Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55671)
Minusta myös outoa pitää rajoitteena sitä että Helenan mahdollinen uusi äijä joutuisi itse maksaan asumisensa eikä pääsis Mikon siivellä.
Ymmärrän et Mikko maksais muksujen asumisen ja jotenkin vielä hellunkin mutta en uuden polkijan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä niin vahingoniloista porukkaa kommentoimassa, että oikein sivullistakin hirvittää ihmisten pahuus.
Varmaan täällä on paljon Koivun sukua ja lätkäfaneja riemuitsemassa Helenan mahdollista häviötä.
Ei pitäisi kilpailla lasten mielenterveydellä. Ne kolme kuuluvat vain molemmille biologisille vanhemmilleen.
En ole instassa enkä ole nähnyt muita videoita kuin vain sen, missä Helenaa häädetään kakskerrasta.
Mua ei kiinnosta vieraitten ihmisten yksityisasiat, mutta lapsirakkaana ja itsekin äitinä haluan pitää Helenan puolia.
Jos et ole seurannut koko juttua etkä katsonut Helenan Instagramia, mistä täällä puhutaan, niin jättäisin kyllä sinuna kommentoimatta. Jos pidät jonkun ihmisen puolia perusteluina se että olet lapsirakas ja äiti, niin kyllähän sinä vallan tyhmä olet.
Helena ehti jo paikalle.En ole sitä ig tarinaa seurannut.No niin juuri vähättelit ig esitystedi seuraaja määrää.Ex miehesi suku ja lätkän pelaajat niitä ikuisesti vihaat.Päätyerkdi voi sääli lapset ja lopuksi Olen Äiti.Vedit kyllä niin sekavaa settiä että miten meni niinkuin omasta mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on Mikko hakenut yksinhuoltajuutta, Helena kertoo instassa.
ilmeisesti suositeltu, Helenahan on hakenut 3 kertaa yksinhuoltajuutta ja tietääkseni Mikko ei kertaakaan.
Suositeltu jo viime syksynä. Ja nyt luultavasti lasu on tiukentanut linjaustaan.
Tärkeintä olisi että lasten elämä saataisiin rauhoitettua ja suojattua.
Vierailija kirjoitti:
Mikko, lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se Mikko kyllä käsittämättömän ylimielinen. Sama uhritarina vaan jatkuu loputtomasti...
Ylimielinen se on aina ollut mutta ikävää että virolainen eukko teki sille kolme lasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas oli kuvannut Helenaa ja Helena pelkäsi tätä kuvaamista. Helena mainitsi tästä useaan kertaan. Joonas ei aiemmin ole tehnyt moista, eli kuvasiko Helenan riehumista? Sitä, minkä Helena on jättänyt kertomatta?
Varmasti on kaasupulloepisodi tallessa. Oikeudessa sitten nähdään sekin.
Sen takia kuvaaminen oli Helenasta niin pelottavaa ja uhkaavaa, koska totuus tulee julki.
On täytynyt olla erikoista koska Joonas kuvannut.
Helenahan fantasioi usein siitä, että ihmiset näkevät hänet alasti. Joten olisko riisuutunut poliisien edessä alastomaksi ja heiluttanut poliisien edessä rusehtavaa tuheroaan samalla poliiseille huutaen "Tätäkö haluut, tätäkö haluut"?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Helena ei ymmärrä että se on hän ihan itse joka tässä showssa on syypää!?! Koko ajan maalittanut ex-ex miestään, josta on eronnut liki 6 vuotta sitten. Ja yrittää kaikin tavoin kiristää rahaa, lisää rahaa, mulle mulle heti ja nyt. Siis ihan sairas akka!
H e l e n a: Se olet sinä ketä voi syyttää että asiat on tässä pisteessä missä ne on. T a j u a t k o ??
😂 Sulla ole yhtäkään todistetta väitteellesi Helenan kiristämisestä tai showsta tai maalittamisesta. Eikö hävetä olla Mikon marionetti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne s. 73 toimii maalarina
Ihan törkeän hyvä tyyppi. Muusikko. Sharmikas.
Janne ja Saku syntyneet muutaman kuukauden ikäerolla. Janne aivan isän näköinen. Saku ei. Uskon että Jukka ollut hyvä isä myös Jannelle. Ainakin on hyvä tyyppi hänkin. 💙
Janne ei ole yhtään Jukan näköinen. On tullut äitinsä ja sukuunsa komeampi kun nämä.
Älä höpötä, aivan isä-Koivun näköinen. Ja Jukka on komea mies.
