Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
34701/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeasti! Onko nyt niin että teillä kaikilla on jotenkin traumaattinen äitisuhde ja kanavoitte sitä tähän?

Vierailija
34702/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeasti! Onko nyt niin että teillä kaikilla on jotenkin traumaattinen äitisuhde ja kanavoitte sitä tähän?

Itse kanavoit paskaa tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34703/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kanavoit paskaa tähän.

Vierailija
34704/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällainen sairas ketju saa jatkaa vauva-palstalla?  Joka toinen kommentti on sairasta panohommaa ja nämä kaikki kommentit ovat täysin ketjun keskustelusääntöjen vastaisia. Kuka tällaisen ketjun ylläpidosta vastaa? Yksi ja sama tyyppi dominoi ketjua täysin asiattomilla ja ala-arvoisilla panemiseen liittyvillä kommenteillaan. Olen laittanut asiakaspalveluun viestin ja esimerkkejä näistä kommenteista ja aikaisemmin ketjut suljettiin, mutta nyt meno on mennyt kahta kauheammaksi ja mitään ei tapahdu. Nämä kommentithan  täyttävät ihan selvästi kunnianloukkauksen kriteerit. 

Minä olen aiemmin laittanut asiakaspalveluun viestin kolme kertaa. Nyt laitoin taas, ja siihen esimerkkejä viesteistä. Ketjua ei näköjään silti poisteta.

Vierailija
34705/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätä ketjua voisi jo viimeinkin sulkea tai poistaa?

Helena on vaiennut instassaan, lapset kaipaa omaa äitiään - ja bonusäiti iloitsee.

Mikko-isukki asianajajineen juhlii jo voittoa... mitään lisättävää tuskin enää on.

Juoruämmät nukkuu ja juoppoporukka reuhaa täällä iltaisin. Ketju kiinni nyt please?!

Olen useamman kerran pyytänyt ketjun poistopyynnön, viimeksi viikko sitten. 

Keskustelu edelleen ala-arvoista. Katsotaan taas viikon kuluttua.

Minä myös olen pyytänyt ketjun poistoa useamman kerran. 

Vierailija
34706/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hs, Espoolainen pariskunta muuttaa Losiin, myy kaiken omaisuutensa, eläminen maksaa 25 000 dollaria kkssa, yhden lapsen hoito päiväkodissa 5000 dollaria. 

maksumuurin takana

Vierailija
34707/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena on vaiennut instassaan, lapset kaipaa omaa äitiään - ja bonusäiti iloitsee.

Mikko-isukki asianajajineen juhlii jo voittoa... mitään lisättävää tuskin enää on.

Juoruämmät nukkuu ja juoppoporukka reuhaa täällä iltaisin. Ketju kiinni nyt please?!

Hyvä vaan ettei poistu, mahdollisessa kunnianloukkausjutussa hyvää aineistoa. 

Vierailija
34708/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapa nähdä muuttuuko insta julkiseksi ja aukeaako sanainen arkku vapun kunniaksi. Yleensä Helena paukuttaa monologeja ja luo draamaa juuri juhlapyhinä. Tosin nyt ei ole enää Kakskertaa jossa draamailla.

Tonkkamonologeja :D 

Vierailija
34709/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama fakta.

Molemmat joutuneet tekemisiin poliisin kanssa useita kertoja. Ainakin toinen, naispuolinen, saanut rikossyytteet useista rikoksista.

Molempien käytös ja teot johtaneet myös siihen, että heidän lapsensa ovat lastensuojelun asiakkaina.

Molemmat saavat tavata lapsiaan vain valvotusti lasten hyvinvoinnin ja turvallisuuden takaamiseksi.

Keitä he ovat? Helena Koivu ja hänen exänsä, Troy H.

Vierailija
34710/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenan olisi kannattanut kuunnella niitä, jotka varoitteli Mikosta suhteen alussa. Mutta Mikko vei kiireellä jenkkeihin ja loppu on historiaa.

😂😂Olet kääntänyt tämän ympäri ämpäri hellumaiseen tyyliin. Köyhä virolainen respaharjoittelija-golddiggeri iski miljonäärijääkiekkoilijan. Kyllä Mikkoa varoiteltiin tuosta kamalasta hampuusista. Valitettavasti ei kuunnellut ja meni halpaan. Elämänsä pahin virhe. 

