Onko se jotenkin outoa että yksineläjällä on näin vähän laskuja?
Sähkö ja sähkönsiirto 3 kk välein n 130e
Vuokra ja vesimaksu kuuluu vuokraan 500e
Kotivakuutus 4 krt vuodessa 30
Nettimaksu 20e
Satunnaisia lääkäri laskuja voi tulla harvemmin kuin kerran vuodessa
Kommentit (11)
Puhelinlasku oli itellä noiden lisäks ainoa säännöllinen kuukausittainen lasku eli ei. Autosta oli sitten kerran vuoteen omat maksunsa. Jos ei tilaa lehtiä, pidä kokoajan suoratoistoa/äänikirjapalvelua eikä osta luotolla, niin mistä sitä muita laskuja tulisikaan.
Yhtiövastike, sähkö, vakuutukset, netti - muita laskuja ei meille tule (pariskunta).
Ei ole outoa jos asuu jossakin taloyhtiössä vuokralla.
Mä asun yksin (kissan kanssa) omakotitalossa ja tässä on kyllä kuluja. Pelkkä lainanlyhennys korkoineen on n.530€. Siihen päälle kaukolämpö, sähkö siirtoineen, vakuutus (myös auto- ja henkivakuutukset), kiinteistövero, jätehuolto, käyttövesi (halpa koska vesiosuuskunta) sekä jätevesi. Talvella pihan auraaminen. Olikohan muuta asumisen osalta... Toki wifi on ja erikseen puhelinlasku.
Outoa on se, ettei ole puhelinlaskua. En ole yksineläjä ja nuo ovat laskuni. Vuokraa en maksa.
Sähkö ja sähkönsiirto 3 kk välein 40-50 euroo
Vierailija kirjoitti:
Outoa on se, ettei ole puhelinlaskua. En ole yksineläjä ja nuo ovat laskuni. Vuokraa en maksa.
Työsuhdepuhelin. Menee sitten palkasta se verotusosuus.
Mulla vuokra 431e, sähkölasku (siirto ja kulutus ) 25e , puhelin 25e,, 2 nettiä 33e.
Ei ole outoa muu kun vain mites puhelinlasku ?
Yh, yksi teini.
yhtiövastike 396,- sis, veden ja lämmityksen
sähkö siirto+käyttö n. 20,-/kk
lapsen puhelinliittymä ja yksi suoratoistopalvelu, n. 50,-/kk
kotivakuutus, lapsen vakuutus ja autovakuutukset, en osaa sanoa, olisko 100,-/kk
auton pesu kuukausiveloituksella 27,-/kk
kodin hälytysjärjestelmä 50,-/kk
Ei varsinaisia laskuja, mutta suoraveloituksena säästöön 200,-/kk, puolet itselle, puolet lapselle. Lapsen harrastuskulut vuositasolla ehkä 50,-/kk ja kuukausittain bensaan n. 100,-. Ai niin, ja koiran ruokaan ja herkkuihin n. 100,-/kk.
yhteensä vajaa 40% kuukausituloista, mielestäni maltillista
No mulla on noiden lisäksi puhelinliittymä ja bussikortti jonka maksan kerran vuodessa