Syke kausi 20
Katso lähetysajat : Syke - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (662)
Pidetään kauden 20 asiat täällä, mutta kauden 21 keskusteluketju on tässä: https://www.vauva.fi/keskustelu/6195076/syke-kausi-21
En ole itse aloittanut mutta jaoin kun löysin
Vierailija kirjoitti:
Pidetään kauden 20 asiat täällä, mutta kauden 21 keskusteluketju on tässä: https://www.vauva.fi/keskustelu/6195076/syke-kausi-21
Hups, linkki ei toiminutkaan, tässä uudestaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6195076/syke-kausi-21 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups, linkki ei toiminutkaan, tässä uudestaan.
Ei tämäkään kyllä toimi, höh.
Onko kommenteissa ketään lentoalalla? Kuinka mittavaa vahinkoa voi tapahtua 7 min pakkolaskussa? Kun eiks lentokone pysty jotenkuten lentää ilmassa ilman moottoria parisataa kilsaa hätätilanteessa? Ja joo oli kyllä surullisin loppu pitkään aikaan. Ei mitään. Mitään hyvää. Miks kaikki tosin mainostaa et Helmi-Leena on mukana vielä ens kaudella? Eiks toi ollu aika selkeä äitiyslomalle jääminen?
Vierailija kirjoitti:
Onko kommenteissa ketään lentoalalla? Kuinka mittavaa vahinkoa voi tapahtua 7 min pakkolaskussa? Kun eiks lentokone pysty jotenkuten lentää ilmassa ilman moottoria parisataa kilsaa hätätilanteessa? Ja joo oli kyllä surullisin loppu pitkään aikaan. Ei mitään. Mitään hyvää. Miks kaikki tosin mainostaa et Helmi-Leena on mukana vielä ens kaudella? Eiks toi ollu aika selkeä äitiyslomalle jääminen?
Voihan se olla, että kausien kuvaamisen välissä on pitkä aika. Jannica tulee varmaan jossain kohtaa kautta taas mukaan! Ens kauden näyttelijöissä lukee myös Stella Leppikorpi (Mila).
Mihin muuten jäi Sykkeestä uusia kausien esittelykuvat? Joitain jaksoja taaksepäin vielä kausista oli pressi tilaisuudet ja yhteiskuvia mutta nyt ei enää aikoihin. Silloin oli myös näyttelijöiden yhteisvideoita joissa esim Max ja Jannica
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen lopetus tälle kaudelle. Elokuvan traileri vaikutti mielestäni ihan hyvältä. Itse pidän Jannicasta, vaikka moni häntä vihaakin. Kertokaas noilla nuolilla pidättekö Jannicasta? ylös = joo, alas = en
Nyt kyllä kun hänen roolia syvennetty. Ai mikä elokuva ja missä? Minulla ei ole instaa enkä aio käyttää..löytyiskö ruudusta?
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli se Ilmarin eukko Veera? myös koneessa. Jos Lauri ja Verra kirjoitetaan ulos ja Ilmari sekä Johanna lähentyisivät keskenään ja siitä uusi pysyvä pari sarjaan.
Kävi mielessä yritetäänkö Kikalle ja tyttärelle värjätä huijarin rooli? Niin että he olisivat megahuijarit jotka kusettaneet ison määrän rahaa Lenitalta ja saisivat vielä uuden kierroksen. Ja valehdelleet sen syyn miksi ollut vankilassa. Se ei tosin olisi uskottavaa koska Kikkaa näytetty yksinään syöpähoidoissa jne. Eli tuskin mitään niin tökeröä..😅
vaikea uskoa että Laurista vielä päästään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että kausien kuvaamisen välissä on pitkä aika. Jannica tulee varmaan jossain kohtaa kautta taas mukaan! Ens kauden näyttelijöissä lukee myös Stella Leppikorpi (Mila).
Voi ei, se puhuu niin nopeasti, ettei siitä puheesta saa mitään selvää. On kuin se verkkokauppa.comin mainos.
Miksiköhän nuo nelosen kanavilla tulevat uusinnat on aloitettu keskeltä sarjaa kaudesta 15? 16 jatkuu ensi viikolla
Kuinka kauan tuo Lenita vielä meinaa jatkaa työntekoa? Jo silloin yli 10 vuotta sitten kun Syke alkoi oli Lenita käsittääkseni 60-vuotias. Eläkkeelle olisi päässyt jo vuosikausia sitten. Ei kai tosi elämässä tuon ikäiset ihmiset tee ainakaan täyttä työaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäääk,mitä se Mila tulee sinne vielä pyörimään?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan tuo Lenita vielä meinaa jatkaa työntekoa? Jo silloin yli 10 vuotta sitten kun Syke alkoi oli Lenita käsittääkseni 60-vuotias. Eläkkeelle olisi päässyt jo vuosikausia sitten. Ei kai tosi elämässä tuon ikäiset ihmiset tee ainakaan täyttä työaikaa?
Eivätkä ainakaan ryhdy enää perustamaan firmaa, niin kuin Lenita Tehottaren, jota oli Kikan kanssa tarkoitus jopa laajentaa. Lena Meriläinen on oikeasti 71v, Lenita kai sarjassa muutaman vuoden nuorempi, mutta ehdottomasti eläkeiässä. Saa tosiaan nähdä, kuinka kauan Lenitan hahmo vielä pyörii mukana. Kun jää pois, niin toivottavasti Lenitalle järjestetään kauniit läksiäiset. Nehän olisi samalla vähän niinkuin Lenankin läksiäiset, sentään alkuperäinen hahmo sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli se Ilmarin eukko Veera? myös koneessa. Jos Lauri ja Verra kirjoitetaan ulos ja Ilmari sekä Johanna lähentyisivät keskenään ja siitä uusi pysyvä pari sarjaan.
Kävi mielessä yritetäänkö Kikalle ja tyttärelle värjätä huijarin rooli? Niin että he olisivat megahuijarit jotka kusettaneet ison määrän rahaa Lenitalta ja saisivat vielä uuden kierroksen. Ja valehdelleet sen syyn miksi ollut vankilassa. Se ei tosin olisi uskottavaa koska Kikkaa näyt
Veikkaisin kanssa että Veera oli samassa koneessa. Luulisin että molemmat loukkaantuvat vakavasti; Lauri selviää, Veera ei. En usko että Laurista päästään kun kaikki häntä rakastavat vihata, mutta Veera saattaa poistua kun oli ymmärtääkseni tälläinen "väliaikainen" hahmo.
Näihin Kikka-Tytär kuvioihin en oikein usko, mutta se oli kyllä inhottavaa kun Kikan hoidot oli huijaus. Raapaisi sydäntä se Kikan puhelu Lenitalle, vaikka oli se jo tiedossa että Kikan näyttelijä aijotaan kirjoittaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mihin muuten jäi Sykkeestä uusia kausien esittelykuvat? Joitain jaksoja taaksepäin vielä kausista oli pressi tilaisuudet ja yhteiskuvia mutta nyt ei enää aikoihin. Silloin oli myös näyttelijöiden yhteisvideoita joissa esim Max ja Jannica
Missä tälläisistä on kerrottu/infottu tai mistä tämä tieto on tullut? Kiinnostaa kun itseltä mennyt täysin ohi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen lopetus tälle kaudelle. Elokuvan traileri vaikutti mielestäni ihan hyvältä. Itse pidän Jannicasta, vaikka moni häntä vihaakin. Kertokaas noilla nuolilla pidättekö Jannicasta? ylös = joo, alas = en
Nyt kyllä kun hänen roolia syvennetty. Ai mikä elokuva ja missä? Minulla ei ole instaa enkä aio käyttää..löytyiskö ruudusta?
Jannica on aivan huippuhyvä hahmo ja Helmis vetää rooliaan erinomaisesti. Jannica on ollu mun lempihahmo koko sen ajan mitä olen Sykettä katsonut - toki aloitin vasta kauden 19 puolivälistä aktiivisen katsomisen, eli alkukeväästä (?). Sen jälkeen olen kyllä jo katsonut kaikki kaudet mitä on.
Ei löydy ruudusta, mutta Facebooksista ja Tiktokista (+Instagramista) löytyy. Itse pääsen ainakin fb:kiin nettiselaimella katsomaan trailerin, vaikka en sovellusta tai käyttäjätunnuksia omista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja myös ihan kun haet netistä "Syke elokuva 3" nii löytyy uutisotsikkoja. Jossain niistä oli näkyvillä se traileri myös.