MIKSI ystäväni välttelee kanssani kahden kesken olemista?!
Ihan selvästi siis. " Käsittääkseni" olemme hyvät ystävät. Mutta aina on lapset siinä vieressä hästäämässä, sitten jos jäämme kahden niin tunnelma menee äkkiä vaivaantuneeksi. Hän menee jotenkin hämillensä. Ja välttää selkeästi kahdenkeskisiä tilanteita. Mutta jos lapset ovat tilanteessa mukana niin ei mitään ongelmia, on ihan erilainen.
Mitä kummaa siis?
Kommentit (6)
hän tosiaan selvästi välttää sellaisia tilanteita. Alkaa jo hiljalleen tuntua pahalta... muuten tosi mukava kaveri.
ap
Jos olette, mihin ystävyytenne silloin perustui? Onko teillä mitään muuta yhteistä kuin lapset? Jospa tämä ystäväsi kokee ettei teillä ole mitään muuta yhteistä.
oletko mahdollisesti rasittava? Puhua pälpätät koko ajan ja vain omista/lasten asioista..?
Ei millään pahalla, oikeasti.
Minä itse sain vuosia sitten " yllätysvuodatuksen" kaveriltani siitä, kuinka puhun vain itsestäni. En ollut edes tajunnut..
Peilin edessä ei tarvinnut enää enempää asiaa pohtia.
Mietipä rehellisesti olisitteko ystäviä ilman lapsia.
5
sen koommin, kun sai ensimmäisen lapsensa. Mielestäni kahdenkeskinen ystävyys olisi pitänyt säilyttää, kun ollaan tunnettu lapsesta asti. Mutta tilalle tulivat umpiikävystyttävät perhekyläilyt.. Itsellänikin on nykyään lapsia. Silti minulla on ihan omia ystäviä ja olisi väärin viedä koko perhe aina ystävää tapaamaan.