Miten kertoa puolisolle erosta
Miten saisin kerrottua puolisolleni, että haluan avioeron ja jatkaa elämää itsekseni. Yhteistä elämää on takana yli 30 vuotta. Lapset ovat muuttaneet omilleen, eikä meillä ole mitään yhteistä enää. Ei edes asuntovelkaa. Asiaan ei liity ketään kolmatta. Asia tulee puolisolleni ihan yllättäen. Rakkaus on vaan loppunut. Olemme kuin kämppikset, ei intohimoa, kunhan vaan elellään tasaista arkea.
Kommentit (27)
Puhu sille ukolle.
Uskalla vaan.
Oliko teillä alussa rakkaus?
Teillä on kaikki, jos uskallatte ja haluatte kokeilla
Olet pienentänyt itsesi nurkkaan.
Ei se teidän suhde ole este. Sinä
olet nyt se.
Vierailija kirjoitti:
No sano, että aiot löytää intohimoisen puolison itsellesi.
Tämä, ensin pihdataan puolisolta parikyt vuotta ja sitten sanotaan että haluaisin seksiä, se on ero nyt.
Minkä takia ihmisten pitää tulla tänne aina ensimmäiseksi avautumaan tunteistaan. Eikä voi puhua puolisonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea uuteen elämänvaiheeseesi. Pääset maistelemaan yksinoloa.
Aika jännää, kun enimmäkseen jengi valittaa yksinäisyyttä. Se mitä on, ei osata arvostaa.
Voi liitossakin olla yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea uuteen elämänvaiheeseesi. Pääset maistelemaan yksinoloa.
Aika jännää, kun enimmäkseen jengi valittaa yksinäisyyttä. Se mitä on, ei osata arvostaa.
Ei se ihan noin ole. Itse olin avioliitossa todella yksinäinen. Ei enää viimeisinä vuosina nukuttu samassa sängyssä, ei tehty mitään yhdessä eli ei käyty edes kaupassa yhdessä, ei puhuttu, ei katsottu toisiimme. Näin vain siksi, koska ex ei halunnut eikä kertonut mitään syytä. Minä halusin sitten eron.
Mitä teit sen eteen että ottaisit asian puheeksi? VIhjailit korkeintaan. Tuskin sitäkään.
Ap, sulla on lapset. Eikö ole mukava ravata pyhinä ydinperheenä? Kunniakas puoliso pitää ehjää perhettä kullanarvoisena.