Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
42641/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä huvittava ketju. Tai tarkemmin mietittynä pelottava ketju, mitä ihmiset saa vieraiden ihmisten haukkumisesta? Eikö omassa elämässä tapahdu mitään. 

Joku heittää ihan omasta hatusta jonkun jutun Helenasta ja neljä sivua myöhemmin siitä puhutaan kuin faktana.

Sairasta, että tällaista ketjua ei ylläpito poista. Annetaan ihmisten puhua p@skaa ihmisistä, molemmin puolin. 

Tässäkö on ihmisten mielenterveyden taso nykyään?

Tästä syystä boikotoin Sanomaa. En osta heiltä mitään. 

Mutta täällä kuitenkin viestittelet? Melkoinen boikotti. 

Kaikessa mikä maksaa. Lehdet, ruutu, osakkeet.

Vierailija
42642/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ei muistanut äitienpäivää, vaan iloitsi synttäreistään. Nyt joku muistutti äitienpäivästä ja siitähän sai herjaa Mikkoa vastaan. Ihme hörhö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42643/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki äidit tapaa lapsiaan äitienpäivänä, kun on erilaisia elämäntilanteita ja asumista jopa eri mantereilla. Onneksi puhelimet ja monenlaiset nettiyhteydet ovat mahdollistaneet äitienpäiväjuhlan sellaisissakin tilanteissa. Voisiko tässä tilanteessa ajatella jotain nettiyhteyttä.

Helena itse skippasi äitienpäivät 2023 ja 2024. 

Vierailija
42644/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Kipperin Hellu on piilottanut Kakskertaan kun pitäis päästä hakemaan sieltä?

Samaa mietin. Rahaa? Jotain "todisteita"? Kyl se sinne vielä pyrkii, eiköhän Mikko perheineen ole nyt MM - kisoissa. Siksi ei Äitienpäivä onnistu.

Mitä Hellu niillä tavaroillaan tekee, jos ei ole vakituista asuinpaikkaakaan? 

Miksi satuilet ja keksit.  Miksi Natalie  kulkee lapsettomuushoidot hoidoissa?  Miksi Mikko on vieraitten perään jne.   Onko kivaa keksiä arvuutteluja hullu.

No niin kilahti taas Helenalla.Miten itse kehtaat passauttas itseäsi viimeisillä raskaana olevalla siskollasi.

Ai Nataliekin siellä uikuttaa ja päivystää.&nb

Helena ei häpeä rasittaa sisartaan tässäkin tilanteessa.Vie heiltä oman äitienpäivän vaatimalla erkois huomion.Häipyisi hotelliin ja antaisi perheelle rauhan.Jenkki monologit päättyivät kun joutui valvottuihin tapaamisiin.Sekä tietenkin poisto huvilalla ei ole upeaa miliöötä missä kuvata.

Vierailija
42645/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailuja kirjoitti:

Siihenhän oli selkeä ayy miksi Helena halusi yksinhuoltajuutta. Lapset halusivat jäädä Minnesotaan kuin myös Helena ja Mikko jääräpäisesti halusi Turkuun. Helenahan halusi lasten parasta toisin kuin Mikko. 

Millä Helena olisi tullut toimeen kolmen lapsen yksinhuoltajana USAssa? Miljoonan euron avioehtokorvauksella ei olisi pitkään tullut toimeen vai olisiko kustantanut kaikki kulunsa voidepurkkifirmallaan?

Kaikki olisi järjestynyt, jos vaan Mikko olisi ollut yhteistyökykyinen eikä vaan keskittynyt riitelemään. Koivuilla tämä taitaa olla pelkkää taistelua ja voitontahtoa niin siinä jää lapset toiseksi ja maksavat mielenterveydellään. 

Haluaako Mikko, että kaikki käy terapiassa?

Kukahan tänäänkin riitelee? Ei Mikko. Mikko on hu

Älä puhu paskaa ja samaa paskaan.  Jokaiseen samojen toistoon voi haistattaa pskaa huilulle. 👍👍👍

Vierailija
42646/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen iloitsi Lohjasta ja Helsingistä, jossa on hyvä olla. Nyt joku muistutti äitienpäivästä ja hurraa, parikymmentä herjaviestiä.

Vierailija
42647/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

punkerolla on kyllä iso ylähuuli, turvonnut kuten koko valas Kajaanissa, misofani!

Tai Turun valas ihan mikon kotipuolesta🤭

Vierailija
42648/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellun omassa yksinhuoltajuutta koskevassa hakemuksessa oli että isä saisi tavata lapsiaan ainoastaan koulujen loma-aikoina ja pyhinä. 

