Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viette kylään, kun menette kahville?

Vierailija
01.04.2025 |

Saa kertoa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia. Lisäksi saatan viedä jotain syötävää, esim. mansikoita, jos tiedän allergiat.

Jos on siis harvinaisempi kahvittelu. Naapurin kanssa kahvitellaan viikoittain, ja tuodaan vain itsemme. :)

Vierailija
2/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuu tuhkaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia, jotain hyviä karkkeja, mansikoita tms.

Vierailija
4/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuo mitään, kun kyseessä on ystävät joita tapaan viikottain. Etäisimmille tutuille vien jotain keksejä tai vastaavaa. 

Vierailija
5/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta ja viinaa, jos hyvä keli niin pallogrillin ja hiiliä  sekä makkaraa.

Vierailija
6/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin niin veisin jotain pyllää.

Vierailija
7/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kylään itseni. Tuliaiseksi ehkä jotain muuta.

Vierailija
8/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä kahville jonkun kotiin - tuon kuulin joskus lapsuudessani. Ainakaan 20 vuoteen en ole vastaavaan törmännyt.

Jos tavataan työpäivän jälkeen, niin mennään lasilliselle tai jos viikonloppuisin, niin mennään brunssille. 

Jos taas tavataan jonkun kotona, tarkoittaa se aina syömään menemistä, isoäidin luo sunnuntailounaalle tai ystävien kanssa lauantaina päivälliselle.

Vierailija
9/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Suomessa enää tapana mennä kahville. Ulkomailla sellainen on ihan tuntematonta.

Vierailija
10/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Suomessa enää tapana mennä kahville. Ulkomailla sellainen on ihan tuntematonta.

Juuri olen muutaman päivän päästä menossa tuttavalleni kahville. Ajattelin viedä kukkia ja kahvipaketin. Kahvi on nykyisin niin kallista, että se on jo ihan kelpo vieminen. Vielä viime vuoden puolella olisin lisännyt suklaarasian, mutta enää ei raaski.

Vierailija
11/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri olen muutaman päivän päästä menossa tuttavalleni kahville. Ajattelin viedä kukkia ja kahvipaketin. Kahvi on nykyisin niin kallista, että se on jo ihan kelpo vieminen. Vielä viime vuoden puolella olisin lisännyt suklaarasian, mutta enää ei raaski.

"Tässä kahvipaketti, kun sinulla ei taida sellaiseen enää olla varaa. "

Vierailija
12/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukkia minulle. Turhaa rahanhukkaa. Tuokaa jotain kahvipöytään, mutta ei pullapitkoa vaan jotain kivaa.

Vierailija
13/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
14/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista mistä toinen ei tykkää 🤣

Vierailija
15/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No useinkin kyllä ystävien ja kavereiden kanssa kyläillään ja kahvitellaan toistemme luona. Ihan normaalia on.

Läheisille ystäville en víe kuin itseni ja joillekin vähemmän tutuille esim.kukkia ja keksipaketin.

N38

Vierailija
16/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viennetan

Vierailija
17/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tässä kahvipaketti, kun sinulla ei taida sellaiseen enää olla varaa. "

"Toin kuitenkin vain Lidlin halpakahvia, jotta et nolostu."

Vierailija
18/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuovat tosiaan kahvipaketin. Itse en juo kahvia ja mies juo vain yhtä tiettyä paahtoa ja merkkiä. Ollaan viety kahvipaketit eteenpäin urheiluseuran kioskiin. 

Itse ilahdun kukista, niitä ei juurikaan tule itse ostettua.

Vierailija
19/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin kahvitellaan jonkun luona, yleensä meillä. Paljon halvempaa kun mennä johonkin kahvilaan. Ja siinä voi sitten halutessa jatkaa kahvista viiniin, voi vaikka pelailla jotain tai katsoa leffaa ym. 

Vierailija
20/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päivällä menen, niin preservatiivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan