Sara Parikka: neljäs lapsi
Kommentit (150)
Minä ja siskoni hoidettiin alusta saakka vauvaa, siis koulun jälkeen, kun äiti meni omaan yritykseensä töihin. Hienosti sujui. Kyse oli tietenkin suht lyhyestä ajanjaksosta, ja lapselle tuli sittemmin oma hoitaja kotiin. Heitä kävi haastatteluissa aika monia.
Niin, ja oltiin juuri 10v ja 12v.
Ja ei olla mikään lestadiolaisperhe -142
Vierailija kirjoitti:
Minä ja siskoni hoidettiin alusta saakka vauvaa, siis koulun jälkeen, kun äiti meni omaan yritykseensä töihin. Hienosti sujui. Kyse oli tietenkin suht lyhyestä ajanjaksosta, ja lapselle tuli sittemmin oma hoitaja kotiin. Heitä kävi haastatteluissa aika monia.
Noinhan tietysti toimitaan mutta periaatteessa ei ole hyväksyttävää, te itse olette olleet myös lapsia ja vaikka kaikki onkin sujunut parhain päin, niin tuo luetaan vastuuttomuudeksi vanhemman osalta. Aikuisella on vastuu. Kännyköiden aikakaudella vanhemman on helpompi käväistä pois kotoa, sillä välin kun sisaruksille jätetään kyseenalaisen hyväksyttävä vastuu. Onneksi kaikki sujui hyvin, muuten tuollaiseen hanakasti sossutkin tarttuisivat mikäli tietäisivät. Pieni vauva on vielä erityisen haavoittuvassa iässä, kaikkea voi sattua sisätiloissakin, samoin kuin tietysti isommillekkin. Lapsissa hoitajina on tietysti eroa vastuullisempina ja nokkelampina mutta aika vähän on syitä pitemmäksi aikaa jättää heille vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Joo, näitä gender selection -klinikoita monet käyttää. Onko heillä ollut talvella lomamatka?
Sponsoroitu?!😅
No poika tulossa. Instassa paljastettiin sukupuoli.
Sara nappaan ja lemppari Parikka.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ei nykyään vetelisi, eikä sallittaisi. Noin nuoria ei voi vaatia ottamaan vastuuta vauvasta, eikä se ole turvallistakaan. Nykyään tiedetään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
No poika tulossa. Instassa paljastettiin sukupuoli.
Vaikka tuskin sitä myöntävät, niin iloitsevat varmaan siitä että neljäs lapsi on poika. Eihän tuommoista toivetta kehtaa nykyään ääneen sanoa, kun tasa-arvo.
Miten luulet että hommat toimii esim. lest.perheissä? Ihan pienestä asti pienempiään paimennetaan.