Mies ei osaa jutella
Siis ihan arkipäiväisiä, miten töissä meni, mitä kavereille kuuluu tms.
Kommentit (45)
Miten mies on ylipäätään päätynyt mieheksesi jos ei osaa jutella?
Ehkä et yritä muuttaa toista, vaan hyväksyt hänet sellaisena kun on ja etsit juttuseuraa muualta.
Onko hän muillakin tavoilla vähälahjainen?
Miestä ei ehkä kiinnosta ystäviesi elämä.
Juoko nokkamukista ja syökö syöttötuolissa?
Itse ihmettelen, miksi tuollaisia arkipäiväisyyksiä pitäisi raportoida ja vatvoa. Töissä meni miten meni ja mitä kavereille kuuluu, on kavereiden oma asia. Epätavalliset sattumukset ovat eri asia, jos vaikka lentäjäkaverin turbiiniin lensi pelikaani niin se voisi olla kertomisen arvoista.
Mä en ainakaan tykkää jutella työasioista vapaa-ajalla.
Kauheaa. Miten jaksat sitä? Vai onko se vaan suorituskeskeinen arjessa ja väsynyt.
Mistä te puhutte keskenänne? Onko hän ihan kokomykkä?
Meis ei siis jutellut kun paneskeli sua ja aloit olee sen kanssa.
Miehenä en huolisi kumppaniksi tauotta kälättävää naista. Mies ei saa olla ajatuksissaan hetkeäkään.
Keskustelukyky ja -halu ovat kumppanissa hyvin tärkeä ominaisuus. Jos hän ei puhu edes pikkuasioista niin kun tulee isompia ongelmia ei puhuminen niistäkään onnistu.
Itse en voisi seurustella puhumattoman ihmisen kanssa. Onneksi nykyinen kumppanini on yhtä puhelias kuin minäkin vaikka osaa myös olla hiljaa.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Kuka tykkää olla kuulusteltavana?
Nythän ei ollut kyse KUULUSTELUSTA vaan juttelemisesta. Et taida tietää mikä ero niillä on. Ilmeisesti myös sinä olet ihminen joka ei osaa jutella. Ihmiset yleensä kommunikoi puhumalla ja jos se ei onnistu, kukaan ei ymmärrä sinua.
Jos parisuhteessa ollaan heti takajaloillaan ja syytetään toista kuulustelemisesta, kun toinen haluaa puhua normaaleja joka päiväisi asioita, niin jo on kumma. Eipä siinä paljoa voi parisuhteesta puhua.
Kuka tykkää olla kuulusteltavana?