Ja olihan vuoden jenkeissä ilman lapsiaan, sinä vuonna ei vissiin kalenterissa ollut äitienpäivää.

Olisi kannattanut sopia sen lasun kanssa etukäteen eikä luottaa siihen että valvotut loppuu. Omista mokista on turha muita syyttää.  Ne päivät on nyt todennäköisesti oikeus määrännyt ja ei niitä muuteta noin vaan .

Mutta saipa nämä kaikki käännettyä somessa Mikon syyksi.

Mikon vika, ettei lastensuojelu ole töissä sunnuntaina äitienpäivänä.

Itsessä ei tietenkään ole mitään vikaa. Kerran Helena luuli jo tehneensä virheen, mutta sitten huomasi että erehtyi.

Vierailija
42649/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se Helenan haukkumista, kun kertoo hänen jääneen useista valheista kiinni? Lähteenä on esimerkiksu Helenan oma insta. Eikös se ole faktojen kertomista? 

Yliksellä joku hörhö paasaa laittomasta vieraannuttamisesta. Jos Helena olisi käyttäytynyt niinkuin normaalit ihmiset, hankkinut asunnon ja työn ja lopettanut instahöpötykset ja riehumisen, niin ei olisi tarvinnut valvottuja tapaamisia. Katse peiliin Helena. Mitä se oli se vuoden poissaolo lasten elämästä siellä ameriikoissa? Itseaiheutettua vieraannuttamista.

Vierailija
42650/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeätä Lasu Turku ja Mikko Koivu todella törkeyden huippu.

Samaa mieltä todella törkeä äijä .Fiksu lopettaisi tämän pelleilyn, mutta eihän se sitä voi lopetaa kun itse sen on järjestänyt valheillaan. Sairasta!

Minkä se tuolle exälleen voi? Ei hommaa kämppää, työtä, ränttää someen. Joskus aikuisen ihmisen pitää miettiä myös miltä oma toiminta näyttää.

Vierailija
42651/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mulkku äijä ei siitä pääse mihinkään ihan kusipää.

Vierailija
42652/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Kipperin Hellu on piilottanut Kakskertaan kun pitäis päästä hakemaan sieltä?

Samaa mietin. Rahaa? Jotain "todisteita"? Kyl se sinne vielä pyrkii, eiköhän Mikko perheineen ole nyt MM - kisoissa. Siksi ei Äitienpäivä onnistu.

Mitä Hellu niillä tavaroillaan tekee, jos ei ole vakituista asuinpaikkaakaan? 

Miksi satuilet ja keksit.  Miksi Natalie  kulkee lapsettomuushoidot hoidoissa?  Miksi Mikko on vieraitten perään jne.   Onko kivaa keksiä arvuutteluja hullu.

No niin kilahti taas Helenalla.Miten itse kehtaat passauttas itseäsi viimeisillä raskaana olevalla siskollasi.

<sinä ihme piru olet kun arvuutelet ja keksit tuntemattomista. Eilen tuli minunkin sisko erheineen yhteistä äitienpäivää viettämään.  He rakastaa toisiaan niinkuin mekin siskoksina.  Ihan normaalia.  Soita moukka Helenan  siskolle ja kysy häneltä äläkä täällä paskaa keksi. Ymmärrätkö. 👍👍👍

Vierailija
42653/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mulkku äijä ei siitä pääse mihinkään ihan kusipää.

Ei Helena Koivu ole mies.

Vierailija
42654/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se Helenan haukkumista, kun kertoo hänen jääneen useista valheista kiinni? Lähteenä on esimerkiksu Helenan oma insta. Eikös se ole faktojen kertomista? 

Yliksellä joku hörhö paasaa laittomasta vieraannuttamisesta. Jos Helena olisi käyttäytynyt niinkuin normaalit ihmiset, hankkinut asunnon ja työn ja lopettanut instahöpötykset ja riehumisen, niin ei olisi tarvinnut valvottuja tapaamisia. Katse peiliin Helena. Mitä se oli se vuoden poissaolo lasten elämästä siellä ameriikoissa? Itseaiheutettua vieraannuttamista.

Hänellä oli paljon hoidettavaa siellä, bisnes ym. Ja autokin piti hankkia.

Vierailija
42655/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin naapuritalon ovikelloa ja sisäänpäästyäni muutin sinne asumaan. Olen asunut siellä ihan asiallisesti jo vuoden. Nyt minut poistettiin sieltä enkä pääse hakemaan omia tavaroitani ja niitä tavaroita mitä käytin kuin omiani.

Luulin että tämä maa on oikeusvaltio.

Mä yritin käydä naapurin kämpästä hakemassa tavaroita, aattelin että en häiritse kun ovat muualla, ja heti syytetään asuntomurrosta. Kävivät läpi mun tavarat ja autonkin vaikka sanoin että kaikki on ihan mun omia kamoja. Ei oo oikeusvaltio tämä.

(Nyt olen saanut mun tavarat mutta sit kuitenkaan en ole. Oon aika varma siitä että jotain tavaroita mulla kuuluisi olla ja jonkun ne kuuluisi mulle järjestää.)

Niin ja mä haluun vielä lisätä sen, että mä jouduin menemään ikkunasta sinne naapurin kämppään ihan v

Mulla ei oo nyt kotia koska en saanut asua naapurin kämpässä ilmaiseksi pidempään. Ja kukaan ei oo hankkinut mulle kotia. On tarjottu kyllä, mutta ne ei olleet riittävän tasokkaita.

Vierailija
42656/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää. Kun tuo isä ei kykene mihinkään missä lasten äiti jotain hyvää elämäänsä saisi, voisi ainakin lopettaa tuon tahallisen kiusanteon ja kostamisen. En pidä miehenä.

No eikö tuon äidin pitäisi kuitenkin hankkia niitä hyviä asioita elämäänsä itse? kaipa hänelle on kerrottu vuoden ajan mitkä ne reunaehdot on? Asuntoa on sossut tarjonneet mutta se ei kelvannut kun ei ollut oikean tasoinen. No siellä olisi kuitenkin saanut lasten kanssa asua ja tätä koko tilannetta ei olisi.

Älä kirjoita paskaa vai etkö muuhun kykene? Oletko niin henkisesti köyhä täällä roikut paskaa jauhamassa. 

Vierailija
42657/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tämä some-juttu sitten on ellei yritys kääntää lapset isää vastaan? Samoin lapsille on kerrottu kuinka naamiomiehet koirineen tuli ajamaan äidin pois kodista, koska isi halusi niin. Eihän se toki millään lailla ole vieraannuttamista, vaan ainoastaan totuus...

Vierailija
42658/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää. Kun tuo isä ei kykene mihinkään missä lasten äiti jotain hyvää elämäänsä saisi, voisi ainakin lopettaa tuon tahallisen kiusanteon ja kostamisen. En pidä miehenä.

No eikö tuon äidin pitäisi kuitenkin hankkia niitä hyviä asioita elämäänsä itse? kaipa hänelle on kerrottu vuoden ajan mitkä ne reunaehdot on? Asuntoa on sossut tarjonneet mutta se ei kelvannut kun ei ollut oikean tasoinen. No siellä olisi kuitenkin saanut lasten kanssa asua ja tätä koko tilannetta ei olisi.

Älä kirjoita paskaa vai etkö muuhun kykene? Oletko niin henkisesti köyhä täällä roikut paskaa jauhamassa. 

Sulla oli tasan 0 argumenttia tuossa oksennuksessa. Pelkkää haukkumista ja rähjäämistä, kun ei pysty vastaankaan sanomaan.

Hyvin olet ottanut idolistasi mallia.

Vierailija
42659/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa on se, että käräjäoikeus ei anna väliaikaismääräystä valvotuista tapaamisista ja yksinhuollosta ilman painavia perusteita.

Me emme tiedä niistä perusteista, koska H ei ole niitä kertonut. Toki oikeuden päätös lienee suurimmalta osin julkinen, joten eiköhän ne esiin tule.

Ymmärrän, että jos tapaamiset on määrätty valvottuna, Mikko ei voi tuosta noin vaan antaa lapsia Hellulle äitienpäivänä.

Vierailija
42660/55669 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa lasten harrastuksissa jääkiekko iso laji, ei vaan oo kaikille, kallista ainakin stadissa. 

Nautin hevetisti kun Teemun pojista ei tullut hyviä kiekkoilijoita vaikka lapsesta saakka painosti. 🤣🤣🤣

Normaaleilla ihmisillä on kyllä ihan eri asiat mistä nauttii! Koti, terveys, työ, ihmissuhteet, vaikka elämä olisi köyhempääkin.

Teemu tai Teemun pojat ei kyllä ole ensimmäisenä listanna, kun puhutaan nautinnoista. Tai mistä ei nautita.

Ketju on lukittu.