Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko miehet jos nainen ei miellytä silmää?

Vierailija
31.03.2025 |

Tapailu päättyi ja itseinho nostaa päätään. Tiedän, että ei ole todellisuudessa mitään hätää, mutta pelko, suru ja häpeä saa aikaan sen, että olo on oksettava. Tuntuu, että menetin parhaan ystävän. Sellaisen ihmisen, jonka kanssa oli niin kivaa. Olisin voinut kuunnella hänen juttujaan vuorokauden ympäri. Hän tuntui kauniilta lämpimältä valolta. 

En kehtaa kavereille avautua näistä fiiliksistä, koska en halua leimautua pinnalliseksi. Mä pelkään olevani vastenmielisen näköinen kasvoista. Aina tällaiset torjutuksitulemiset, tapailun tai suhteen päättyminen tuottaa saman fiiliksen. Ihan tärisen ja oksettaa.

Kysymys miehille: tapailette jotain naista ja hän ei viehätä teidän silmää, voisitteko silti sanoa viestissä tai kasvotusten naiselle "olet kyllä tosi kaunis/nätti?"

Mä yritän pohtia, miksi mies olisi valahdellut kehut, mutta sitten joku syvällä asustava ajatuskuvio saa aikaan sen, että kelailen olevani niin ruma kasvoista, että mies sen vuoksi halusi lopettaa tapailun. 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nämä suomalaiset jörrikät kehu vaikka tykkäisivätkin 😄👍

Olen emrakastanut omaani, maailman ihaninta äijää, jo pitkäääään - ja on varmasti molemminpuolista - mutta kyllähän jörrikkä on jörrikkä.

Arjen tekoja on katsottava, ei tosiaan kannata odottaa imelää lipileerausta. Ja ehkä hyvä niin. Ovat ainakin rehellisiä ja luotettavia. 

No, ehkä nykyajan nuoret miehet osaavat huomioida, ostaa lahjoja merkkipäivinä ja/tai kehua. Mutta 50+ eivät. 

Sinun kohdallasi on tarpeen vielä kokea paljon sisäistä kasvua. Toivon että alat ensin pitää ja sittemmin rakastaa itseäsi.

Ei taida muuten suhteessa eläminen onnistua. Ei voi ripustautua toiseen eikä luoda omaa arvoaan toisen kehujen varaan.

Ethän sinä voi ikinä tietää, mitä toinen oikeasti ajattelee, vaikka sanoisi mitä. Varmasti tuollainen altistaa sinut olemaan turhasta mustasukkainen ja läheisriippuvainen.

Ja sitä ei kukaan jaksa pitkään. Joten koita hyvä nainen kasvattaa ja oppia tuntemaan ja hyväksymään itsesi.

Vierailija
2/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi tapailun päättymisen syyksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä seksin toivossa moni kehuu vaikka toinen olisi vain kauniihko.

Vierailija
4/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä välität mitä joku kusinen äijä ajattelee? Et sinä täällä ole miesten silmää miellyttämässä vaan elämässä omaa elämääsi.

Vierailija
5/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se kylmä totuus, että mies antaa pakit vaan jos pitää naista erittäin rumana. Harvalle miehet nimittäin pakkeja antaa, ei niillä niin paljoa valinnanvaraa ole. Ei ne lihavallekkaan pakkeja anna, ellei se ole todella ruma. Tämä on raadollinen totuus. Täyteaineilla ja plastiikkakirurgialla saa kyllä ulkonäköä muutettua. Jos huulet on ohuet, niin täyteainetta vaan ja kunnolla ja jos rinnat roikkuu tai on pienet, niin laita silikonit.

Vierailija
6/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun melkein 5 vuoden suhde päättyi yllättäen, mutta en ajatellut velloa itseinhossa. Luulin, että näin pitkässä suhteessa asioista voidaan puhua avoimesti. Jotenkin se, että vein enemmän omia tavaroitani hänen luo toi hänelle esiin oman paniikin. Luen paljon kiintymyssuhteista miten ne vaikuttavat meidän parisuhteisiin aikuisina. Eniten minua harmittaa, että aina löydän väärät miehet. Sitä en tiedä onko oikeasti olemassa joku hyvä minua varten.

Tsemppiä sinulle  

Vierailija
7/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan se kylmä totuus, että mies antaa pakit vaan jos pitää naista erittäin rumana. Harvalle miehet nimittäin pakkeja antaa, ei niillä niin paljoa valinnanvaraa ole. Ei ne lihavallekkaan pakkeja anna, ellei se ole todella ruma. Tämä on raadollinen totuus. Täyteaineilla ja plastiikkakirurgialla saa kyllä ulkonäköä muutettua. Jos huulet on ohuet, niin täyteainetta vaan ja kunnolla ja jos rinnat roikkuu tai on pienet, niin laita silikonit.

Miksi hitossa ukon takia! Kyllähän nyt muijat alentaa itsensä ihan itse. Virheitä ja vuodet jättää jälkiään niin kuuluu olla. Tilaa nuken jos oikea ihminen ei kiinnosta.

Vierailija
8/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei sanonut tapailun päättymiselle syytä. Itse veikkaan, että aloin ahdistaa häntä kun kaipasin suhteen etenevän vauhdikkaammin. Takerrun ja muutun vaativaksi. 

Tiedän olevani turhan malttamaton kun ihastun ja se saattaa säikäyttää miehen... Vaikka olisikin alkuun kiinnostunut. 

