Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Kipperin Hellu on piilottanut Kakskertaan kun pitäis päästä hakemaan sieltä?
Samaa mietin. Rahaa? Jotain "todisteita"? Kyl se sinne vielä pyrkii, eiköhän Mikko perheineen ole nyt MM - kisoissa. Siksi ei Äitienpäivä onnistu.
Mitä Hellu niillä tavaroillaan tekee, jos ei ole vakituista asuinpaikkaakaan?
Miksi satuilet ja keksit. Miksi Natalie kulkee lapsettomuushoidot hoidoissa? Miksi Mikko on vieraitten perään jne. Onko kivaa keksiä arvuutteluja hullu.
No niin kilahti taas Helenalla.Miten itse kehtaat passauttas itseäsi viimeisillä raskaana olevalla siskollasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nataliekin juhlii äitienpäivää su kun lapset siellä.
Taitavat juhlia Sakun perheen kanssa Mikon vanhempien luona, rakasta mummoa.
Juu ja Natalien ovat adoptoineet ja yrittävät saada nyt lapsetkin kokonaan pois biologiselta äidiltään. Hieno Koivu- family! Toivottavasti omatunto ei liikaa härnää. Se voi nimittäin aiheuttaa hiusten putoamista ja masennusta sekä oksentelua.
Onko näillä lainkaan omatuntoa??? Joskus tuntuu ettei noin rikkailla ole, raha sokaissut.
Helenan täytyy saada apua, ei pääse omin avuin tuosta avioerosta.
Hieman koomista kyllä kuinka Helena eilen mietti että mitä jos joskus oikeasti olisi hätätilanne ja tarvitsisi poliisilta apua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne Heleeenan hallus jenkkipassit? Mitä se niillä tekee kun ei pääse edes Usaan. Niin on pahasti tyrinyt.,
Helena ei luovuttanut lasten passeja edes silloin kun lasten asuinpaikka määrättiin Turkuun. Viranomaiset joutuivat silloinkin tekemään väliaikaiset pikapassit lapsille (ilman Helenan suostumusta), jotta pääsevät suomen lennolle.
Siellä lasten passit ovat normaalisti vain 5v voimassa. Aikuisten 10vuotta.
Mikon lasten passit vanhenee lokakuussa mitkä sai häihin viime vuonna mutta Heleeena vei eestiin
Suomessa ollessa tulisi puhua suomea lapsille. Englannin jatkuva puhuminen hidastaa heidän kielenkehitystään ja vaikeuttaa koulussa pärjäämistä. Natalie voisi opetella suomen kielen.
Siellä taas kaikesta tietämätön pöljämuki äänessä. Että ihan todellako kaksikielisissä perheissä lasten kielenkehitys hidastuu? Joopajoo, johan oli taas aivoperu siellä.
Itse asiassa kaksikielisten lasten kielenkehitys on hitaampaa kuin yksikielisillä eikä vaikuta aikuisena puhuttuun kieleen. Mutta tilanne ei ole mitenkään poikkeuksellinen, kuten Suomessa hyvin tiedetään, meillä kun on suomenruotsalaiset joista moni kasvaa kaksikielisessä perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Mison ylähuuli riittää kyllä kendon mm-kapteeniksi, selvin päin!
eikö tulut kiekko menestystä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä huvittava ketju. Tai tarkemmin mietittynä pelottava ketju, mitä ihmiset saa vieraiden ihmisten haukkumisesta? Eikö omassa elämässä tapahdu mitään.
Joku heittää ihan omasta hatusta jonkun jutun Helenasta ja neljä sivua myöhemmin siitä puhutaan kuin faktana.
Sairasta, että tällaista ketjua ei ylläpito poista. Annetaan ihmisten puhua p@skaa ihmisistä, molemmin puolin.
Tässäkö on ihmisten mielenterveyden taso nykyään?
Ei ketjujen poistaminen ole ylläpitoa tai moderointia.
Kun yksi ketju poistuu, kolme muuta tulee tilalle. Kun ne kolme poistetaan, kolme muuta tulee niiden tilalle ja sitten on 9 ketjua missä jauhetaan samaa asiaa.
Täältä pitäisi bannata yksittäisia postaajia.
Ensimmäisenä mahojankuttaja, ja sen jälkeen kaikki muut jotka eivät pysty keskustelemaan ilman haukkumasanoja ja alatyylisiä vihjailuita.
Mutta koska Sanomaa ei kiinnosta, Ylilauta, Jatkoaika ja muut foorumit saavat lisää käyttäjiä ja tänne jäävät vain häiriintyneimmät, jotka on muualta bannattu.
Suomessa lasten harrastuksissa jääkiekko iso laji, ei vaan oo kaikille, kallista ainakin stadissa.
Mistä maasta tää haistattelija on :)). Suomenkieliset kyllä tajuaa miksi kysymys.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/melkoinen-isanpaivatempaus-helena-koivu-y…
Näin vietettiin isänpäivää amerikoissa pari vuotta sitten.
Tämän lisäksi Helena ei päästänyt lapsia isänsä häihin. Hassua, mutta niin se metsä kuin sinne huudetaan. Vinku vinku vaan, Helena, et saa minulta yhtään empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitakaa ny paskaa kaikki tymien jankkaajat. Olette ihan pimeitä.
Kun ei ole mitään uutta te hullut jauhatte samaa paskaa aamusta iltaan. Eikö Suomessa hulluja hoideta ollenkaan enää.
Ei! Huonosti on mt- potilaiden tilanne Suomessa. Rikkailla kaheleiilla on varaa terapeuttiin, silti ei siellä päät parane! Hiukset irtoo ja masennuslääkkeet ja viski pöhöttää ja saa aikaan oksennukset. Vai pitäisköhän ökyjen maksaa yksityisille vähän vähemmän? 😉
Ei kaikki äidit tapaa lapsiaan äitienpäivänä, kun on erilaisia elämäntilanteita ja asumista jopa eri mantereilla. Onneksi puhelimet ja monenlaiset nettiyhteydet ovat mahdollistaneet äitienpäiväjuhlan sellaisissakin tilanteissa. Voisiko tässä tilanteessa ajatella jotain nettiyhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Helena sanoo että valvottujen tapaamisten aikatauluista ei vielä tiedetä koska järjestävä taho on vaihtumassa, tulee uudet työntekijät yms. Sitten kuitenkin ihmettelee ettei saa tavata lapsia äitienpäivänä koska Mikolle ei sovi. On kuulemma kysynyt lastensuojelulta onko oikein ettei saa tavata lapsia äitienpäivänä mutta ei ole saanut vastausta. Helenan puheesta ei selviä onko lastensuojelu ollut alunperinkään valmis järjestämään valvotun tapaamisen juuri äitienpäiväksi. Vai onko kaikki taas Helenan omaa säätämistä.
Taitaa olla Mikon kaasuvalottamista. Syy äitienpäivän peruuntumiseen voi liittyä vaikka siihen että silloin ei ole valvojaa saatavilla, mutta kun sen sanoittaa kun Helena teki, saa asian ainakin kuulostamaan siltä että Mikko tekee kiusaa tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa lasten harrastuksissa jääkiekko iso laji, ei vaan oo kaikille, kallista ainakin stadissa.
Nautin hevetisti kun Teemun pojista ei tullut hyviä kiekkoilijoita vaikka lapsesta saakka painosti. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena sanoo että valvottujen tapaamisten aikatauluista ei vielä tiedetä koska järjestävä taho on vaihtumassa, tulee uudet työntekijät yms. Sitten kuitenkin ihmettelee ettei saa tavata lapsia äitienpäivänä koska Mikolle ei sovi. On kuulemma kysynyt lastensuojelulta onko oikein ettei saa tavata lapsia äitienpäivänä mutta ei ole saanut vastausta. Helenan puheesta ei selviä onko lastensuojelu ollut alunperinkään valmis järjestämään valvotun tapaamisen juuri äitienpäiväksi. Vai onko kaikki taas Helenan omaa säätämistä.
