Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena kertoi Instassa ettei hän enää haluaisikaan asua Kakskerrassa😂
Sanoo noin vain siksi, että itsekin tietää ettei omista Kakskerrasta mitään ja poliisi poistaisi välittömästi sakkorapsujen kera, jos Hellu sinne jalallaankaan astuisi. Joten narratiivikin vaihtui jälleen lennossa: Helena ei enää halua asua Kakskerrassa.
Haista paskaa samojen änkyttäjä.
No niin, sehän osui ja upposi 😉
ps. Suomen kielessä tuossa alatyylisessä toivotuksessa ei käytetä partitiivi-sijamuotoa.
Hyvää huomenta kielimaisteri ! Taas mielipuuhassaan pilkkuja knullaamassa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin naapuritalon ovikelloa ja sisäänpäästyäni muutin sinne asumaan. Olen asunut siellä ihan asiallisesti jo vuoden. Nyt minut poistettiin sieltä enkä pääse hakemaan omia tavaroitani ja niitä tavaroita mitä käytin kuin omiani.
Luulin että tämä maa on oikeusvaltio.
Mä yritin käydä naapurin kämpästä hakemassa tavaroita, aattelin että en häiritse kun ovat muualla, ja heti syytetään asuntomurrosta. Kävivät läpi mun tavarat ja autonkin vaikka sanoin että kaikki on ihan mun omia kamoja. Ei oo oikeusvaltio tämä.
(Nyt olen saanut mun tavarat mutta sit kuitenkaan en ole. Oon aika varma siitä että jotain tavaroita mulla kuuluisi olla ja jonkun ne kuuluisi mulle järjestää.)
Niin ja mä haluun vielä lisätä sen, että mä jouduin me
Mulla ei oo nyt kotia koska en saanut asua naapurin kämpässä ilmaiseksi pidempään. Ja kukaan ei oo hankkinut mulle kotia. On tarjottu kyllä, mutta ne ei olleet riittävän tasokkaita.
Ja sen vielä haluun tulla sanomaan et niissä tarjotuissa kodeissa on vielä sekin, että mä joutuisin niistä itse maksamaan joka kuukausi. Sellasiin köysiin mä en enää lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo noin vain siksi, että itsekin tietää ettei omista Kakskerrasta mitään ja poliisi poistaisi välittömästi sakkorapsujen kera, jos Hellu sinne jalallaankaan astuisi. Joten narratiivikin vaihtui jälleen lennossa: Helena ei enää halua asua Kakskerrassa.
ps. Suomen kielessä tuossa alatyylisessä toivotuksessa ei käytetä partitiivi-sijamuotoa.
Välilyöntiä ei tule ennen huutomerkkiä. Mutta etkö tajunnut? "Kielimaisterisi" huomasi että ko kommentin kirjoittaja ei liene suomalainen vaan äidinkieli voisi olla .. vaikka viro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helena kitisee ettei saa nähdä lapsia äitienpäivänä kun itse on estänyt v.2023 Mikkoa näkemästä omia lapsiaan??
Poikaystävä oli silloin the best dad ja Helena syrjäytti lastensa isän = Mikon kokonaan. Hävytöntä..
HÄPEÄISIT HELENA
Ja 2024 skippasi äitienpäivän koska poikkis.
Ja lokakuussa 2024 esti lapsiltaan pääsyn isänsä häihin!
Mikä poikkis hänellä 2024 oli? Helena tuli Suomeen 6.5.2024, äitienpäivä oli 12.5. Vai puhutko 2023 vuodesta? Silloin lapset oli äitienpäivänä vielä äitinsä kanssa Edinassa. Nyt on 2025, on tainnut tässä samaa jauhaessa sulla mennä vuodetkin sekaisin.
miso soivu, tuo pesäpallon tasoisen lajin kapteeni! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne onkin sulle tyhmälle misofanille aika monimutkaisia juttuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin naapuritalon ovikelloa ja sisäänpäästyäni muutin sinne asumaan. Olen asunut siellä ihan asiallisesti jo vuoden. Nyt minut poistettiin sieltä enkä pääse hakemaan omia tavaroitani ja niitä tavaroita mitä käytin kuin omiani.
