Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan äiti on herttaisen oloinen.
Niin minustakin.
On kasvattanut hirviön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murto-Mamma on ihana
Jep, herttaisen rahanahne ja samanlaisen on kasvattanyt tyttärestään.
Kehtasi kerjötä Mikolta lauttarahoja. Todellinen moukka!
Kuka on maksanut Yllen tekarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkohan sanoi Helenan käyttäytyneen asiattomasti häätöpäivänä. Siinä tuli koivun valheista suora näyttö.
Ahaa. Mistä sinä tiedät miten Helena sinä päivänä ja siinä tilanteessa käyttäytyi? Luuletko Helenan videoiden näyttäneen koko totuuden? Ai niin, luulet tietysti, koska olethan Mukilainen.
Mikä sun oma titteli on kun et usko sitä mitä näet tai se ei sulle ainakaan riitä?
Uskooko joku houkka Hellun videoita???😂
Vähälahjaiset margariinitehtaan työntekijät ja sossupummit uskoo. Eli ne tyypilliset Helenan fanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murto-Mamma on ihana
Mistä sä hänen rahanahneuden tiedät ?Ihanko on itse sinulle sanonut !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murto-Mamma on ihana
Kehtasi kerjötä Mikolta lauttarahoja. Todellinen moukka!
Kuka on maksanut Yllen tekarit?
Entäs sinun ja äitis tekarit ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murto-Mamma on ihana
Onko jäänyt kyselyikä päälle? No sinun älyllinen kehitys onkin nelivuotiaan tasolla.
Helenan äidillä on suttuinen hampputukka, kierot silmät ja tekohampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkohan sanoi Helenan käyttäytyneen asiattomasti häätöpäivänä. Siinä tuli koivun valheista suora näyttö.
Ahaa. Mistä sinä tiedät miten Helena sinä päivänä ja siinä tilanteessa käyttäytyi? Luuletko Helenan videoiden näyttäneen koko totuuden? Ai niin, luulet tietysti, koska olethan Mukilainen.
Mikä sun oma titteli on kun et usko sitä mitä näet tai se ei sulle ainakaan riitä?
Vähälahjaiset margariinitehtaan työntekijät ja sossupummit uskoo. Eli ne tyypilliset Helenan fanit.
Itsestäkö kerroit ton kiljupäissäsi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murto-Mamma on ihana
Onko jäänyt kyselyikä päälle? No sinun älyllinen kehitys onkin nelivuotiaan tasolla.
Sulla ei edes sitä åsna !
Vierailija kirjoitti:
Helenan äidillä on suttuinen hampputukka, kierot silmät ja tekohampaat.
Entäs sulla ja äidilläsi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku houkka Mikon puheita??😂
Vähälahjaiset margariinitehtaan työntekijät ja sossupummit uskoo. Eli ne tyypilliset Mikon fanit.ja läskit persu ämmylit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestäkö kerroit ton kiljupäissäsi ?
Voi sinua raukkaa. Eikö ole rahaa käydä Alkossa ja teet äitisi marjoista kiljua? Menehän nyt tutkimaan sitä tuhkakuppiasi, kyllä sieltä vielä joku nysä löytyy josta saat henkoset.
Vierailija kirjoitti:
Uskoa sellaista, joka tämän tästä puhuu ristiin itsensä kanssa? Omien puheidensa. Omien lehtihaastattelujensa.
Puhuu ihan muuta, mitä itse julkaisemillaankin videoilla näkyy? Jotka on ihan itse valinnut ja editoinut? Omasta mielestä parhaat palat?
Puhuu ihan muuta kuin oikeudessa on todistettu.
No ei kannata uskoa valehtelijaa. Eihän sellainen totta puhu kuin joskus vahingossa.
Helenan puheet ovat tajunnanvirtaa. Ei hän Instagramissa anna mitään valaehtoisia lausuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Uskoa sellaista, joka tämän tästä puhuu ristiin itsensä kanssa? Omien puheidensa. Omien lehtihaastattelujensa.
Puhuu ihan muuta, mitä itse julkaisemillaankin videoilla näkyy? Jotka on ihan itse valinnut ja editoinut? Omasta mielestä parhaat palat?
Puhuu ihan muuta kuin oikeudessa on todistettu.
No ei kannata uskoa valehtelijaa. Eihän sellainen totta puhu kuin joskus vahingossa.
Mitäs oikeudessa on todistettu? Sulla on kyllä ihan todella hervoton Mikon puolustus ja Helenan herjaus tarve. Naurettavaa sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Misofaneilla heti hiekkaa pil lussa, aina saa nauraa!
Mitäs elämää misofaneilla onkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misofaneilla heti hiekkaa pil lussa, aina saa nauraa!
Mitäs elämää misofaneilla onkaan
Ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It
Monta pulloa Taittinger löytyy ,on LE NATIONAL XO useamalta vuodelta sitä ei Suomesta saa mistään ym.ym. ethän sinä raukka niistä ymmärä ! Tämä minun kiljunkeitostsa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murto-Mamma on ihana
Melkoisen ahneita Helenan vanhemmat ovat. Ja näyttävät osasyyllislltä juonitteluun. Kunniaksi heille asia ei missään tapauksessa ole.
Äiti soitti juhannuksena jonkun koordinoimana Mikolle ja ullatus ullatus Helena oli valmiina puskassa salakuvaamaan.
Todisteet taas Helena Koivun omasta Instasta eli suoraan hevosen suusta. Helena julkaisi juhannuksena salakuvaamansa videon, josta uutisoitiin mm näin:
"Seuraavaan Instagram-tarinapäivitykseen Helena on jakanut videon, jossa Mikko puhuu puhelimassa Helenan äidin kanssa. Helenan vanhemmat ovat ilmeisesti vaatineet, että Mikon täytyisi ostaa lapsille ja Helenalle laivaliput Viroon, he eivät halua niitä maksaa. Mikko toteaa, että isovanhemmat voivat ostaa liput ihan itse.
-Mä tiedän sen tasan tarkkaan, että ne liput ei maksa niin paljoa. Te olette isovanhempia ja silloin te voitte pitää huolta lapsenlapsista ja ostaa ne liput. Ihan samalla lailla kun mun vanhemmat pitää täällä huolta, Mikko sanoo puhelimeen
Tämän jälkeen ex-kiekkoilija yhtäkkiä huomaa, että Helena salakuvaa häntä pusikon takaa.
Nyt sun tytär edelleen salaa kuvaa minua, kun mä puhun sinulle. Älkää soittako uudelleen ennen kuin te olette valmiita sopimaan, pitämään huolta ja kantamaan oman vastuunne, Mikko toteaa Helenan äidille puhelimessa vahvalla Turun murteella."
Tänään taas apinaviini virtaa kun Kipperin naisväki on koolla.
Miksi ihmeessä, ne näkee aivan hyvin televisiostakin.