Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Kova jätkä on tuo Mikko Koivukin. Ei uskalla mennä entisen vaimonsa kanssa samalle tontille. Ei vaikka suojakilpenä on jo uusi vaimokin.
Surkimus. Meni salaa avaimella exän kämppään. Joutui kiinni housut nilkoissa, sitten piti tilata pelastuslaitoksen kavereita paikkaamaan moka. Tää on kyllä uskomaton farssi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova jätkä on tuo Mikko Koivukin. Ei uskalla mennä entisen vaimonsa kanssa samalle tontille. Ei vaikka suojakilpenä on jo uusi vaimokin.
Ei se siitä kiinni ole vaan siitä, että yksinkertaisesti Mikko ei halua edes nähdä Helenaa. Haluaa olla mahdollisimman kaukana Helenasta. Joillekin tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää, että ei vaan halua olla sen läheisyydessä.
Jos näin olisi, olisi hoitanut reilulla pelillä erittäin runsaat "erojaiset" lastensa äidille. Riittävä raha useimmiten kyllä tukkii suut. Mutta kitsaudestaan tunnettu Mikko haluaa voittaa. Kurjaa lapsille.
Itse olisin luopunut vaikka puolesta omaisuudestani jotta olisin saanut rauhan exän kanssa ja lapsille turvalliset sihmissuhteet.
Tutustupas oikeuden papereihin. Helena on tuhlannut Mikon omaisuutta miljoonilla dollareilla. Kokkeli-Troy osallistui tuhlaukseen. Ei nuo muutkaan eronneet lätkävaimot ole saaneet kuin miljoonan. Mutta ovat sen verran selväpäisiä, että ovat ymmärtäneet rahan arvon. Sekopää-Helena on sitten oma juttunsa. Suljetulle kuuluisi loppuelämäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei pyörtynyt eteiseen? Kaakeli on kylmä kylppärissä.
Mutta kun SUIHKU!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa Mikon ja Natalien kuviossa silti jotain outoa on, kun Mikko sanoi, että " Natalie ei suostunut edes kahville ennen kuin ero on selvä". Viittaa aika paljon siihen, että on ollut jotain jo ennen avioeron hakemista.
Useinhan narsisti paljastaa itsensä juuri tällaisissa lauseissa. Eli todennäköisesti hän juurikin on ollut suhteessa jo Natalien kanssa hyvän aikaa ennen eroa. Lehtijutussa myös kertoi, että oli kysynyt jopa itse terapeutiltaan, että ei kai hän vain ole narsisti. Ja terapeutti oli tietenkin sanonut, että no et ole. Eipä ei. Eli Mikko aavisteli, että ihmiset saattaisivat pitää häntä narsistina.
Nyt sulla menee jutut ristiin 🤔
Helena, silloin loppuu kiusaaminen, kun jätät Mikon rauhaan ja jatkat elämää ihmisten kuvalla.
Herra kyllä pitää Helenasta huolen. Kunpa hänkin vain uskoisi sen ja jatkaisi omaa elämäänsä eksästä piittaamatta.
Monet eksät jaksavat vetää draamaa ja showta vaikka loputtomiin. Viisas on se osapuoli, joka sellaisen shown lopulta lopettaa ja antaa periksi, eikä se joka keksii aina uuden ja paremman vedon eksän pään menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi sanoo että Helena nyt pitää mennä, niin hellluu:byää, mihin mä meen, byää!! Eikö sille tod ole tullut mieleen tämä tilanne?? Oli tiedossa koko ajan, et oikeuden päätös tulee hetkellä minä hyvänsä.
Nyt sit tuli tosi paikka eteen, mitä ei varmaan koskaan uskonut tapahtuvan. Luuli, et Mikko antaa periksi ja jatkaa maksamista.
Ei voi mitään, luulen että joku saattaa olla vähän vahingoniloinen😆
Ei kai se poliisin tehtävä ole asuntoa hankkia, jos saavat tehtävän poistaa henkilön paikasta, jonne tämä ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalla pitkä lista syytteitä kohta kasassa, viimeisenä tulee nyt sitten virkavallan vastustaminen? Onko pahnoilla kun ei päivityksiä?
sairaalassa. ei sillä tavoin mitä lain merkityksessä tarkoitetaan,virkavallan vastustamista- ensihoito kuljetti pois.
