Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-kymppisten osake salkut

Vierailija
01.04.2025 |

Tuntuu että itse on pudonnut kelkasta eikä säästämisestä tule mitään. 90-luvulla (lamaaikana) syntyneet tuntuvat olevan eniten tietoisia sijoittamisesta ja hyvä niin. Millainen salkku tulisi ostaa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin 31 nyt 34, abt. 90k oli kasassa ennen Trumpin tulleja. Siinä meni 3 vuotta kaurapuuroa ja pikanuudeleita syödessä ja säästellessä. Ulkoilma ja metsä ovat ilmaisia ja sauna lähes sellainen. Tarkotus oli mahollisimman äkkiä saada 100k korkoa korolle ilmiön vauhdittamiseksi. Tän jälkeen himmaillee uuden rahan lappamista salkkuun, eli puolitetaan säästöaste. Voi alkaa elään. Salkussa maailmaindeksiä 20%, osakkeita 80%. Nostellaan pikkuhiljaa indeksipainoa iän karttuessa riskiä vähentäen. Lapsikin saatu tossa aikaiseksi välissä.

Huikea tulos kolmeen vuoteen! Itse oon sijoittanut nyt jo kymmenisen vuotta, ja mennään suurinpiirtein samoissa lukemissa. Joku tullee sanomaan että surkeat lukemat tällä ajalla, mutta nämä on normaalin elämän puitteissa eli hyvään elämään, lomailuun ja hauskanpitoonkin on laitettu ensin ja

Siinä lienee jo palkkakin korkeammalla tasolla, vai onnistuitko päiväkaupoilla? Hieno tulos ehdottomasti!

Vierailija
22/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin melkein kaikki osakkeet pois + muutamia indeksi rahastoja pariviikkoa sitten, kun oli etiäinen, että jotain tapahtuu ja lyö markkinat alas.

Etiäinen tuli varmaan, kun lukenut ja seurannut talous höpinöitä ja politiikkaa.

Nyt olis +300k odottamassa, että markkinat lyö vielä ensiviikolla ja ehkä pidempäänkin alas.

Kun käänne tapahtuu, niin rahat takaisin kasvamaan.

Voittajan on helppo 😄 tällä kertaa, näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme