valtavan määrän rahaa, jolla olisi järjestänyt oman elämänsä loppuiäkseen, jos olisi toiminut viisaasti. Mutta keski-ikäinen nainen vastaa itse omista valinnoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51263/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Helenakin pärjää luonnossa ja metsässä siinä missä Mikon nykyinen puoliso.

Tätä on kyllä vaikea kuvitella :D

Onko sulle Mikko vaikeeaa teettä läpyskällä lasta , vai mitä päliset?

Helena, 99,9 % keskustelijoista tuntee suurta myötähäpeää näistä raapustuksistasi.

Hei skitso, puhu vaan omasta puolestasi. Viestiä ei edes Helena kirjoittanut, tyhminkin sen tajuaa 🤣

Kenellä täysin ulkopuolisella, joka ei Helenaa tunne, on tarve jankuttaa lapsiasiaa ja nimitellä häntä narsistiksi (ja hulluksi, sekopääksi jne) huonoksi äidiksi, vainoajaksi, jopa pedofiiliksi, ja toivoa hänen kuolemaa, miksi?

Vierailija
51264/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Helenakin pärjää luonnossa ja metsässä siinä missä Mikon nykyinen puoliso.

Helena, 99,9 % keskustelijoista tuntee suurta myötähäpeää näistä raapustuksistasi.

Hei skitso, puhu vaan omasta puolestasi. Viestiä ei edes Helena kirjoittanut, tyhminkin sen tajuaa 🤣

Kenellä täysin ulkopuolisella, joka ei Natalieta tunne, on tarve jankuttaa lapsiasiaa ja nimitellä Natalieta läpyskäksi (ja mahoksi, mätyskäksi jne) ja miksi?

Esalla, on muutenkin lehmien kanssa tekemisissä, niin lehmät ja niiden alastomat vartalon pyörivät mielessä koko ajan.

Vierailija
51265/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät mitä Helena halusi tai ei? Mikko ei saanut eroa Suomessa, ei olisi saanut vaikka Helenakin olisi suostunut. Tottakai Helena yritti pitää kiinni kodistaan ja lapsistaan ja elämästään, kaikki olisi. Varsinkin kun Mikko oli häipynyt ja tapaili jo uutta. 

Niinpä. Kuka tahansa tekisi samoin Helenan tilanteessa. Ja jokainen fiksu tajuaa tämän.

Vierailija
51266/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä täysin ulkopuolisella, joka ei Helenaa tunne, on tarve jankuttaa lapsiasiaa ja nimitellä häntä narsistiksi (ja hulluksi, sekopääksi jne) huonoksi ä

Hän ON huono äiti. Todistetusti.

Vierailija
51267/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla tontilla ole tollasta kuvissa näkyvää metsäryteikköä missään. 

Kyllä on. Tontti on iso.

Niinkö? Mikon pihassa, jossa työmiehet ahkerasti työskentelevät, on hoitamaton ryteikkö? Ei kuulosta kovin uskottavalta.

Harmi, että natu joutui valehtelemaan instassa maanomistajanluvasta. Kukapa sinne kymmenille tuhansille kehtaisi sanoakaan, että lakia rikoin kun keräsin. 

Voi hyvänen aika, rantahuvilakompleksin piha on hyvin hoidettu ja pihasuunnittelijan suunnittelema. Mutta talojen takana on paljon metsää, joka kuuluu tonttiin. Ja Natalie ei todellakaan ole valehdellut maanomistajan luvasta, vaan on saanut luvan aviomieheltään.

Ja sinä tiedät tämän mistä :)

Vieläkö joku uskoo, etteivät koivut täällä kirjoittele ahke

Mun ihan päätä särkee tämä mukien typeryys kun eivät millään tajua että metsä on ihan ulkopuolisten nähtävissä ja tottakai Mikko antaa Natalien kerätä kerkkiä, ei varmaan tarvitse edes kysyä sitä. Moni muukin asia jonka mukit ovat voitonriemuisesti havainneet "Koivujen sisäpiirin tiedoksi" ei ole mitään muuta kuin loogista päättelyä mitä tuleman pitää ja elämänkokemuksen sekä ihmistuntemuksen suomaa viisautta.

Vierailija
51268/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kuka tahansa tekisi samoin Helenan tilanteessa. Ja jokainen fiksu tajuaa tämän.

Ei tekisi.

Fiksu pitäisi sanansa, ottaisi miljoonan, järjestäisi asiansa ja menisi eteenpäin.

Kukaan normaali ihminen ei toimisi kuten Helena.

Vierailija
51269/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä täysin ulkopuolisella, joka ei Natalieta tunne, on tarve jankuttaa lapsiasiaa ja nimitellä Natalieta läpyskäksi (ja mahoksi, mätyskäksi jne) ja miks

Syö hullu skitso lääkkeesi!!

Vierailija
51270/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei CINDYN kanssa, muiden kanssa kyllä. Mikko myös huhujen mukaan pani jenkeissä aviossa olevaa 50+puumaa jonka mies jäkispiireissä. 

Jos sinä eroaisit miljonääristä ja olet vähävarainen 3:n lapsen vanhempi, haluaisitko saada erossa mahdollisimman paljon vai mahdollisimman vähän rahaa? :) Mietipä tätä itseksesi, ei tarvitse vastata tänne.

Huhujen mukaan eli Helenan väittämän mukaan.

Vierailija
51271/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Koivujen klaani Tukholmassa seuraamassa MM-kisoja?

Kuulemma yliksellä näin kerrottiin. Minnehän lapset jätetty? Saako äiti tavata kisojen aikaan ollenkaan, kuka kuljettaa? Käräjäoikeus määrännyt 2x3h viikossa äidin tapaamiset.

Ihan täälläkin on kerrottu ja julkaistu kuva Mikosta ja Nataliesta maanantaina Suomi-Kanada -ottelussa. Näyttivät hyviltä!

https://img.ilcdn.fi/FyVSZfa_Ly7qMrGB9KphiYo8Xlg=/full-fit-in/2048x0/im…

Natalien profiili on kuin kreikkalaisen jumalattaren.

Kyllä, hän on kyllä kaunis nainen!

Luonnollisen kaunis ja kantaa itsensä sporttisen ryhdikkäästi. Vaikuttaa olevan myös tervehenkinen ja tervepäinen. Tukholmassa MM-kisakatsomossa lähellä istuneet ystävät kehuivat, että oli oikein hymyileväinen ja onnellinen pariskunta.

Vierailija
51272/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tekisi.

Fiksu pitäisi sanansa, ottaisi miljoonan, järjestäisi asiansa ja men

Mistä sinä epänormaalina, vakavasti mielisairaana tiedät miten normaalit ihmiset toimisi Helenan tilanteessa? Sulla on vaan häiriintyneestä vinkkelistä

näkyvä oma totuutesi, jota maanisena jankutat 24/7.

Vierailija
51273/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena halusi toisen rahat. Ei niitä lapsia kulaan ollut viemässä ja se talokin oli Mikon. Ei Helenan.

Niin se tuppaa olemaan silloin kun kaikki on vain toisen nimissä. Kummasti vaan useimmiten erossa sille toiselle jää avioehdostakin huolimatta koti ja pikkasen päälle. Etkö todella näe sitä mistä Helena ja moni muu puhuu? 

Vierailija
51274/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Helena olisi voinut ottaa miljoonan, kun ei Mikko sitä antanut? 

Vierailija
51275/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Koivujen klaani Tukholmassa seuraamassa MM-kisoja?

Kuulemma yliksellä näin kerrottiin. Minnehän lapset jätetty? Saako äiti tavata kisojen aikaan ollenkaan, kuka kuljettaa? Käräjäoikeus määrännyt 2x3h viikossa äidin tapaamiset.

Ihan täälläkin on kerrottu ja julkaistu kuva Mikosta ja Nataliesta maanantaina Suomi-Kanada -ottelussa. Näyttivät hyviltä!

https://img.ilcdn.fi/FyVSZfa_Ly7qMrGB9KphiYo8Xlg=/full-fit-in/2048x0/im…

Natalien profiili on kuin kreikkalaisen jumalattaren.

Kyllä, hän on kyllä kaunis nainen!

Ei ole. Mutta makuasioista turha kiistellä. 

Tärkeintä on, että Mikon mielestä kaunein ja paras aviovaimo. Monta vuotta piti Mikon oman virheensä vuoksi odottaa, että ovat nyt Natalien kanssa onnellisesti naimisissa.

Vierailija
51276/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se tuppaa olemaan silloin kun kaikki on vain toisen nimissä. Kummasti v

Kyllä hän näkee. Kunhan vain pershäiriöisenä nettitrollina väittää vastaan. Kuuluu sairauteen.

Vierailija
51277/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Helena olisi voinut ottaa miljoonan, kun ei Mikko sitä antanut? 

Kyllä antoi. Ja Helena sai aivan vapaasti päättää mihin sen käytti.

Vierailija
51278/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni tarkennus täällä jatkuvasti esiintyvään lausumaan. Koivujen avioehto suojasi paitsi ennen avioliittoa kertyneen omaisuuden myös sen aikana kertyneen omaisuuden. 

Ihan mielenkiinnosta kysyn minkä takia joku on tätäkin alapeukuttanut? Tämä on sataprosenttinen fakta, ei mikään mielipide. 

Mukit alapeukuttaa kaikkea mistä ne ei tykkää. Ovat myös sanoneet että ihan kaikki, oikeudenpäätöksetkin, ovat pelkkiä mielipidekysymyksiä. Ovat siis yksinkertaisesti eri mieltä asiasta, aivan sama mitä avioehdossa luki.

Vierailija
51279/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se tuppaa olemaan si

älä mätyskä puhu paskaa! Firma oli ennen eroa perustettu kuten myös silarit asennettu mikon toiveesta. Jo selvästi ennen eroa. Silarit maksaa sitä paitsi vaan muutaman tonnin. Helena ei myöskään ole ökymatkaillut. 

Vierailija
51280/55669 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena halusi toisen rahat. Ei niitä lapsia kulaan ollut viemässä ja se talokin oli Mikon. Ei Helenan

Firma perustettiin erohakemusten jälkeen.

Ketju on lukittu.