Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalie 36 v, itse sain yli 43 v luomuna, Kiitos
Natalie täyttää syyskuussa 37v. Eihän se nyt ennen 37v voi lasta mitenkään saada jos ei täysin keskosena synny. Ja sen ikänen on vanha ensisynnyttäjä. Vaikka sinä miten olet sikiänyt nelikymppisenä.
Miksi alapeukku tälle? Nyt on huhtikuu. Vaikka heti Nati raskautuisi, ei lapsi voi syntyä ennen syyskuuta, kun Nati jo 37v. Nati täyttää tänä vuonna 37v.
Helvetistäkö sinä tiedät, ettei Natalie olisi vaikka jo neljännellä kuulla raskaana. Ja muutenkin, mitä helvetin väliä Natalien raskauksilla on?
Tämä menee tosi surulliseksi. HK tekee itsestään aivan naurunalaisen tuon pakkomielteisen sekoilunsa takia.
Se millaista elämää Helena on menneen avioliittonsa aikana elänyt on Helenan ja Mikon välinen asia. Samalla tavalla Natalien elintapa on Natalien ja Mikon välinen asia.
Mikko ja Helena ovat ERONNEET. Heidät on tuomioistuin tuominnut avioeroon eikä ole enää yhteistä taloutta, yhteistä perhettä eikä yhteisiä rahoja. Jokainen elää sellaista elintapaa johon on perheenä varaa. Helenalla ei vaikuta olevan olemaansa varaa joten sitten pitää sovittaa elinkustannuksensa siihen mihin on.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä perintöjä jaeta ennen kuin on sen aika! Ja lakiosan saavat aina kaikesta mitä isällään on, vaikka isä testamenttaisi koko omaisuutensa katukissoille.
Ei ole varmaa sekään. Lakiosankin voi eliminoida pois tietyistä syistä.
Ei voida. Kun et tunne lakia etkä perintökaarta niin voit jättää kommentoinnin aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sapettaa julmetusti tämä Kipper Virosta. Penniäkään veroa ei ole maksanut, mutta työllistänyt tempuillaan ja soitoillaan häken, poliisit, lasun, oikeuslaitoksen,. palo-lukkomiehet ja saipa vielä ambulanssinkin kuskaamaan. Itse en saanut ambulanssia, vaan piti soittaa taksi? Ja pääsipä sairaalaankin sisään. Ainoa oikea osoite tälle kuppaajalle on Viro. Sinne häiriköimään ja kustannuksia tekemään. Tervemenoa!
Mitäs töitä se Natalie muuten täällä tekee ja mitäs veroja maksaa? En ole kyllä nähnyt mitään someyhteistöitä ainakaan. Vai tekeekö jotain oikein niin sanottuja oikeita töitä? Vai onko hän jotenkin parempi kuppaaja?
Mitäs se sinulle kuuluu, jos miljonääri elelee miljoonillaan? Natalie on omilla jaloillaan seisova itsenäinen nainen, jolla on paljon omaa varallisuutta. Toisenl
Aijaa, elääkö täällä omilla rahoillaan? Sulla on sitten jotakin sisäpiirin tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikko voisi hyvin antaa Helenalle syytingin Kakskertaan, siis elinikäisen asumisoikeuden. Se olis oikeudenmukainen ja kaikille hyvä ratkaisu.
Antaisitko itse hullulle vainoaja-exällesi syytingin? Ai niin, et taida omistaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun lukeminen on kyllä 100 x jännempää, vauhdikkaampaa ja viihdyttävämpää kuin esim. The summit suomi😅 kiitos siitä kuuluu helunalle🤭
Mä en ole ihan varma. Viihdyttävää joo mutta toisaalta vähän hämmästynyt minkälaisia vjaaälyisiä täällä pyörii puolustelemasa luvatonta tunkeutujaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta miten lapset tähän reagoivat vaikka kaikkihan täällä on liikkeellä vain ja ainoastaan lapsia ajatellen.
Kiinnostaa ja nyt on hyvä, kunhan lapset saavat ammattitukea. Heillä on hyvä isänsä kanssa, joka on turvalinen tai siltä hän näyttää. Rakastaa ainakin lapsiaa, sillä jos ei, niin olisi heillekin sanonut heipat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HK on majoittunut luvatta nyt täysin vieraan naapurin omakotitaloon.
Repesin nauruun kun se poliisilta tivasi että mihin minä nyt menen. Helvetti että voi akka olla tyhmä. Lisäksi jankutti että tämä on minun koti, että olen täällä kirjoilla. Voihan sitä kirjansa siirtää vaikka pressanlinnaan mutta et sä siellä voi asua.
Älä anna ideoita Hellulle...
Vierailija kirjoitti:
Hänen koko elämänsä sisältö pyörii tällä hetkellä Mikon, Mikon lasten ja Mikon ongelmien ympärillä. Voi vain ihmetellä kuka hullu on tuollaisen elämän valinnut. Miksette häntä kehota menemään töihin ja elättämään itsensä. Amerikkalainen lokki. Ai niin, mutta kun vaimo. Mutta Helenan kohdalla sama argumentti ei pädekään. Hänen olisi kuitenkin täytynyt käydä töissä, kun oli vaimo. Jännä.
