Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Pääsiäisen ajan odotettavissa vain itse itselleen Helenan lähettämiä viestejä.Hyvä äiti ja jatka taistelua yms.Live lähetystä tuskin tulee koska on nauttimassa Helsingin iloista.Hotelli jossa yöpyy ei nyt saa aamiais tai muuta kuvaa Ei myöskään illan päivällinen ystävien seurassa saati kippistely kuluvalla.Ne kun pilasivat luodun imagon lapsiaan kaipaavasta äidistä.Siihen palataan jälleen esiviikolla.Vappuna luultavasti murto keikka huvilalle tai muu rötöstely.Sitten draama huipentuu uhriutumiseen kaikin tavoin kun äitienpäivä.Ah sitä teatteri esitystä joka siihen luodaan.Helenalle hauskaa pääsiäistä!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ole kyseessä osin avioehdon aiheuttama epäsymmetrinen asetelma, jossa äiti on heikommassa asemassa. Ovat käyneet oikeutta asuinmaassa eli jenkeissä, missä on määrätty äiti asumaan ulkomaille (Suomeen), jos haluaa nähdä lapsiaan. Paljon lakiteknisiä asioita selvitettävänä, missä tietysti Helena on köyhempänä ja ulkomaalaisena alakynnessä. Sympatiat Helenan puolella.
Ehkä paras kommentti mitä olen koskaan täältä saanut lukea.
No mutta. Sinne ulkomaille se heluna sen oikeustaistelunsa ite halusi, Mikko Suomeen. Mikä tekosyy nyt sit on, että oli ulkomaalainen sit siellä jenkeissä? Hahhah. Ja heluna kans sanoi, että menee sinne asumaan, minne tuomari määrää lapset. Luuli varmaan, että määrätään Amerikkaan. Mutta kun lähtee käräjöimään, on myös se mahdollisuus, että asiat ei menekään siten, kun on itse ne ajatellut.
Ja lakimiehet on ollut hyviä, Mikkohan ne joutui maksamaan, vaikka heluna hävisi.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että hellun "pyörtymiskohtaus" meni näin: poliisin ohi lähdössä eteisestä pesuhuoneeseen ja ovi lukkoon. Ei vastannut poliiseille mitään oven läpi ja uskoi, että poliisit lähtevät siten pois. Poliisit joutuivat sitten hälyttämään apua verovaroin tehtyyn ovenaukaisuun, jolloin hellu teeskenteli pyörtynyttä. Seiskan kahdessa eri jutussa Helenan kertomana ensimmäisessä jutussa "heräsi" ambulanssissa ja toisessa jutussa myös omin sanoin kertoi heränneensä pesuhuoneessa ensiavun herättelemänä.
Hyvin mahdollista. Viimeinen video loppuu siihen kun itse menee pesuhuoneeseen ja huomionarvoista on myös, että palokunta on kutsuttu paikalle (ja myös nyt siis ambulanssi). Eli oletettavasti ensin haluttu vaan ovi auki ja sitten huokaistu dramaattisesti pyörtynyttä esittävälle, että kai tänne nyt sitten ambulanssikin tarvitaan.
OlikoKakskerrassa jemmassa jotain, jota ei halunnut kenenkään löytävän ja sen takia murtautui sinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa eniten miksi murtautui sinne. Onko vielä joku asia jemmassa siellä (veitsi löytyi jo) vai halusiko viedä sinne jonkun asian? Koska omien sanojensa mukaan hänellä on jo kämppä muualla?
Sama tuli mieleen, jotain salattavaa siellä on, ei saanut otettua kun poliisi aiemmin poisti hänet sieltä.
Aloittaisin tutkimalla patjan aluset sattuneesta syystä.
Sohvatyynyjen välistä, kaapin takaa, ylähyllyiltä jne jne.
H u l l u mikä h u l l u. Toivottavasti jättäisi lapset pois näistä someavautumisistaan ja uhriutumisistaan. Onneksi Mikon ja Natalian luona lapsilla on rauhallinen arki. Raukkamaista sekoittaa lapset tähän vihavöyhötykseen Mikkoa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa eniten miksi murtautui sinne. Onko vielä joku asia jemmassa siellä (veitsi löytyi jo) vai halusiko viedä sinne jonkun asian? Koska omien sanojensa mukaan hänellä on jo kämppä muualla?
Sama tuli mieleen, jotain salattavaa siellä on, ei saanut otettua kun poliisi aiemmin poisti hänet sieltä.
Hellun pyhätöstä eli suihkuhuoneesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ole kyseessä osin avioehdon aiheuttama epäsymmetrinen asetelma, jossa äiti on heikommassa asemassa. Ovat käyneet oikeutta asuinmaassa eli jenkeissä, missä on määrätty äiti asumaan ulkomaille (Suomeen), jos haluaa nähdä lapsiaan. Paljon lakiteknisiä asioita selvitettävänä, missä tietysti Helena on köyhempänä ja ulkomaalaisena alakynnessä. Sympatiat Helenan puolella.
