Kehuuko miehet jos nainen ei miellytä silmää?
Tapailu päättyi ja itseinho nostaa päätään. Tiedän, että ei ole todellisuudessa mitään hätää, mutta pelko, suru ja häpeä saa aikaan sen, että olo on oksettava. Tuntuu, että menetin parhaan ystävän. Sellaisen ihmisen, jonka kanssa oli niin kivaa. Olisin voinut kuunnella hänen juttujaan vuorokauden ympäri. Hän tuntui kauniilta lämpimältä valolta.
En kehtaa kavereille avautua näistä fiiliksistä, koska en halua leimautua pinnalliseksi. Mä pelkään olevani vastenmielisen näköinen kasvoista. Aina tällaiset torjutuksitulemiset, tapailun tai suhteen päättyminen tuottaa saman fiiliksen. Ihan tärisen ja oksettaa.
Kysymys miehille: tapailette jotain naista ja hän ei viehätä teidän silmää, voisitteko silti sanoa viestissä tai kasvotusten naiselle "olet kyllä tosi kaunis/nätti?"
Mä yritän pohtia, miksi mies olisi valahdellut kehut, mutta sitten joku syvällä asustava ajatuskuvio saa aikaan sen, että kelailen olevani niin ruma kasvoista, että mies sen vuoksi halusi lopettaa tapailun.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
No, onhan se kylmä totuus, että mies antaa pakit vaan jos pitää naista erittäin rumana. Harvalle miehet nimittäin pakkeja antaa, ei niillä niin paljoa valinnanvaraa ole. Ei ne lihavallekkaan pakkeja anna, ellei se ole todella ruma. Tämä on raadollinen totuus. Täyteaineilla ja plastiikkakirurgialla saa kyllä ulkonäköä muutettua. Jos huulet on ohuet, niin täyteainetta vaan ja kunnolla ja jos rinnat roikkuu tai on pienet, niin laita silikonit.
Mullon pienet rinnat ja todella on kauniimmat kun mitkään kumilisät. Eikä ole kyllä miehetkään ikinä jättäneet.
Ei kai kukaan tapailua enää päätä ulkonäön takia. Ulkonäöstä voi riippua se, edetäänkö koskaan tapailun asteelle, mutta sitten kun jo tapaillaan, kyllä se tapailun päättymisen syy on joku muu esim. yhteensopimattomat luonteet, epäsuotuisa elämäntilanne, käytännön asiat tai joku muu vähän syvällisempi syy, joka ei selviä ensivilkaisulla.
En ihmettele että mies häipyi, tollasta epävarmaa naisvauvaa jaksa paapoa ja kattella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kehuu tasan niin kauan naista kun sillä on housut jalassa.
Kehutaan kunnes rasvat on röörissä! T: M65+
Noin vanha ja yhä noin äklö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onhan se kylmä totuus, että mies antaa pakit vaan jos pitää naista erittäin rumana. Harvalle miehet nimittäin pakkeja antaa, ei niillä niin paljoa valinnanvaraa ole. Ei ne lihavallekkaan pakkeja anna, ellei se ole todella ruma. Tämä on raadollinen totuus. Täyteaineilla ja plastiikkakirurgialla saa kyllä ulkonäköä muutettua. Jos huulet on ohuet, niin täyteainetta vaan ja kunnolla ja jos rinnat roikkuu tai on pienet, niin laita silikonit.
Mullon pienet rinnat ja todella on kauniimmat kun mitkään kumilisät. Eikä ole kyllä miehetkään ikinä jättäneet.
Mulla on pienet eikä yhtään kauniit rinnat. Käytännössä tyhjät nahkapussit. Mutta eipä ole kukaan niiden takia minua jättänyt.
Minunkin mieleni yrittää tehdä tepposia aina välillä, mutta olen onneksi saanut itse kokemusta vähän kaikenlaisesta ja sen takia osaan suhtautua paremmin nykyään. Esimerkiksi minua on epäilty aivan kaikesta. Aivan sama mitä olen tehnyt tai sanonut niin se on aina käännetty minua vastaan, vaikken ole tarkoittanut yhtään mitään sinnepäinkään. Esimerkiksi viimeisin ex keksi, että haluan tietynmaalaisen miehen, koska minulla on kuulemma pakkomielle heihin. Todellisuudessa voin heitä deittailla, ei mitään ongelmaa, mutta yhdenkään kanssa en ole ollut eron jälkeen, ja nytkin tutustun aivan erimaalaiseen mieheen. Siksi osaan ajatella paremmin miehen kannalta, että kaikki epäilyttävä ei aina ole todellisuudessa epäilyttävää.
