Tuleeko sun syötyä vähän vai paljon keittoja?
Itse en usein syö keittoa. En oo varmaan koskaan tehnyt.
Kommentit (30)
Syön paljon erilaisia kasvis- ja kalakeittoja.
Söisin vaikka joka päivä. Nyt 2-3 kertaa viikossa.
Olet ylpeä siitä ettet osaa laittaa ruokaa? Sitähän on vaikka mitä hyviä keittoruokia olemassa! Ranskalainen sipulikeitto on klassikko. Suomalainen lohikeitto on aina turistien mielestä parasta ruokaa mitä ovat maistaneet. Yms
Ei ole vähään aikaan tullut syötyä. Tykkään kyllä keitoista, varsinkin lohikeitosta!
Olen tottunut ottamaan töihin aina nopeat ja suht. hajuttomat eväät (yleensä simppeli voileipä), eikä kotona aina jaksa tehdä ruokaa... Kun on seuraavan kerran kaksi vapaata peräkkäin, taidan tehdä jotain soppaa pakastimeen. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vähään aikaan tullut syötyä. Tykkään kyllä keitoista, varsinkin lohikeitosta!
Olen tottunut ottamaan töihin aina nopeat ja suht. hajuttomat eväät (yleensä simppeli voileipä), eikä kotona aina jaksa tehdä ruokaa... Kun on seuraavan kerran kaksi vapaata peräkkäin, taidan tehdä jotain soppaa pakastimeen. :)
Keitto on aika hyvä eväsruoka. Näppärä lämmittää mikrossa.
Rakastan keittoja. Savulohikeittoa, juuressosekeittoa, tomaattikeittoa, sipulikeittoa, purjo-perunasosekeittoa... Lämmintä ja ihanaa, varsinkin tuoreen leivän kanssa.
Lapsi syö noista ainoastaan savulohikeittoa, joten muita ei juurikan tule tehtyä. Miehen kanssa ollaan suunniteltu, että sitten kun nyt yläkouluikäinen lapsi muuttaa pois kotoa, tehdään aina iso kattilallinen keittoa ja syödään sitä monta päivää. Ollaan aika askeettisia ja käytännöllisiä, joten tuollainen suunnitelma houkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisia nuudelikeittoja tykkään syödä. Mausteista makua, tuoreita kasviksia ja joskus kanaa tai äyriäisiä.
Ovat kyllä todella hyviä!
Vierailija kirjoitti:
Rakastan keittoja. Savulohikeittoa, juuressosekeittoa, tomaattikeittoa, sipulikeittoa, purjo-perunasosekeittoa... Lämmintä ja ihanaa, varsinkin tuoreen leivän kanssa.
Lapsi syö noista ainoastaan savulohikeittoa, joten muita ei juurikan tule tehtyä. Miehen kanssa ollaan suunniteltu, että sitten kun nyt yläkouluikäinen lapsi muuttaa pois kotoa, tehdään aina iso kattilallinen keittoa ja syödään sitä monta päivää. Ollaan aika askeettisia ja käytännöllisiä, joten tuollainen suunnitelma houkuttaa.
Olisiko liian työlästä tehdä kahta eri ruokaa samaan aikaan? Asun yksin ja olen työeläkkeellä. Syön kaksi ateriaa päivässä. Toinen joku ihna keitto ja toinen joku muu ruoka. En syö välipaloja. Aamulla jugurttia ja marjoja.
Liian harvoin syön keittoja. Aion tehdä suppilovahvero sosekeiton, kun olleet jo pari vuotta purkissa, ostin kermankin valmiiksi. Joskus teen kasvis sosekeitto ja kaalikeiton.
Aasialaisia nuudelikeittoja tykkään syödä. Mausteista makua, tuoreita kasviksia ja joskus kanaa tai äyriäisiä.