Onko täällä muita, jotka ei nyt tai koskaan uskalla matkustaa Venäjälle?
Kommentit (20)
Uskaltaisin tietenkin mutta en todellakaan matkusta. En matkustaisi vaikka sinne pääsisi suoraan junalla. Ollaan me täällä, pysykööt ne siellä.
Suosittelen matkustamaan, en tietenkään nyt, mutta toivottavasti joskus tulevaisuudessa vielä pääsee.
Ei kaikkia ihmisiä voi tuomita valtion tekemisistä.
En ole koskaan ollut. Sukulaiset eivät ole sitä ikinä maininneet, eivätkä olleet siellä. Kuin sitä ei olisi ollut olemassakaan elettiin, ehkä riskien vuoksi ei ole jotkut matkustaneet.
En aio enää ikinä matkustaa sinne paskamaahan. Uskalluksella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. 😡😡😡
En aio ikinä matkustaa venäjälle.
Halveksun koko maata sydämeni pohjasta.
Venäjällä tavalliset tekevät Venäjästä hienon maan. He ovat ystävällisiä ja vieraanvaraisia.
En mene enää elinaikanani ryssään. Nuorena kävin puolenkymmentä kertaa.
Varmasti matkustan Vaimoni on venäläinen oltu naimisissa 25v Anoppia ei olla nähty ylivuoteen Myös muuta sukua ympäri venäjää Viisumi on voimassa
Ei ei ei. Mitä hel vettiä minä siellä.
Niin hullu en ole, että sinne menisin. Siellä on äkkiä suomalainen panttivankina jossain Siperiassa.
Kosti Heiskasen X tili kertoo Katja Kokkoniemen tilanteen. Olisiko aika mennä Tansaniaan.
Miksi ihmeessä haluaisin matkustaa torakoiden maahan? 😂
Vierailija kirjoitti:
Varmasti matkustan Vaimoni on venäläinen oltu naimisissa 25v Anoppia ei olla nähty ylivuoteen Myös muuta sukua ympäri venäjää Viisumi on voimassa
Otan osaa. Haiseeko vaimosi?
Olen loukkaantunut venäläisille. Monilla heistä on maailmoja syleilevä sielu, mutta omalla välinpitämättömyydellä he ovat mahdollistaneet kauheita asioita.
Kävin lapsena neuvostoaikaan Sotsissa lomamatkalla. Enää en mene.
Olisin halunnut nähdä Pietarin ja jossain vaiheessa vuosituhannen taitteessa hetken näyttikin että sinne voisi mennä matkalle mutta sitten noh.. en mene.
Miksi sinne pitäisi mennä? En ole ikinä käynyt siellä.
En mene. Korkeintaan jos minulle maksettaisiin TOOSi paljon.
Ei mitään takuuta, pääseekö enää elävänä takaisin.
Eipä ole sinne asiaa ja tuskin tässä elämässä enää tuleekaan. Muuta maailmaa on aivan riittävästi.
En ole käynyt 40 vuoteen. Enkä aio koskaan enää mennä.