AP: " Kysymys miehille: tapailette jotain naista ja hän ei viehätä teidän silmää, voisitteko silti sanoa viestissä tai kasvotusten naiselle "olet kyllä tosi kaunis/nätti?" "
En ole ikinä seurustellut yhdenkään naisen kanssa joka olisi ollut minun silmin muuta kuin kaunotar. Luulen ettei kukaan mies seurustele naisen kanssa jota pitää rumana.
Tuo "tapaileminen" on skitso käsite minulle.
Samoin minulla on kokemusta esimerkiksi sänkyjutuista, enkä mieti yhtäkään niistä kaiholla, joten osaan ajatella siten että tuskinpa mieskään mitään entisiä panojaan mietiskelee. Joskus mietin yhtä erittäin isovehkeistä miestä lähinnä huvittuneena, mutta häntäkään en todellisuudessa halua. Sitä paitsi hän oli aika huono sängyssä ja muutenkin ihmisenä vähän... En tiedä. Se oli aikaa, kun annoin mahiksen vähän kenelle tahansa joka vähänkään miellytti, koska en oikein tiennyt mikä on se minun juttuni. En tietenkään kaikille, mutta jos vähänkään tuntui oikealta niin annoin mahiksen, koska koin etten muuten ikinä saa tietää mikä minulle sopii ja mikä ei.
Ulkonäöllä harvoin on tekemistä eron kanssa. Siitä johtuen tai huolimatta mies on sinut aikanaan valinnut. Mutta tottakai mies valehtelee sulle ulkonäöstä. Ei kenenkään ulkonäköä pidä arvostella, eikä naiset edes hyväksy vaatevalintojen kritisointia. Pieni valhe ei kaada maailmaa.
Minua on syyllistetty dildosta, miesten kanssa juttelemisesta (vaikka aiheet olivat totaalisen neutraaleja, mutta kun "etkö sinä oikeasti ymmärrä mitä he haluavat sinusta?!?" No mitäs hiton väliä sillä on, eivät sitä saa kuitenkaan) jne. Joka ikinen, joka on saanut tietää dildostani, on ollut selkeästi epävarma ja salaisesti v**tuuntunut, koska se on isompi kuin heidän kalunsa. Kun ei mene jakeluun, että se on vain jotain hiton kumia tai mitä lie muovia. Esine. En kiihotu pätkän vertaa jostain muovikullista enkä ikinä valitsisi sitä, jos oikeaa on tarjolla (riippuen miehestä toki.) Mutta tämä ei mene niiden ymmärrykseen ikinä. Kumikulli on kyllä jo siinä kunnossa, että pitää heittää se kohta menemäänkin.
Vierailija kirjoitti:
AP: " Kysymys miehille: tapailette jotain naista ja hän ei viehätä teidän silmää, voisitteko silti sanoa viestissä tai kasvotusten naiselle "olet kyllä tosi kaunis/nätti?" "
En ole ikinä seurustellut yhdenkään naisen kanssa joka olisi ollut minun silmin muuta kuin kaunotar. Luulen ettei kukaan mies seurustele naisen kanssa jota pitää rumana.
Mulle on kyllä sanottu mm. että et ole kaunis etkä ruma, eikä sun ulkonäöllä ole mulle mitään väliä. Ei siinä enää kovin hehkeä olo ollut, etenkin kun mies osasi kyllä kehua muita naisia ja kavereidensa vaimoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kyllä sanottu mm. että et ole kaunis etkä ruma, eikä sun ulkonäöllä ole mulle mitään väliä. Ei siinä enää kovin hehkeä olo ollut, etenkin kun mies osasi kyllä kehua muita naisia ja kavereidensa vaimoja.
Tuttua. Minulle on sanottu, että olet tavallisella tavalla kaunis. Ja samalla tiirailtu muita - ilmeisesti sitten niitä oikeasti kauniita. Onhan näitä kiertoilmaisuja kertoa, ettei oikein miellytä silmää 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä yhteydessä? Ensitapaaminen, seurusteluvaihe, vaiko kymmeniä vuosia kestäneen parisuhteen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Minulle on sanottu, että olet tavallisella tavalla kaunis. Ja samalla tiirailtu muita - ilmeisesti sitten niitä oikeasti kauniita. Onhan näitä kiertoilmaisu
Tuohan nyt on jo ihan vttuilua/kiusaamista. Halutaan kierosti osoittaa, ettei toinen ole minkään näköinen/arvoinen omasta mielestä. Kuulostaa narsismilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä yhteydessä? Ensitapaaminen, seurusteluvaihe, vaiko kymmeniä vuosia kestäneen parisuhteen jälkeen?
Seurusteluvaiheessa. Tuota ennen ei ollut sanonut ulkonäöstä mitään, eli kelkka ei sinänsä kääntynyt.
Miksi sinä huolehdit jostain tuntematomasta kusisesta akasta?