Kannattaa oikeasti hakeutua hoitoon, kun mielessäsi pyörii näin pahasti Mikko Koivun aviovaimo. Käsittääkseni Natalie on varsin varakas, vaikka se ei kenellekään kuulukaan.
Argumentit siis loppuivat.
Kyllä näyttää jotakuta harmittavan erityisen paljon Mikon aviovaimon varallisuus ja millä elämänsä elättää. Niin paljon että kannattaa sivutolkulla inttää, jankuttaa ja parjata. Hohhoi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lapsesta näkee päällepäin onko hän onnellinen vai ei. Kaikki ne videot lapsista ennen tätä hässäkkää ja miten hyvin tulivat toimeen keskenään harvemmin näkee.
Niin siis siihen aikaan kun Minnesotassa oli lastenhoitajat, siivooja, kokki, taloudenhoitaja, jne palkattua henkilökuntaan?
Helenalle jäi hihittäminen ja kuvaaminen.
Ja sekös sinua harmittaa, kun ei ole ollut vara samaan.
No ei helenallakaan. Mikon rahoja siinäkin tuhlasi kun on itse laiska.
En minä nähnyt niillä videoilla mitään koiria!
Kylläpä kuulosti vahvasti tekoitkulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen koko elämänsä sisältö pyörii tällä hetkellä Mikon, Mikon lasten ja Mikon ongelmien ympärillä. Voi vain ihmetellä kuka hullu on tuollaisen elämän valinnut. Miksette häntä kehota menemään töihin ja elättämään itsensä. Amerikkalainen lokki. Ai niin, mutta kun vaimo. Mutta Helenan kohdalla sama argumentti ei pädekään. Hänen olisi kuitenkin täytynyt käydä töissä, kun oli vaimo. Jännä.
Kannattaa oikeasti hakeutua hoitoon, kun mielessäsi pyörii näin pahasti Mikko Koivun aviovaimo. Käsittääkseni Natalie on varsin varakas, vaikka se ei kenellekään kuulukaan.
Argumentit siis loppuivat.
Olen eri mutta lupaan kutsua Helenaakin miljonääriksi sinä päivänä kun Helenasta on nettisivu jolla kerrotaan että Helenan net worth on millions of dollars. Eipä ole näkynyt. Nataliesta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ensi kesä meneekin sitten Natalien Instagram kuvia ihmetellessä. Kuvia mustikoista, murupiirakasta, omenista ja sienistä. Miljonäärin vaimona on aikaa ottaa kuvia vaikka jokaisesta maahan pudonneesta lehdestä erikseen. Ja ihmetellä luonnon ihmeitä. Minäkin löysin auringon uudelleen eroni jälkeen. Voi, että se paistoi lämpimästi.
No johan se on päässyt Suomen Lappiinkin viettämään lomaa loman päälle. Ja niin lapsiystävällinen loma ollu omien sanojensa mukaan, ettei siihen kuulu murtsikkahiihto😂. Ehkä tuo Amerikassa on jotain extremeä. Suomalaiset lapset osaa kaikki hiihtää.
Kiero muija. Tahallista lasten äidin kiusaamista! Tietää että äiti lukee somesta mitä lapset puuhanneet. Viisas nainen ei heittäisi koko ajan bensaa liekkeihin.... ellei ole tiettyjä tavoitteita.
Vierailija kirjoitti:
En minä nähnyt niillä videoilla mitään koiria!
Nokun se oli siellä autossa.
Ennen jo tätä ja montaa muuta asiaa, on ihmetyttänyt sen asianajaja Ernon toiminta myös. Olen kirjoittanut tänne ja muuallekin, että firman outo liikevaihto, henkilökunnan vähentyminen vain yhteen, häneen itseensä, ja Ernon oman sukunimen vaihdos, kertovat ainakin on itselle että melkoinen koijari kyseessä. Niin ja kakskerran 100000 eur pantti nimiinsä. Eli yhdessä Helenan kanssa, ja ehkä myös Helenaa huijaten, pitkitetty tätä hommaa vähintäänkin kyseenalaista taktiikkaa, epäeettistä käyttäen. Ja Helenan huijaamisesta puheen ollen, Mikon yksi aiempi ehto Helenan asumiselle (ilmeisesti majakkarannassa) , oli että mahdollinen uusi puoliso maksaa vuokraa. Tämäkin ehto on siis tehty todennäköisesti myös Helenaa itseään suojellakseen.
Eli Mikko on tehnyt kaikkensa että Helenalla olisi kaikki turvallista ja hyvin, mutta ei kelpaa.
Tuli mieleen niitä Helenan videoita katsellessa, että tässä on ihminen, jolle ei ole koskaan sanottu lapsuudessa ei. "Tää on mun koti... Ette te voi poistaa mua... Mulla on oikeus olla täällä... Mää en lähde mihinkään..." Kasvatus mennyt katastrofaalisesti pieleen. Vanhemmat, sanokaa lapsillenne ei!
Voisi olla Hölinän kuvalla varustettu Hölinä-skumppa😆