Luulin että tämä maa on oikeusvaltio.
Mä yritin käydä naapurin kämpästä hakemassa tavaroita, aattelin että en häiritse kun ovat muualla, ja heti syytetään asuntomurrosta. Kävivät läpi mun tavarat ja autonkin vaikka sanoin että kaikki on ihan mun omia kamoja. Ei oo oikeusvaltio tämä.
(Nyt olen saanut mun tavarat mutta sit kuitenkaan en ole. Oon aika varma siitä että jotain tavaroita mulla kuuluisi olla ja jonkun ne kuuluisi mulle järjestää.)
Niin ja
No ei hätää onhan mulla rahaa voin yöpyä hotelleissa,syödä parasta mitä löytyy , sähkö Audikin on alla mikäs mun ollessa ei rahoille loppua näy ja uutta tulee joka päivä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka poistaa hyvin perustellut puheenvuorot, joissa ei ole mitään rumaa kielenkäyttöä, vaan saavat keskustelua aikaan. Ehkäpä osuvat asian ytimeen ja se ei sovi valheissa elävälle.
Tuo on outoa. Karmeat solvaukset Natalieta, Mikkoa ja Mikon äitiä kohtaan saavat jäädä mutta asialliset viestit menevät poistoon.
Lue säännöt. Lapsien elämästä ei sa puhua mitään, ovat puolustuskyvttömiä. Nämä on TÄMÄN palstan säännöt. Asiaton Lasten Yksityisyydensuojan loukkaaminen ja asioiden levittely kielletty. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Joka viesti saa poistettua missä sana lapsi. Kirjoittaa vaan että ASIATON LASTEN YKSITYISYYDENSUOJAN LOUKKAAMINEN JA ASIOIDEN LEVITTELY, kyllä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eesti,Estonia ,Estland siinäpä maisterille pulmaa täx päiväksi. Pkkuvirheitä lähetän sille niin on sullakin jotain hommaa ettet pitkästy !
Punkero ei osaa edes suomea!
Vierailija kirjoitti:
Puille paljaille on jätetty mutta kuusi vuotta on elellyt ihan mukavasti tekemättä päivääkään töitä. Miettikää nyt vähän!
Miettiminen ja mukilaiset ei vaan mätsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka poistaa hyvin perustellut puheenvuorot, joissa ei ole mitään rumaa kielenkäyttöä, vaan saavat keskustelua aikaan. Ehkäpä osuvat asian ytimeen ja se ei sovi valheissa elävälle.
Tuo on outoa. Karmeat solvaukset Natalieta, Mikkoa ja Mikon äitiä kohtaan saavat jäädä mutta asialliset viestit menevät poistoon.
Lue säännöt. Lapsien elämästä ei sa puhua mitään, ovat puolustuskyvttömiä. Nämä on TÄMÄN palstan säännöt. Asiaton Lasten Yksityisyydensuojan loukkaaminen ja asioiden levittely kielletty. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Joka viesti saa poistettua missä sana lapsi. Kirjoittaa vaan että ASIATON LASTEN YKSITYISYYDENSUOJAN LOUKKAAMINEN JA ASIOIDEN LEVITTELY,&
Aha, eli mukit ovat siinäkin epärehellisiä. Viesteissä ei mainita lapsia lainkaan mutta he tekevät ilmoituksen niin kuin mainittaisiin ja vieläpä loukkaavast, saadakseen täysin aiheelliset ja asialliset Helenaa koskevat kommentit (jotka eivät vain heitä miellytä) poistettua.
Mikko rikkoi Helenan💔, luulisi että rahaa kuiten olisi, jotta Helenan ei enää tarvitsisi asua taivasalla.