Edellisessä suhteessa tarvitsin kumppanilta noin puolen vuoden ajan päivittäin varmistusviestin, jossa hän sanoi rakastavansa mua. Pelkäsin joka päivä, että hän yhtäkkiä hylkää mut. Se oli raskasta sekä hänelle, että myös itselleni.. Vaikka minä siinä raskaasti käyttäydyin. 

Pelkäsin myös edellisen suhteen aikana, että koska olen onnellinen, niin kohta siitä onnesta rangaistaan jotenkin ja joku sairastuu vakavasti. 

Mies meni viemään roskapussia, katsoin ikkunasta, ettei hänelle vaan käy mitään. 

Vierailija
9/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys.Toisaalta me miehet viehätymme tutkitustikin lähes kaikista naisista, toisaalta on yhteiskunnan syvävirtaus ulkonäön kehumiselle, toisaalta naisten ulkonäkö-keskeisyys - joka siis on myös ulkoa luotu. Nykyään on vielä keskustelu ulkonäön kommentoinnin lopettamiseksi - samaan aikaan somessa ollaan ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
10/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei ole ulkonäöstä kysymys. On ollut tilanteita, etten vain tunne sitä kipinää, vaikka nainen olisi poikkeuksellisenkin kaunis. 

Vierailija
11/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kehuisi naisen ulkonäköä, jos se vastisi epärehellisyyttä.

Poikkeuksena saattaisi olla tilanne missä minut pantaisiin selkä seinää vasten, nainen vaikka kysyisi suoraan "Olenko sinusta kaunis?". Siinä voisi tulla paniikki sen nanosekunnin aikana mitä on mahdollista vastaustaan miettiä. En halua loukata ketään, enkä haluaisi orastavan suhteen päättyvän siihen syyhyn, etten ole ihastunut naisen ulkonäköön.

Vierailija
12/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehutko itse jos mies ei miellytä silmää?

Vierailija
13/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista kehutaan aina kun on pimpero mielessä! T: M65+

Vierailija
14/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kova piparinpuute sitä sanoo melkein mitä tahansa.

Vierailija
15/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei sanonut tapailun päättymiselle syytä. Itse veikkaan, että aloin ahdistaa häntä kun kaipasin suhteen etenevän vauhdikkaammin. Takerrun ja muutun vaativaksi. 

Tiedän olevani turhan malttamaton kun ihastun ja se saattaa säikäyttää miehen... Vaikka olisikin alkuun kiinnostunut. 

Edellisessä suhteessa tarvitsin kumppanilta noin puolen vuoden ajan päivittäin varmistusviestin, jossa hän sanoi rakastavansa mua. Pelkäsin joka päivä, että hän yhtäkkiä hylkää mut. Se oli raskasta sekä hänelle, että myös itselleni.. Vaikka minä siinä raskaasti käyttäydyin. 

Pelkäsin myös edellisen suhteen aikana, että koska olen onnellinen, niin kohta siitä onnesta rangaistaan jotenkin ja joku sairastuu vakavasti. 

Mies meni viemään roskapussia, katsoin ikkunasta, ettei hänelle vaan käy mitään. 

Eli ymmärrät itsekin että vika ei ole naamassasi vaan käytöksessäsi.

Vierailija
16/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysymys miehille: tapailette jotain naista ja hän ei viehätä teidän silmää, voisitteko silti sanoa viestissä tai kasvotusten naiselle "olet kyllä tosi kaunis/nätti?"

Omituisen kuuloinen kysymys. En minä ainakaan tapailisi ketään, joka ei miellytä silmää. Ystävänä tietenkin, mutta en näe miten olisi romanttisesti mahdollista sellaisesta kiinnostua.

Viehättävyys tosin rakentuu paljon muustakin kuin kasvoista. Kauniit kasvot voivat tuoda sen alkuviehätyksen, mutta sen ylläpitämiseen tarvitaan myös sopivia luonteenpiirteitä. Monesti todelliset piirteet selviävät vasta tapailusuhteen edetessä, jos henkilö ei ole entuudestaan tuttu.

Vierailija
17/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksena saattaisi olla tilanne missä minut pantaisiin selkä seinää vasten, nainen vaikka kysyisi suoraan "Olenko sinusta kaunis?". Siinä voisi tulla paniikki sen nanosekunnin aikana mitä on mahdollista vastaustaan miettiä. En halua loukata ketään, enkä haluaisi orastavan suhteen päättyvän siihen syyhyn, etten ole ihastunut naisen ulkonäköön.

Tämmöinen kysymyshän pitää väistää eli olet "ikäiseksesi (tai muu määre) hyvännäköinen".

Vierailija
18/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sellainen suhde voisi toimia, jossa toisen ulkonäkö ei sytytä yhtään?

Vierailija
19/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sellainen suhde voisi toimia, jossa toisen ulkonäkö ei sytytä yhtään?

Paperipussi päähän ja perse pystyyn! Kyllä rumempaankin naiseen voi rasvat satunnaisesti luikauttaa! T: M65+

Vierailija
20/56 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Laita kuule vaikka kivekset täyteen sitä silikonia tai tunge täytteet omaan naamaasi. Mistä teitä tolloja sikiää? Kuka tunnustaa, että synnyttää näitä?

Älkää pilatko huulia ja rintoja jonkun typerän ukon takia. Ne on herkät ja erogeeniset alueet naisen kehossa. Ne voi mennä lopullisesti tunnottomaksi tai kipeäksi, pilalle leikkelystä. Mikään ulkonäkö ei ole sen väärti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi