Jokainen käyttämätön ääni menee Kokoomukselle
Kommentit (6)
mulla menee ihan käytetty ääni kokkareille
Itse olen aina äänestänyt Kokoomusta ja äänestän seuraavissakin vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
On vaikuttanut siltä että kokoomus erityisesti on hyötynyt siitä ettei köyhä kansanosa äänestä. Siksi sitä alhaista äänestys prosenttia on manailtu kansalle, ettei edes haluta että rahvas äänestää. Kaikkien yli 18v tulisi kantautua äänestämään. Valitkaa sdp/vasemmistoliitto jos olette köyhiä.
ja köyhinä myös pysytte
USA:n demokraatit ottivat 4 vuotta maahan laittomia siirtolaisia ja antoivat näille sosiaaliturvatunnuksen ja USA:n kansalaisten edut suoraan ja tekivät näistä USA:n demokraattien äänestäjiä. Näin toimii dystopian rakentaminen parhaimmillaan. Kenties Suomessakin on sama kun tarpeeksi on otettu somali-islam.. yms kulttuurien edustajia Suomeen voidaan kaikki äänestykset jatkossa tehdä halutun mukaisiksi.
Oikeastaan pitäisi kiittää Kokkareita etten vahingossakaan äänestä heitä ja toiseksi en juurikaan osta mitään suomesta joten alvit ja muut menevät suoraan ulkomaille.
On vaikuttanut siltä että kokoomus erityisesti on hyötynyt siitä ettei köyhä kansanosa äänestä. Siksi sitä alhaista äänestys prosenttia on manailtu kansalle, ettei edes haluta että rahvas äänestää. Kaikkien yli 18v tulisi kantautua äänestämään. Valitkaa sdp/vasemmistoliitto jos olette köyhiä.