Valvottuja tapaamisia ei järjestetä vkl eikä pyhinä. Mitä se Helena oikein kuvittelee? On niin tärkeä the äiti, että juuri hänelle pitää järjestää sunnuntaina tapaaminen. On se kyllä törkeä ihminen. Hoitaisi asiansa niin että ei alunperinkään j
Tervejärkinen mies lopettaa nämä naurettavat valvotut tapaamiset ja ilman muuta antaa lasten mennä Helenan luokse äitienpäivänä. Ja vaatii palauttamaan 50/50.
Mikä on Mikon ongelma?
Yhdellä sanalla: Helena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin naapuritalon ovikelloa ja sisäänpäästyäni muutin sinne asumaan. Olen asunut siellä ihan asiallisesti jo vuoden. Nyt minut poistettiin sieltä enkä pääse hakemaan omia tavaroitani ja niitä tavaroita mitä käytin kuin omiani.
Luulin että tämä maa on oikeusvaltio.
Mä yritin käydä naapurin kämpästä hakemassa tavaroita, aattelin että en häiritse kun ovat muualla, ja heti syytetään asuntomurrosta. Kävivät läpi mun tavarat ja autonkin vaikka sanoin että kaikki on ihan mun omia kamoja. Ei oo oikeusvaltio tämä.
(Nyt olen saanut mun tavarat mutta sit kuitenkaan en ole. Oon aika varma siitä että jotain tavaroita mulla kuuluisi olla ja jonkun ne kuuluisi mulle järjestää.)
Niin ja mä haluun vielä lisätä sen, että mä jouduin menemään ikkunasta sinne naapurin kämppään ihan vaan siks, kun ne ei olleet kotona ja ovet oli lukossa. Enkä tiennyt, että niiden hälärit alkais soida, en mä voinut sille mitään. Ihan törkeesti poliisi kuitenkin noistakin mua syytti, siis MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU??? Aina kaikki on vaan mun syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailuja kirjoitti:
Siihenhän oli selkeä ayy miksi Helena halusi yksinhuoltajuutta. Lapset halusivat jäädä Minnesotaan kuin myös Helena ja Mikko jääräpäisesti halusi Turkuun. Helenahan halusi lasten parasta toisin kuin Mikko.
Millä Helena olisi tullut toimeen kolmen lapsen yksinhuoltajana USAssa? Miljoonan euron avioehtokorvauksella ei olisi pitkään tullut toimeen vai olisiko kustantanut kaikki kulunsa voidepurkkifirmallaan?
Kaikki olisi järjestynyt, jos vaan Mikko olisi ollut yhteistyökykyinen eikä vaan keskittynyt riitelemään. Koivuilla tämä taitaa olla pelkkää taistelua ja voitontahtoa niin siinä jää lapset toiseksi ja maksavat mielenterveydellään.
Haluaako Mikko, että kaikki käy terapiassa?
Kukahan tänäänkin riitelee? Ei Mikko. Mikko on huolehtinut Helenan tavarat varastoon, kun ei itse pakannut tai muuttanut. Mikko on huolehtinut että lapsilla on turvallinen koti, eikä joku huoneistohotelli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/melkoinen-isanpaivatempaus-helena-koivu-y…
Näin vietettiin isänpäivää amerikoissa pari vuotta sitten.
Tämän lisäksi Helena ei päästänyt lapsia isänsä häihin. Hassua, mutta niin se metsä kuin sinne huudetaan. Vinku vinku vaan, Helena, et saa minulta yhtään empatiaa.
Missäs se isä olikaan? Olisiko lapset pitänyt kiikuttaa isälleen Suomeen vaikkei edes ollut suomalainen isänpäivä? Troy oli oman tyttärensä kanssa, onpas kauheeta.
Vierailija kirjoitti:
Hieman koomista kyllä kuinka Helena eilen mietti että mitä jos joskus oikeasti olisi hätätilanne ja tarvitsisi poliisilta apua :D
luulisi saavan samalla lailla kun kuka tahansa