Miksi poliisit ei käytä Bemareita poliisi autoina?
Kommentit (29)
VW on minusta näin tavan siviilinä sopiva merkki poliisille kun autot on sellaisen asiallisen oloisia, virka-automaisia. Toisaalta merkin valmistajan johtoportaasta osa on istunut linnassa joten en sitten tiedä... :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet että ne olisivat erityisen nopeita? Mutta vastauksena kysymykseesi näin bemarin omistajana: Koska ne ei toimi.
Komppaan. Hemmetin hauska auto ajaa, mutta jatkuvasti rikki.
Oon ajanu nyt yli 100tkm ja mitään ollu rikki.
Noin vähillä kilsoilla nyt mitään hajoakaan. Rullaa nyt ensiksi ajokokemusta vaikka sen puoli miljoonaa, aletaan sen jälkeen keskustelemaan autoista.
Hinta laatusuhde ei ole riittävä bemareissa,ei siihen sen kummempaa syytä ole,skoda octavia rs on riittävän tehokas poliisin käyttöön ja osaavan kuskin käsissä sillä pysytään paljon tehokkaampienkin autojen perässä erityisesti mutkatiellä.
Vierailija kirjoitti:
Siviilimalleina löytyy.
Ei ole poliisi ostanut bemareita joten ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet että ne olisivat erityisen nopeita? Mutta vastauksena kysymykseesi näin bemarin omistajana: Koska ne ei toimi.
Komppaan. Hemmetin hauska auto ajaa, mutta jatkuvasti rikki.
Oon ajanu nyt yli 100tkm ja mitään ollu rikki.
No tuon jälkeenhän se vasta alkaakin se korjaamolla ravaaminen. Saksalaiset heittää ne tuon jälkeen paaliin, niin ei niitä kiinnosta tehdä kestäviä autoja.
Bemarit on ylihintaisia. Skodat halvempia ja järkevämpiä. Yksinkertaista.
Joskus oli toyotaakin mutta eipä ole enää kun nykymallisto niin huonoa.
Hyvin on käynyt. Käytettynä ostin ja olen ajanut ehkä 30tkm. Vaihtanut melkein kaiken paitsi rungon ja silti vuotaa öljyä.