Mikko se iski hotellin respan, rakastui ensisilmäyksellä ja vei heti jenkkeihin. LOL🤣🤣😂

Eikö mikko tuntenut jo nattyn tällöin? Jos punoivat juonen ja etsivät köyhää synnyttäjää lapsilleen? Jolta saisi l

Jos Helenalle ei enää maistu vastaanottovirkailijan työ hotellissa, niin miksipä ei kokeilisi vuokrakohtuna toimimista. Hellulla on oiva kokemus ns. "porsimisesta", joten se sujuisi luonnostaan.

Vierailija
34711/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä vähän huolestuttaa että minkälaisissa piireissä osa kommentoijista liikkuu jos Helenan käytös on ihan '"normisettiä" avioeron yhteydessä. Kiireellinen sijoitus, vankilatuomion, tulevat käräjät, videot jossa mesotaan että mitä ikkunoita rikotaan. Niinkuin ihan oikeastiko tuo on jossain piirissä ihan normaalia?!

TiinaTiikille, Tinttiniinkulle, Teksasin mulkosilmälle ja muutamalle muulle aivan normaalia käytöstä

Kuka on Teksasin mulkosilmä? 

Sadusta ei vielä tänään mutta ehkä  huomenna !

Finnis.her 

Vierailija
34712/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakskerran puitteet oli hienot instailla. Ennenkaikkea merinäkymät. Talvella takassa tuli monesti ja Helena lokoisasti istui villasukat jalassa. Ihan rennosti.

Saahan sitä Aurajoestakin hienoja kuvia! Turussa on upeita kuvauskohteita. 

Vierailija
34713/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama fakta.

Molemmat joutuneet tekemisiin poliisin kanssa useita kertoja. Ainakin toinen, naispuolinen, saanut rikossyytteet useista rikoksista.

Molempien käytös ja teot johtaneet myös siihen, että heidän lapsensa ovat lastensuojelun asiakkaina.

Molemmat saavat tavata lapsiaan vain valvotusti lasten hyvinvoinnin ja turvallisuuden takaamiseksi.Ei

Eikö tämä Troy ollut jotenkin sekaantunut huumeisiin tai käyttänyt niitä? Olisiko vienyt Helenaa mukanaan niihin kuvioihin?

Vierailija
34714/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama fakta.

Molemmat saavat tavata lapsiaan vain valvotusti lasten hyvinvoinnin ja turvallisuuden takaamiseksi.

Jos asianosaiset aktivoituu, kirjoitus kertoo sinusta. Anna mennä vaan, jatka pakkomiellettäsi. 

Vierailija
34715/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saapa nähdä muuttuuko insta julkiseksi ja aukeaako sanainen arkku vapun kunniaksi. Yleensä Helena paukuttaa monologeja ja luo draamaa juuri juhlapyhinä. Tosin nyt ei ole enää Kakskertaa jossa draamailla.

Apinaviini saattaa saada kielenkannat taas laulamaan. Ei se malta pysyä hiljaa, vaikka kannattaisi.

Vierailija
34716/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan ettei poistu, mahdollisessa kunnianloukkausjutussa hyvää aineistoa. 

Ketjun poistamista pyydätte jos keskustelu ei sovi teidän agendaanne nimeltä Mikko.

Vierailija
34717/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkkulaiset juorumummot. Paistaako aurinko Suomen perseenreikään. Onko simat tehty ja munkit paistettu vai menikö aika puolustellessa Tuiren poikaa Mikkoa.

Neulotaan töppösiä jos läpyskä saadaan tiinehtymään. Täällä persreiässä joki on ihan paskanen. Tässäpä tämä.

Vierailija
34718/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen maho ja katkera. Etsin yh miestä että saisin sairaasti leikkiä muka äitiä. 

Vierailija
34719/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Didon raskaustesti monologeja ja seesaminsieniä. 

Vierailija
34720/55669 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma ei kierrä. On niin ummehtunutta ja masentaa kun tämän ketjun avaa. Sellainen juoruämmien keskinäinen rinkirunkkaus jossa keskellä Helena palaa padassa.

Ketju on lukittu.