Sinä näät noi mutta minun mielestä jukka on tavismiehen näköinen
ma Helena tuli hakemaan lapsia Mikolta, Mikon isä tulee ja on lupsakan oloinen ja selittää Helenalle rauhoittavasti vaikka on kaoottinen tilanne
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Kakskerran kämpän omistus ratkaistaan täällä Suomessa. Suomen lakien mukaan. Jos avioehdossa lukee "Mikko antaa miljoonan Helenalle", niin vaikea sitä on muuttaa muotoon "Helena antaa Mikolle puolet miljoonien arvoisesta kiinteistöstä Suomessa ilmaiseksi". Helenan mukaan Mikko ei ole edes sitä miljoonaa maksanut.
Ota selvää kirjoita vasta sitten. Helenan mukaan 🙄
Tulisi nyt saatana tuo lehmä tiineeksi niin muutkin lehmät rauhoittuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Kakskerran kämpän omistus ratkaistaan täällä Suomessa. Suomen lakien mukaan. Jos avioehdossa lukee "Mikko antaa miljoonan Helenalle", niin vaikea sitä on muuttaa muotoon "Helena antaa Mikolle puolet miljoonien arvoisesta kiinteistöstä Suomessa ilmaiseksi". Helenan mukaan Mikko ei ole edes sitä miljoonaa maksanut.
velkainen tontti, miten Helena olisi pystynyt maksamaan joten Mikko otti velat päälleen.
Mitä tämä Helena nyt siis haluaa? Sen Kakskerran talon vai? Mikä on rauhan esteenä? H ei ole mielestäni kertaakaan sanonut suoraan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin,ja luultavasti Läpyskä hurmoksessa kun imee munaa ja nauttii että se on ollut monta vuotta Helenan sisällä.. Aaa sitä onnea toisen tähteestä. 😂😂😂😂😂😂😂
Näin varmaankin itseään ajatuksilla ja kuvittelulla saaitsensä kiihkoon. Varmaankin.
Ottiko Hellu Troyn tököä kakkoseen sakastissa?
Vierailija kirjoitti:
Minusta myös outoa pitää rajoitteena sitä että Helenan mahdollinen uusi äijä joutuisi itse maksaan asumisensa eikä pääsis Mikon siivellä.
Ymmärrän et Mikko maksais muksujen asumisen ja jotenkin vielä hellunkin mutta en uuden polkijan..
Kumma logiikka sulla. Nyt ei puhuta uusista miesystävistä ja puolisoista vaan lasten tilanteesta. Isä tekee kaikkensa että äiti joutuu luopumaan huoltajuudesta. Lavastaa vaimonsa kanssa vaikka millaiset tilanteet.
Toivottavasti kohtalo puuttuu peliin. Ei tuo isäkään ihan täyspäinen ole jos ei lasten äidilläkään aina kaikki palikat kohdillaan!
Vierailija kirjoitti:
On täällä niin vahingoniloista porukkaa kommentoimassa, että oikein sivullistakin hirvittää ihmisten pahuus.
Varmaan täällä on paljon Koivun sukua ja lätkäfaneja riemuitsemassa Helenan mahdollista häviötä.
Ei pitäisi kilpailla lasten mielenterveydellä. Ne kolme kuuluvat vain molemmille biologisille vanhemmilleen.
En ole instassa enkä ole nähnyt muita videoita kuin vain sen, missä Helenaa häädetään kakskerrasta.
Mua ei kiinnosta vieraitten ihmisten yksityisasiat, mutta lapsirakkaana ja itsekin äitinä haluan pitää Helenan puolia.
Mulla on sama juttu että lapsirakkaana ja äitinä ymmärrän myös Helenan tunteet tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Helena ei ymmärrä että se on hän ihan itse joka tässä showssa on syypää!?! Koko ajan maalittanut ex-ex miestään, josta on eronnut liki 6 vuotta sitten. Ja yrittää kaikin tavoin kiristää rahaa, lisää rahaa, mulle mulle heti ja nyt. Siis ihan sairas akka!
H e l e n a: Se olet sinä ketä voi syyttää että asiat on tässä pisteessä missä ne on. T a j u a t k o ??
😂 Sulla ole yhtäkään todistetta väitteellesi Helenan kiristämisestä tai showsta tai maalittamisesta. Eikö hävetä olla Mikon marionetti?
Ei sitä hävetä. Eikä hävetä Mikkoakaan koska ovat tunteettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama juttu että lapsirakkaana ja äitinä ymmärrän myös Helenan tunteet tässä tilanteessa.
ajatteleppa lapsia nyt, heidän täytyy saada kasvurauha
Oliks tää Helena tjsp. melkein vuoden siellä jenkeissä ilman niitä lapsia?
on sinun lapset, sinun ja minun lapset, yhteiset lapset, toisella ei lapsia, Suomessakin n 46 000 uusperhettä