Miksi väkivallantekijöitä ihannoidaan?
Kommentit (32)
Niin, minäkin olen ihmetellyt samaa, esim. Immulla on aika iso kuulijakunta, myös Breivikin jatkuva esittely tv:ssä oli irvokasta katseltavaa.
Eipä niistä kilteistä maalaismummoista ja papoista jotka ovat ikänsä muita hyvin kohdelleita tehdä ihailevia podcasteja yms.
Apina-aivot, väkivalta on voimaa jonka avulla noustaan hierarkiassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäkin olen ihmetellyt samaa, esim. Immulla on aika iso kuulijakunta, myös Breivikin jatkuva esittely tv:ssä oli irvokasta katseltavaa.
Eipä niistä kilteistä maalaismummoista ja papoista jotka ovat ikänsä muita hyvin kohdelleita tehdä ihailevia podcasteja yms.
Sanoppa se kaikille niille henkilöille, ketkä niitä podcasteja kuuntelee. Uskotaan siis väkivallantekijää itseään
Harva niitä varmaankaan ihailee mutta ihmismielen pimeä puoli ja psykologia kiehtoo monia.
Vierailija kirjoitti:
Apina-aivot, väkivalta on voimaa jonka avulla noustaan hierarkiassa.
Väärin. Aivoja pitää käyttää hyvän luomiseen. Näin se ei kuitenkaan mene. Villi länsi.
Politiikkaa, monikohan poseeraa nykyään alasti netissä kun iltis sanoi että se on upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Harva niitä varmaankaan ihailee mutta ihmismielen pimeä puoli ja psykologia kiehtoo monia.
Motivaatio rikolliselle toiminnalle toisia ihmisiä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa se kaikille niille henkilöille, ketkä niitä podcasteja kuuntelee. Uskotaan siis väkivallantekijää itseään
Pitäisi kuulla myös uhrin omaisten näkökulma
En ainakaan ihannoi. Luultavasti väestön osat, jpilla muutenkin jo elämä solmussa ja huonosti. Ei silti ole mikään "syy" ihannoida! Tai kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Tietysti näihin maahan muuton luvuilla alkaa hiukan mietityttämään, hallituksen piti kiristää tätä..
Viikinkien muinaista kultuuria ihannoidaan.
Sitä että nuori mies on voimakas ja kykenee suuriin tekoihin ja on turvanamme.
Niitä pelätään ja huomataan että samalainen tuo myös turvan, esimerkkinä Venäjä.
Ennen kaikki vastusti sotimista ja tappelua, mutta nyt jostain syystä miehiä halutaan painostaa armeijoihin ja ennen oli keskustelu pakkoarmeijan lopettamisesta.
Nyt haluttiin NATO ja että miehet puolustaa ja on väkivaltaisia jos väkivalta uhkaa.
Pelko teki sen.
Itse taas erosin reservistä ja en todellakaan turvaudu väkivaltaan ja junttimaiseen toimintaan.
Itse Sanna Marin on ollut toivottamassa tietynlaisia ihmisiä helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
pum pum vaan.
Vierailija kirjoitti:
Viikingit heittel vauvoja tunkiolle aikoinaan
Laitaoikeistolaisuus on nyt muotia. Siinäpä se lyhykäisyydessään....
vasemmistolaiset arvot