Val Kilmer on kuollut
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi juttu. Olen aina pitänyt Val Kilmeristä ja Kurt Russelista, joissa ainakin aikoinaan oli jotain samaa näköä.
Kurt Russel kai elää vielä jossain...
Tango&Cash-elokuva nevö föget. Hyvä äijä se Kurt.
Mutta RIP Val.
R.I.P. "Iceman". Oli hieno kunnianosoitus ottaa Val vielä tähän uuteen Top Guniin, vaikka hän ei enää pystynyt puhumaan. Hänen puhe oli tehty tekoälyllä.
Hänen ex-vaimonsa Joanne Whalley oli melkoisen seksikäs nainen. Näytteli Willow-leffassa, josta Val hänet iskikin (tai toisinpäin).
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Willow'n joskus teininä. Val Kilmer sai orastavat hormonini täysin sekaisin.
Meilläkin lapset alle 10v hihittelivät Top Secret leffaa :D ja äiti ihan muista syistä katsoi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Willow'n joskus teininä. Val Kilmer sai orastavat hormonini täysin sekaisin.
Meilläkin lapset alle 10v hihittelivät Top Secret leffaa :D ja äiti ihan muista syistä katsoi :D
Top Secret olikin hauska elokuva, yhdistelmä agenttileffoja ja Elvis-elokuvia, tuottajina se porukka, joka teki myös Hei me lennetään. Valillä oli komiikan tajua ja todella hyvä lauluääni. Plus vielä että oli äärettömän söötti. 😄 Ikävää, että hänen elämänsä päättyi kärsimykseen.
Kuva: vaaleanpunainen paita. Onko siihen piirretty Suomen lippu? Lukee: I love Finnish berries? 👀
Käsi on siinä edessä.
Terveyttä marjoista. 👍🏻
RIP
Muistin että Kilmer on nuorempi mutta tajusinkin että oli itse kakara kun näin ensimmäisen kerran Top Gunin.
M39
Tykkäsin Kilmeristä Batmanina, vaikka muuten Forever oli aika kuraa. H.E.A.T. oli kyllä kovaa tykitystä alusta loppuun. En usko että tulevaisuudessa nähdään yhtä kovia staroja. Val on poistunut keskuudestamme ja kun hänen sukupolvensa viimeinenkin tähti sammuu, ei tilalle saada ketään yhtä kirkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi juttu. Olen aina pitänyt Val Kilmeristä ja Kurt Russelista, joissa ainakin aikoinaan oli jotain samaa näköä.
Omalla ranchillaan
Aika siistiä että eli noinkin pitkään.
Onhan tuo aika pitkä ikä jos miettii että suomalaisten isät yleensä kuolee ennen tuota ikää. Myös venäjällä miesten ikä on hyvin alhainen. Tilastoissa toki miehet elää aina lähes kasikymppisiksi, mutta ihan miehen iässä lähti.
Jos tekee paljon elämässä ja puuhailee, niin lähtö tulee aikaisin.
Jos miehet ajattelisi realistisesti omaa elämäänsä siinä neljänkympin paikkeilla, että lähtö on todennäköistä siinä parinkymmenen vuoden päästä, niin tän tajuttua, mitä mies tekee elämälleen?
Siis kun tajuaa sen faktan että on hyvin todennäköistä ettet tule elämään kuin noin kuusikymppiseksi.
Vain harvat vetää ton yli, niin tekeekö mieli mennä työpajalle aamulla enää?
Vai otatko ongen ja lähet kalaan.
Vierailija kirjoitti:
No vanha mies. Aika tyypillinen ikä miehillä heittää lusikka nurkkaan. Tuo tuskin muutenkaan on elänyt kovin terveellistä elämää. Yleensä ne nuoruuden valinnat saa tuossa iässä kiinni.
Jos on yhtään venäläistä tai itäistä pohjoismaista geeniä, niin kuusikymppiä on aika korkea ikä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ajattelisi realistisesti omaa elämäänsä siinä neljänkympin paikkeilla, että lähtö on todennäköistä siinä parinkymmenen vuoden päästä, niin tän tajuttua, mitä mies tekee elämälleen?
Siis kun tajuaa sen faktan että on hyvin todennäköistä ettet tule elämään kuin noin kuusikymppiseksi.
Vain harvat vetää ton yli, niin tekeekö mieli mennä työpajalle aamulla enää?
Vai otatko ongen ja lähet kalaan.
Meen aurinkoisena päivänä ensin marketille ja haen muutaman tölkin ja otan evästä. Sitten kalaan ja illalla kotiin kattomaan westernin.
Jos poika skippaa luennot ja lähtee mukaan, niin mitä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Muistin että Kilmer on nuorempi mutta tajusinkin että oli itse kakara kun näin ensimmäisen kerran Top Gunin.
M39
Aina sekoitin kurt russelin, val kilmerin ja patric swayzen keskenään, koska olen kirjoilla ja mulla on naamasokeus.
Vierailija kirjoitti:
No vanha mies. Aika tyypillinen ikä miehillä heittää lusikka nurkkaan. Tuo tuskin muutenkaan on elänyt kovin terveellistä elämää. Yleensä ne nuoruuden valinnat saa tuossa iässä kiinni.
No valitettavasti kieltämättä. Kuoli kai siihen kurkkusyöpäänsä. Poltti kuulemma pitkään ja paljon.