Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Helena vastannut juuri instaseuraajalleen että video löytyy keskiviikkoisesta Kakskertaan murtautumisesta. Saapa nähdä uskaltaako enää julkaista.
Tottahan toki siitä on video 🤣
Minä en usko enää H:n tarinoista yhtäkään. No, oikeudenkäynnissä sitten selviää mitä oikeasti puuhannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena ei ole ollut hyvä huolehtiva äiti.
Kyllä on ollut. Mutta kun vastapuoli on manipuloiva narsisti, mitä vaan voi tapahtua.
Ai silloinko kun dumppasi lapsensa vuodeksi, kun piti saada naiskennella ja kännätä Jenkeissä poikkiksen kanssa?
Kun levitti hätääntyneiden lastensa videoita someen jatkuvasti?
Kun ei viitsinyt viedä kouluun?
Kun ei edes sukkia saa alle kouluikäiselle jalkaan lokakuussa?
Kun ei päästä nukkumaan edes arki-iltoina ennen puolta yötä?
Kun usuttaa lapset räyhäämään isälleen?
Kun solvaa eks-eksäänsä 24/7?
Kun ei mene töihin?
Kun ei hommaa lapsille kotia?
Jäikö aamulääkkeet ottamatta?🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena ei ole ollut hyvä huolehtiva äiti.
Kyllä on ollut. Mutta kun vastapuoli on manipuloiva narsisti, mitä vaan voi tapahtua.
Ai silloinko kun dumppasi lapsensa vuodeksi, kun piti saada naiskennella ja kännätä Jenkeissä poikkiksen kanssa?
Kun levitti hätääntyneiden lastensa videoita someen jatkuvasti?
Kun ei viitsinyt viedä kouluun?
Kun ei edes sukkia saa alle kouluikäiselle jalkaan lokakuussa?
Kun ei päästä nukkumaan edes arki-iltoina ennen puolta yötä?
Kun usuttaa lapset räyhäämään isälleen?
Kun solvaa eks-eksäänsä 24/7?
Kun ei mene töihin?
Kun ei hommaa lapsille kotia?
Ettehän te lasten hätää olisi uskoneet jos ei olis fakta ollut videoklipp.
Liike jatkuu, mutta päämäärällä ei niin väliä.
Taas on niin sakeaa settiä!
En tiennyt että oli hälytykset.
Olin sisällä pakkaamassa kun poliisit tuli. Miten pääsee ilman avaimia kun ovet on lukossa?
Ja Mikon asianajaja sanoi Helenan murtautuneen sisälle.
Kyllä siellä on jo siivoojat käyneet ja laittaneet Helenan kamat kasseihin.
Mikä järki olisi jättää Helenan pyykit ja vaatteet lojumaan vierasmökkiin levälleen?
Eihän voi antaa Helenan viedä sieltä mitään kun nehän on Mikon kaikki. Astiat, verhot, pussilakanat, valaisimet jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelua en lopeta mun lapsista.
Tainnut tuo taistelu kestää lähes koko nuorimmaisen eliniän. Kyllä ne hyvät ja huolehtivaiset äidit huolehtii, että lapsi saa turvallisen ja tasapainoisen elämän, eikä päinvastoin tuhoa sitä oman itsekkyytensä vuoksi. Lasten hyvinvointi aivan toissijainen intressi tässä.
Näin se on. Oli asiat miten hyvänsä, niin lasten etu olisi nyt se, että ränttääminen loppuisi. Hän saisi myös ne lapset nopeammin niin sanotusti takaisin itselleen, kun ei julistaisi tätä ilosanomaansa kaiken aikaa. On harhaa, että ajaisi lasten etua.
Miksei Mikko lopeta lehdille ränttäämistä vaikka lapset sijoitettu?!
Kuuluuko Helena kategoriaan: "Poliisin vanha tuttu?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainnut tuo taistelu kestää lähes koko nuorimmaisen eliniän. Kyllä ne hyvät ja huolehtivaiset äidit huolehtii, että lapsi saa turvallisen ja tasapainoisen elämän, eikä päinvastoin tuhoa sitä oman itsekkyytensä vuoksi. Lasten hyvinvointi aivan toissijainen intressi tässä.
Ja sinähän sen tiedät. Se jos sinä alistut elämässäsi ja ajattelet sen olevan turvallisen ja tadapainoisen elämän lapsillesi takaamista, ole hyvä, on sinun päätöksesi. Jos Helena toimii toisin, toimikoon.
Onko sinun vaikeaa hyväksyä auktoriteettejä ja yhteiskunnan sääntöjä? Pidätkö niitä useinkin alistumisena?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miten hän meni lukittuun taloon sisälle?
Etkö nähnyt kristallipallostasi ? Kysy Mikolta.Haha
Onhan tuo mahdollista, että Mikko ei ole niitä tavaroita antanut ja yrittää näin tehdä vain kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinähän sen tiedät. Se jos sinä alistut elämässäsi ja ajattelet sen olevan turvallisen ja tadapainoisen elämän lapsillesi takaamista, ole hyvä, on sinun päätöksesi. Jos Helena toimii toisin, toimikoon.
Meinaatko, ettei elämässä ole hetkiä, jolloin on vain otettava lusikka kauniiseen käteen ja todettava, että en saanutkaan erossa kuvitelmieni mukaisia miljoonia? Ja elettevä eteenpäin?
On lapsille tasapainoinen ja hyvä elämä kun äiti ei kääri hihoja ja ota vastuuta omasta elämästään? Eikös H juurikin eräällä tavalla mukilaisten silmissä alistu nyt isoimmalla mahdollisella tavalla kaikkeen, mikä ei mene hänen pillinsä mukaan, kun ei suostu itse järjestämään asioita?
Ei niitä tulla hänelle järjestämään, vaikka hän miten alistuu, asiat otetaan häneltä silloin pois. Koska ei hanskaa niitä. Asumista, äitiyttä jne.
Mikko olisi voinut eilen kommentoida, että on ollut poliisioperaatio ja että Helenalla ei ole mitään syytä yrittää päästä Kakskertaan, koska tavaransakin on hänelle toimitettu. No ei kommentoinut. Kyllä itselleni ainakin herää epäilys, että käytetäänkö näitä tavaroita jonain panttina nyt.
Laittoi instan hetkeksi yksityiseksi, seuraavaksi sitten tykittää videot keskiviikon välikohtauksesta Kakskerrassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko Helena kategoriaan: "Poliisin vanha tuttu?"
Ei, mutta sinä kuulut 🤣
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo mahdollista, että Mikko ei ole niitä tavaroita antanut ja yrittää näin tehdä vain kiusaa.
Mikko kaiketi haluaa päästä Helenasta eroon, joten en usko teoriaasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko enää H:n tarinoista yhtäkään. No, oikeudenkäynnissä sitten selviää mitä oikeasti puuhannut.
En minäkään. Tuokin selitys eilisen tapahtumista, sillä voisi yhtä hyvin pyyhkiä takapuolensa. Jätetty taas oikeastaan kaikki kertomatta. Minä siellä vaan kaikessa rauhassa tavaroitani pakkailin. Juu juu.
..Ei oo mitään todisteita. Väitetään et mä oon virolainen..
Okay. Tätäkö nyt se iso ääni on jota odottelimme? Varmasti kuvasi tuon keskiviikon keikan mutta olisko sitten sen verran tullut järkeä päähän, ettei sitä julkaisekaan
Niin. Miten hän meni lukittuun taloon sisälle?