Toivottavasti nyt tutkitaan ammatti ihmisten voimalla. Saa levätä, voi olla että unet olleet vähissä kun yöpä päivää mielessä Mikko ja oltavat olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, kuka tommosta Koivua fanittaa.
Niinpä. En minäkään ymmärrä kuka tuota mielisairasta Helena Koivua fanittaa. No oikeasti ei kovinkaan moni.
Jos näistä kahdesta sairaasta henkilöstä pitää valita, niin olen enemmän Helenan puolella. Ihan vain jo senkin takia, että hän on niin selkeästi altavastaaja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa Mikon ja Natalien kuviossa silti jotain outoa on, kun Mikko sanoi, että " Natalie ei suostunut edes kahville ennen kuin ero on selvä". Viittaa aika paljon siihen, että on ollut jotain jo ennen avioeron hakemista.
Siis mitä? Tuohan on ihan selvä vaatimus, että Mikon pitää erota.
Kreikkalaistaustainen ortodoksiuskova rikkaasta suvusta. Pääsi vihdoinkin vihille. Vanhapiika- status on häpeällinen monille hänen kaltaisilleen. Mikä lie ongelma ettei ole aiemmin päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Sallikaa mun epäillä miljoonaomaisuutta itse hankittuna tuolla seuraajamäärällä somessa.
Jos on laillista omaisuutta, niin mitä väliä onko se itse hankittu ja työt vain harrastusta?
Siinä sitä hassasi taas huomiohuora verovaroja koko rahalla. Penniäkään ei veroja maksa mutta kuluttaa sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mikon päätös kun halusi erota ja en ihmettele. Se on mennyttä aikaa jo ja nyt eletään tässä päivässä ja vuosi 2025.
Helena pystyy ti maksetuilla elareilla jonkun asunnon vuokraamaan. Vaikka ei niitä ole kyllä siihen tarkoitettu.
Siksi varmaan saikin sellasen itkupotkuraivarin, kun tajusin, et pitää alkaa itse vuokraa maksamaan.
Kyllä on mukilaiset pettyneitä. Teille kerrottiin että tämä päivä tulee, mutta Virvet, Anut, Marjutit ja Tarjat luuli toisin. Vaikka kuinka vastustaa lakia, niin jonain päivänä kaikki on edessä.
Teinä häpeäisin kuinka paljon kannustitte Helenaa elämässään ihan väärään suuntaan. Korjatkaa virheenne viimeistään nyt ja kannustakaa hankkimaan asunto. Ihan itse. Nyt on se hetki tullut.
Tutustupas oikeuden papereihin. Helena on tuhlannut Mikon omaisuutta miljoonilla dollareilla. Kokkeli-Troy osallistui tuhlaukseen. Ei nuo muutkaan eronneet lätkävaimot ole saaneet kuin miljoonan. Mutta ovat sen verran selväpäisiä, että ovat ymmärtäneet rahan arvon. Sekopää-Helena on sitten oma juttunsa. Suljetulle kuuluisi loppuelämäkseen.
Mikkohan se itse mahdollisti kaiken tämän Helenalle ja perheelleen.
Vierailija kirjoitti:
Huh, mitä kommentteja täällä! Heilu sai mun empatiat viimeisen käänteen ja täällä olevien kommenttien jälkeen. Menen aina kiusatun puolelle! Viimeksi koin että Mikkoa ja uutta puoliso kiusataan, mutta tämä tuntuu nyt ihan uskomattomalta että lastensa äitiä voi kohdella noin varakkaana miehenä.
Ei varakkuus tarkoita sitä, että jokaista nusautettua pitää elättää loppuelämän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut itsesuojeluvaistosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Onko tää Vanhapiika kaiken hässäkän takana?
Kuule, kyllä se sokeakin näkee että Nathalie on aivan toista sorttia naista verrattuna Helenaan. Tottakai Nathaliekin nauttii kun saa ostaa merkkitavaroita, mutta eivät ne vaikuta määrittelevän hänen elämänasennetta. Toi vanhapiioittelu on niin passeeta, minua nimitettiin vanhaksi piiaksi jo 22-vuotiaana vanhanaikaisessa Suomessa. Nainen on juuri parhaimmillaan 30-iässä.
Itseasiassa tekee. Olen nähnyt samankaltaista käytössä tuntemallani ihmisellä - omalla äitilläni jolla on vahvasti narsistisia piirteitä.