Vierailija kirjoitti:
miso soivu, tuo pesäpallon tasoisen lajin kapteeni! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Rauhoitu Kristiina Nurmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helena kitisee ettei saa nähdä lapsia äitienpäivänä kun itse on estänyt v.2023 Mikkoa näkemästä omia lapsiaan??
Poikaystävä oli silloin the best dad ja Helena syrjäytti lastensa isän = Mikon kokonaan. Hävytöntä..
HÄPEÄISIT HELENA
Jos se että Helena ja lapset oli Troyn kanssa ihan kuvissa, on väärin ja isän syrjäyttämistä, mites Natalie? Ei tietenkään ole väärin tai syrjäyttämistä, kun siis hän on niin ihana.
Kaksinaamaisuus taas huipussaan 😂
Mitähän kajaanin punkero saa siitä, että täällä kaukonuolee misoa. ei kun niin joo, kateus hellua kohtaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄPEÄISIT HELENA
Jos se että Helena ja lapset oli Troyn kanssa ihan kuvissa, on väärin ja isän syrjäyttämistä, mites Natalie? Ei tietenkään ole väärin tai syrjäyttämistä, kun siis hän on niin ihana.
Kaksinaamaisuus taas huipussaan 😂
Helenan moka
Jollain oikeasti vaatimattomista taloudellisista olosuhteista tulleelle tällainen toiminta olisi jo johtanut kadulla elämiseen tai paremmassa tilanteessa jonkinlaiseen tuettuun asumiseen. Helenan tilanne on siis taloudellisesti ajatellen hyvä. Siihen nyt tuskin tarvitaan mitään keräyksiä tai muita. Nyt on kysymys muunlaisesta tuesta tai ratkaisun hakemisesta. Hänellä on myös lapsuuden perhe tukena, jota monilla vaikeassa tilanteessa elävillä ei ole. Siinäkin asiassa Helenalla on hyvin. Hänen entinen miehensä kykenee huolehtimaan heidän yhteisistä lapsistaan. Siinäkin asiassa Helenalla on hyvin.
Hänellä on kuitenkin ilmeisen paha olla. Hänen on mahdollista saada tukea monelta taholta siihenkin. Siinä mielessä hänellä on hyvin.
Jotenkin vain tuntuu, että tämä ympäristön tarjoama mahdollinen tuki, siis melkein kaikilla elämän alueilla, ei kohtaa nyt tarvitsijaa. Siitä syyllistetään kaikkia mahdollisia osapuolia ja myös täysin ulkopuolisia. Suurin osa on jo puolustuskannalla näiden syytösten edessä, vaikka eivät ole mitenkään vaikuttaneet tilanteen syntymiseen. Eikä useimmilla ole todellista mahdollisuutta korjata mitään Helenan elämässä. Me kaikki koemme olevamme jotenkin kohteina näissä loputtomissa syytöksissä elämän epäoikeudenmukaisuuden edessä.
Useimmat meistä ovat joutuneet kokemaan jonkin hyvinkin vakavan tilanteen, kun elämä ja ihmiset heittävät eteen monenlaista. Monet meistä ovat joutuneet vain kokoamaan itsensä ja selvittämään tilanteet edes jonkinlaiselle arkipäivän toimimisen tasolla hyvinkin pienin avuin. Loputtomat valitusvirret olisivat siinä tilanteessa vain syöneet loputkin vähäisistä voimavaroista, joten oli vain etsittävä sitä hopeareunusta raa'an todellisuuden keskeltä, että jotenkin sai pidettyä pään kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu Kristiina Nurmi
Kai tyhmä tiedät, että missään muualla ei uutisoida, juntti!
Tähän tulee kohta huutoa että Helenan rahat ja raha-asiat eivät kuulu muille :) kummasti Mikon rahat kuuluivat kovastikin muille, innokkaasti niitä oltiin jakamassa ja kertomassa kuinka paljon ja mitä kaikkea Mikko joutuu vielä Helenalle antamaan ja järjestämään.