No mutta. Sinne ulkomaille se heluna sen oikeustaistelunsa ite halusi, Mikko Suomeen. Mikä tekosyy nyt sit on, että oli ulkomaalainen sit siellä jenkeissä? Hahhah. Ja heluna kans sanoi, että menee sinne asumaan, minne tuomari määrää lapset. Luuli varmaan, että määrätään Amerikkaan. Mutta kun lähtee käräjöimään, on myös se mahdollisuus, että asiat ei menekään siten, kun on itse ne ajatell
Tyhmä maksaa juristeille mielummin kuin lastensa äidille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta. Sinne ulkomaille se heluna sen oikeustaistelunsa ite halusi, Mikko Suomeen. Mikä tekosyy nyt sit on, että oli ulkomaalainen sit siellä jenkeissä? Hahhah. Ja heluna kans sanoi, että menee sinne asumaan, minne tuomari määrää lapset. Luuli varmaan, että määrätään Amerikkaan. Mutta kun lähtee käräjöimään, on myös se mahdollisuus, ett
Hellu halusi ennemmin lakimiehille rahat kuin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö Mikon seinät ja lattia purkaa niin saa rauhan.
No eihän hellulle kelvannut, vaikka olisi saanut enemmän kuin lakimiehet.
Tuo on irvokkaan hauska vaatimus, että Mikon pitäisi elättää Hellun tulevat miesystävätkin. Kertoo paljon mukilaisten elämänasenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Yhä vain yrittää saada Mikolta reaktioita. Hinnalla millä hyvänsä.
sekin vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta. Sinne ulkomaille se heluna sen oikeustaistelunsa ite halusi, Mikko Suomeen. Mikä tekosyy nyt sit on, että oli ulkomaalainen sit siellä jenkeissä? Hahhah. Ja heluna kans sanoi, että menee sinne asumaan, minne tuomari määrää lapset. Luuli varmaan, että määrätään Amerikkaan. Mutta kun lähtee käräjöimään, on myös se mahdollisuus, j
Ja maksoi myös lastensa äidillekin.
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäisen ajan odotettavissa vain itse itselleen Helenan lähettämiä viestejä.Hyvä äiti ja jatka taistelua yms.Live lähetystä tuskin tulee koska on nauttimassa Helsingin iloista.Hotelli jossa yöpyy ei nyt saa aamiais tai muuta kuvaa Ei myöskään illan päivällinen ystävien seurassa saati kippistely kuluvalla.Ne kun pilasivat luodun imagon lapsiaan kaipaavasta äidistä.Siihen palataan jälleen esiviikolla.Vappuna luultavasti murto keikka huvilalle tai muu rötöstely.Sitten draama huipentuu uhriutumiseen kaikin tavoin kun äitienpäivä.Ah sitä teatteri esitystä joka siihen luodaan.Helenalle hauskaa pääsiäistä!
Kyllä Helena saa tavata lapsia 2 h äitienpäivänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta. Sinne ulkomaille se heluna sen oikeustaistelunsa ite halusi, Mikko Suomeen. Mikä tekosyy nyt sit on, että oli ulkomaalainen sit siellä jenkeissä? Hahhah. Ja heluna kans sanoi, että menee sinne asumaan, minne tuomari määrää lapset. Luuli varmaan, että määrätään Amerikkaan. Mutta kun lähtee käräjöimään, on myös se mahdollisuus, ett
Fiksu yritti sopai kaikin keinoin ja tarjoamalla PALJON rahaa, tyhmälle, vihansa ja kostonhimonsa sokaisemalle se ei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä tarjosi sovintotarjouksena ex-vaimolle miljoonia mutta tyhmä ei ottanut rahoja.
Mikon tarjoukset on omituisia reunaehtoineen. Kukaan tervejärkinen ei niitä voi hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä tarjosi sovintotarjouksena ex-vaimolle miljoonia mutta tyhmä ei ottanut rahoja.
Mikon tarjoukset on omituisia reunaehtoineen. Kukaan tervejärkinen ei niitä voi hyväksyä.
Olis ollu sitten tuhlaamatta sitä avioehtoa kuten tuomari ehdotti. Eli tyhmähän se oli.
Helena on niin oikeassa tuolla videolla, missä sanoo, että mitä vaan hän tekee, hän ei tee mitään oikein. Pitäisiköhän ottaa järki käteen ja miettiä tekemisiään?
Yhä vain yrittää saada Mikolta reaktioita. Hinnalla millä hyvänsä.